Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Celtic'85
Member of the Soccer Project Association

Post by Celtic'85 »

3-1 verloren op het veld van S.A.T. Morgen wordt opnieuw moeilijk, thuis tegen Slavia. A-RM is geblesseerd, B-RM haalt wel 65-66, maar is agressiever. Kaarsje branden...
Momenteel in C.7
Celtic 85
Shonk

Post by Shonk »

3-2 overwining tegen FC Euskadi. Dachten zeker dat we zouden verlieze aangezien onze TS toch bijna 8% lager was.

Morgen tegen FCB Club Brugge met een TS van 84%. Nu snel terug een volle TS en ons seizoen in C kan beginne. Vandaag laatste uitgaande transfer gedaan voor de heenronde.
Image Image
sanex

Post by sanex »

2-3 winst tegen FC Siaulia Untied.beetje onverwacht maar zoveel te beter uiteraard
rienaldo14
Team Board Member

Post by rienaldo14 »

Nipte 1-0 maar dat zal beetje gewoon zijn aan reeks C.7 want nooit hoge uitslagen. Spannende reeks waar de 2 beste ploegen volgens mij aan de leiding staan!
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
purple_white

Post by purple_white »

2-1 Gewonnen tegen Portpires. Daardoor kom ik even uit de degradatiezone. Nu morgen moet ik op het veld van AS Bari spelen, die jammer genoeg in het ziekenhuis ligt! Veel beterschap gewenst manager Uiercreme!
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
DeLaNuit

Post by DeLaNuit »

2-4 verloren.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523
Image
Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

Image
jarnovic
Team President

Post by jarnovic »

2-3 winst tegen een sterk voor de dag komend achilles.
ook melden dat we tvreden zijn met de welverdiende overwinning van purple-white, en dat het een dikke opsteker moge zijn.
aan de andere kant het spijtige nieuws dat onze reeksleider in het ziekenhuis ligt, veel beterschap gewenst namens het bestuur van fc jumptown.

grtz jarnovic
fc jumptown/darco

S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
purple_white

Post by purple_white »

jarnovic wrote:2-3 winst tegen een sterk voor de dag komend achilles.
ook melden dat we tvreden zijn met de welverdiende overwinning van purple-white, en dat het een dikke opsteker moge zijn.
aan de andere kant het spijtige nieuws dat onze reeksleider in het ziekenhuis ligt, veel beterschap gewenst namens het bestuur van fc jumptown.

grtz jarnovic
Danku Jarnovic :wink: ,

ook proficiat met uw zege tegen Achilles...

@ Achilles = Komaan hé man, morgen proberen stunten tegen CIINI.. :wink: Maak hem maar al goed moe :) want donderdag moet ik hem bekampen :wink:
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Triple-M

Post by Triple-M »

purple_white wrote:
jarnovic wrote:2-3 winst tegen een sterk voor de dag komend achilles.

grtz jarnovic
Danku Jarnovic :wink: ,

ook proficiat met uw zege tegen Achilles...

@ Achilles = Komaan hé man, morgen proberen stunten tegen CIINI.. :wink: Maak hem maar al goed moe :) want donderdag moet ik hem bekampen :wink:
We gaan alles op alles zetten om te winnen!!! We moeten toch eens de drie punten pakken!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
real

Post by real »

verloren tegen xarrow het was 1-0 hij was 2 ratings beter dus ja een verdiende overwinning zkr :?: vannacht tegen leeds united hier moet gewonnen worden maar dat zal wel weer ni zo zijn :roll: want als we niet winnen zal het moeilijk zijn om ons nog te redden :wink:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Klote, eerste puntenverlies door pech vant seizoen. Meestal is dat het begin van een pechreeks. Hopelijk dit keer niet want de 2de staat veel te close. :x

Dit was echt wel een match die we moesten winnen, hij heeft één speler die beter presteerde dan mijn slechtste speler en het verschil in ratings was ook duidelijk. :? Nu ja, zoiets kan gebeuren, zolang het niet opnieuw dagelijks gebeurt. :wink:
visserke

Post by visserke »

Allé we hebben er weer een puntje bij.
Een punt hoor ik u zeggen? Jaja, het werd opnieuw een gelijkspel tegen el stino :lol:
Huidige divisie: C7
real

Post by real »

verdoeme onverdiend gelijkspel we waren 5 ratings beter en kunnen nog niet winnen :evil: daar wordt ik zo ziek van he en zeker mijn ploeg heeft de punten hard nodig :? ja en donderdag thuis tegen S.A.T zal wel weer een verlies worden
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
kvk dries

Post by kvk dries »

2-1 wist tegen ckotbebo :)
en doordat Yasca ( waar ik onterecht van gelijkspelede , ik moest winnen ) gelijkspeelt komen we op gelijke hoogt van hem te staan.
en overpelt FFC ( waar we donderdag tegen moeten ) speelt onterecht gelijk , hij moest winnen en z'n a-cf raakt geblesseert.
donderdag verwacht ik toch een verlies , ondanks overpelt z'n a-cf mist en z'n a-cm , want hij speelt thuis en heeft toch iets betere spelers
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

2-1 winst thuis tegen Slavia. Onverhoopte zege, 't was ook nipt (1% beter thuis) !
Momenteel in C.7
Celtic 85
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”