@ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!
Moderator: Moderator
-
- Fan
-
- Assistant Manager
Ik ben opzoek naar een mentor, Ik hebhet spel vroeger al gespeeld. Speelde toen in de E divisie. Maar er is best veel veranderd en heb oa nog wat geldvraagjes.
Teamnaam = Utrecht United
-
- Member of the Soccer Project Association
Indien een vraag stuur ze maar. Contact info staat onder mijn post (link naar mijn team en mijn profiel)mewtwo wrote:ik zou graag een 'trainer' willen, omdat ik pas sinds een halve dag speel ofsoow. Dus wie wil mij de basisstappen leren van SP ?
stuur maar een bericht![]()
mvg: mewtwo
idemRoytje wrote:Ik ben opzoek naar een mentor, Ik hebhet spel vroeger al gespeeld. Speelde toen in de E divisie. Maar er is best veel veranderd en heb oa nog wat geldvraagjes.
-
- Team Board Member
hey, ik ken dit spel wel al wat redelijk, maar zo toch grg een mentor willen hebben, mss voor latere vragen en voor een contact te hebben in het soccerproject wereldje, wie mijn mentor wilt zijn moet maar een soccerprojecberichtje sturen, indien mogelijk iemand van regio Lebbeke-denderbelle-Dendermonde (Oost-Vlaanderen)
trainer: Bolliepakkie
team: Vatos Locos 4-ever humbré
trainer: Bolliepakkie
team: Vatos Locos 4-ever humbré
Hoe je mij wilt bereiken maakt niet heel veel uit. Op msn, ingame, prive berichten forum etc.peterski wrote:Hallo, Ik zou ook graag een mentor willen. Ben net weer 1 dag begonnen na lange tijd gestopt te zijn. Heb wel hoog gespeelt en snap het spel nog steeds wel, maar zou toch graag iemand hebben die wat tips kan geven voor spel + tl.
Alvast bedankt.
-
- Fan
Mentor gezocht
Hey allemaal,
Ben pas begonnen met het spel en zou graag een mentor willen! Kan een berichtje sturen naar mijn club.
Manager: patrick3057
Teamnaam: VV Koning
Groetjes Patrick
Ben pas begonnen met het spel en zou graag een mentor willen! Kan een berichtje sturen naar mijn club.
Manager: patrick3057
Teamnaam: VV Koning
Groetjes Patrick
-
- Fan