Eindelijk eens een overwinning te pakken. Hierdoor sluiten we de week toch nog af buiten de gevarenzone af en zijn we content met de vijf behaalde punten.
Maandag staat Nespereira op het programma en die heeft maarlieftst 4 geschorste, een uitgelezen kans voor ons om hem een beetje pijn te doen. Door continuë transfers zal onze Ts maar weer rond de 90% zijn, toch verwachten we een goed resultaalt, de scheids is lekker streng en daar zullen we eens goed gebruik van gaan maken.
We begonnen maandag op een 16e plaats en zijn daarna alleen maar in de lift gegaan. Disdag een 13e plaats, donderdag een 12e, en vandaag een respectabele 9e plaats. Gezien de strategie die we voeren een mooi resultaat.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
OscarCookie wrote:Mijn oprechte excuses hiervoor, maar als SPMT developer heb je soms voordelen.
Kan je geen extra hulp gebruiken?
Dat noemt subtiel zeggen van, ik wil je helpen, zeg dat je hulp nodig hebt.
Hulp is altijd welkom, maar ik heb al 2 jaar ervaring met mensen die hulp aangeboden hebben. De constatatie was dat je wel erg vertrouwd moet zijn met visual studio en c# om ook maar enigszins hulp te kunnen bieden...
Ik vrees dat degenen die er professioneel niet mee bezig geweest zijn, het moeilijk zullen hebben om hulp te bieden. (n/o).
Op voorhand had ik er voor getekend : 6/12. Nu ben ik ontevreden. Heb door de random (ik moest wel beker spelen , pomp niet, dus zijn onfitte spelers verloren geen moraal (minstens 6% eraf) en verloren geen fitheid) moeten keuze maken tussen vandaag en gisteren.
Nu 2-1 gewonnen tegen Ac Rossoneri. Ondanks een rode kaart voor mijn keeper. En mijn CF dus geslachtofferd werd voor mijn invallersdoelman.
Maar 5 schorsingsdagen (voor twee gele kaarten) , vind ik toch wel lichtjes overdreven. Verder mis ik maandag mijn A-rm en A-lb.
Zeker met de wetenschap dat ik mijn jeugdkeeper weggedaan heb en maar één GK meer over heb , agressief is hij niet , dus rappe schorsing zal er niet zijn , maar het patroon in random zal nogmaals toeslaan en het is dus maar een kwestie van tijd wanneer hij zal uitvallen tijdens een match of op training. Tenzij ik hem nooit meer laat trainen etc , maarjah..
maxim.vanmeerhaeghe wrote:Kan je geen extra hulp gebruiken?
Hulp is altijd welkom, maar ik heb al 2 jaar ervaring met mensen die hulp aangeboden hebben. De constatatie was dat je wel erg vertrouwd moet zijn met visual studio en c# om ook maar enigszins hulp te kunnen bieden...
Ik vrees dat degenen die er professioneel niet mee bezig geweest zijn, het moeilijk zullen hebben om hulp te bieden. (n/o).
dju ik ken niets van C
Ik zou het wel graag leren, maar ik denk dat ik voorlopig al genoeg werk heb met php volledig te leren kennen, en javascript te leren...
Na random ongeluk (woensdag de pomp dus geen bekermatch en ik wel). Moet ik nu maandag tegen Kauno Grybai. Ik had die toch liever op dinsdag of vrijdag gehad , want die heeft echt een oud team , en die fitheden gingen na een match wel heel wat minder zijn. Zeker met enkele bepalende schorsingen nu. Mijn huidige B-Rm haalt maar hoogstens 69.
Hij mist niemand blijkbaar.
De A-reeks is echt wel sterk dit jaar. Feyenoordie bvb overleefde ooit in A , maar ik denk dat hij met zijn team van toen nu niet zou overleven.
Mijn kern is te klein. 29 spelers , inclusief jeugd etc is te weinig. Ik wil zo rap mogelijk naar 33. Maar ik vind niets naar mijn zin , heb nochtans iets of wat van geld. Maar nu wacht ik gewoon , want anders koop ik weer broljeugd met enkel superhoofdskills maxed en dan ben ik blut en staat het weer vol met spelers die ik zou willen.
Als iemand een CM heeft 24-28 jaar , agressie - 45 en bp minimum 70. Laat mij weten.
Na random ongeluk (woensdag de pomp dus geen bekermatch en ik wel). Moet ik nu maandag tegen Kauno Grybai. Ik had die toch liever op dinsdag of vrijdag gehad , want die heeft echt een oud team , en die fitheden gingen na een match wel heel wat minder zijn. Zeker met enkele bepalende schorsingen nu. Mijn huidige B-Rm haalt maar hoogstens 69.
Hij mist niemand blijkbaar.
De A-reeks is echt wel sterk dit jaar. Feyenoordie bvb overleefde ooit in A , maar ik denk dat hij met zijn team van toen nu niet zou overleven.
Dat kun je wel zeggen, ik had ondanks mijn lage Ts wel iets meer punten verwacht, maar dat pakte helaas niet zo goed uit. Ik ga toch maar proberen om niet meer onder de 95% Ts te komen want anders ben je gewoon de sigaar. Het seizoen is nog lang en ik verwacht nog wel wat te stijgen, maar een top 5 wordt al moeilijk. Een hoge notering is ook niet zo belangerijk voor me dit seizoen, de financiën gaan lekker en dat is precies wat ik wil.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Btw heb mij miskeken , ik kreeg geen twee keer geel voor keeper. Maar geel en direct rood. Maar vijf dagen vind ik toch wel echt veel. Waar was die discussie nu weer over die keepers die geen rood pakken ?
Hij is trouwens maar 47%. (itt zeer agressieve die als vb genomen waren)
Smoje wrote:Btw heb mij miskeken , ik kreeg geen twee keer geel voor keeper. Maar geel en direct rood. Maar vijf dagen vind ik toch wel echt veel. Waar was die discussie nu weer over die keepers die geen rood pakken ?
Hij is trouwens maar 47%. (itt zeer agressieve die als vb genomen waren)
*mooha*
Heb gelijk gekregen
Wel natuurlijk pech voor je
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
maxim.vanmeerhaeghe wrote:Kan je geen extra hulp gebruiken?
Ik weet niet of je het je nog herinnert, maar ik heb je een lange tijd geleden is een mailtje op SP gestuurd met dat ik wel zou helpen. Daarin vertelde ik toen dat ik c# zag in 2e semester, maar blijkbaar is dat dus volgend jaar pas .
Als ik volgend jaar dus dat vak krijg, zal ik je nog eens contacteren in SP zelf (of hier als het er hier over te pas komt). Zo ben je toch weer up to date gehouden
maikelcelis wrote:
dju ik ken niets van C
Ik zou het wel graag leren, maar ik denk dat ik voorlopig al genoeg werk heb met php volledig te leren kennen, en javascript te leren...
Als je VB.net kent kun je gemakkelijk overschakelen naar C#, mijn leerkracht software heeft vroeger in een bedrijf gewerkt waar hij programma's moest schrijven en nu is hij dat op ons aan het overbrengen.
Volgend jaar moeten we voor ons GIP een site in ASP maken die communiceerd met een database (moeten we eerst het normalisatieproces toepassen) en dan moeten we een een desktopapplication maken die met die database en site communiceert.
Dat gaat een fijn GIP worden ik kijk er al naar uit
Als je VB.net kent kun je gemakkelijk overschakelen naar C#, mijn leerkracht software heeft vroeger in een bedrijf gewerkt waar hij programma's moest schrijven en nu is hij dat op ons aan het overbrengen.
Volgend jaar moeten we voor ons GIP een site in ASP maken die communiceerd met een database (moeten we eerst het normalisatieproces toepassen) en dan moeten we een een desktopapplication maken die met die database en site communiceert.
Dat gaat een fijn GIP worden ik kijk er al naar uit
Van VB.net ken ik ook bijna niets. Wel een beetje, want ik heb een tijdje met asp en aspx 'gesukkeld', maar uiteindelijk ben ik overgestapt naar php. Php vind ik een heel stuk makkelijker, maar met asp.net zullen de mogelijkheden veel groter zijn...
Als ik ooit ga programmeren, dan kies ik voor python of C++ denk ik... Tenzij je me kan overtuigen natuurlijk...