Je hebt gelijk, maar dat zijn dan vaak managers die andere doelen hebben dan elk seizoen weer promoveren. Claudia bijvoorbeeld had dit team al toen ze in F zat ofzo ....X-Tenzo wrote: Je hebt gelijk wat F en E betreft, maar sommige managers uit D hebben wel een sterkt team. Misschien klopt het niet helemaal wat ik zeg, maar het niveau is behoorlijk gestegen daar. Vaak hebben die teams spelers met hoge gk's hoor!
Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Nee dat doe ik wel voor je.Sjarel wrote:
A-keeper geschorst, B-keeper gekwetst, C-keeper te jong. Need I say more ?

Je A Cm is ook er ook niet bij, daarbij laat je A Cf je ook nog zitten met een schorsing, o ja, je beide A Cb's komen trouwens ook niet het veld op vanacht.

Voor mij is dit natuurlijk een goede kans, maar voor jou is dit best wel Kl*te. Maar ja, in dit spel geldt: ''de één zijn dood is de ander zijn brood''. Ik mis één A speler en kan met 100% agressie spelen, ik verwacht een 140 rating dus dan weet je waar je aan toe bent.
Succes in ieder geval

-
Ik kan je meldeen dat we onderhand een beetje ziek worden van de gang van zaken op het moment. Voor de derde keer in zes wedstrijden een gelijkspel terwijl we betere ratings hadden. Een nette 143 tegen 131, dit is toch wel een erg groot verschil maar de uitslag is maar weer 1-1. Als zo iets eens een keer voor komt in een seizoen vind ik niet erg, maar de helft van de tot nu toe gespeelde wedstrijden is wel erg overdreven veel. Als dat zo door gaat dan moeten we vechten om een tiende plaats te behouden en dat was toch niet helemaal de bedoeling.
Ik ben ben blij dat we niet hebben gekozen om voor het kampioenschap te spelen, dan had het me nog zwaarder tegengevallen. Het geluk zal ons ooit wel weer toelachen.

-
Misschien moet je je mening toch wat herzien en wordt a klasse toch meer beslist door random ipv skills hebbenX-Tenzo wrote:Ik kan je meldeen dat we onderhand een beetje ziek worden van de gang van zaken op het moment. Voor de derde keer in zes wedstrijden een gelijkspel terwijl we betere ratings hadden. Een nette 143 tegen 131, dit is toch wel een erg groot verschil maar de uitslag is maar weer 1-1. Als zo iets eens een keer voor komt in een seizoen vind ik niet erg, maar de helft van de tot nu toe gespeelde wedstrijden is wel erg overdreven veel. Als dat zo door gaat dan moeten we vechten om een tiende plaats te behouden en dat was toch niet helemaal de bedoeling.Ik ben ben blij dat we niet hebben gekozen om voor het kampioenschap te spelen, dan had het me nog zwaarder tegengevallen. Het geluk zal ons ooit wel weer toelachen.

rpg_gamer F.223 (hervorming)
-
Maccbi was vorig jaar de sterkste en hij werd kampioen.... voor Vlalex gold hetzelfde. Random speelt zeker mee, maar aan het eind is bijna altijd de beste ploeg kampioenrpg_gamer wrote: Misschien moet je je mening toch wat herzien en wordt a klasse toch meer beslist door random ipv skills hebben

FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
Je vergeet rekening te houden met je teamspirit volgens mij. Zeker bij die 2 gelijke spelen van vorige week. Als je bv. 1 of 2 beter bent in de linieratings, maar je hebt 10% minder TS als je tegenstander, dan zal je heus niet winnen hoor. Dan kom je zelfs heel goed weg met een gelijkspel. Hou het maat in't oog, het zal zo wel zijn.X-Tenzo wrote:Ik kan je meldeen dat we onderhand een beetje ziek worden van de gang van zaken op het moment. Voor de derde keer in zes wedstrijden een gelijkspel terwijl we betere ratings hadden. Een nette 143 tegen 131, dit is toch wel een erg groot verschil maar de uitslag is maar weer 1-1. Als zo iets eens een keer voor komt in een seizoen vind ik niet erg, maar de helft van de tot nu toe gespeelde wedstrijden is wel erg overdreven veel. Als dat zo door gaat dan moeten we vechten om een tiende plaats te behouden en dat was toch niet helemaal de bedoeling.Ik ben ben blij dat we niet hebben gekozen om voor het kampioenschap te spelen, dan had het me nog zwaarder tegengevallen. Het geluk zal ons ooit wel weer toelachen.
Team FC Bruggenhof
-
Die TS zit toch al in het resultaat van de linies verrekent? Dus als hij in de linies 2% beter is, moet je toch niet nóg is een extra marge inbouwen omdat je TS lager staat? Of zie ik het verkeerd?jimman23 wrote:Je vergeet rekening te houden met je teamspirit volgens mij. Zeker bij die 2 gelijke spelen van vorige week. Als je bv. 1 of 2 beter bent in de linieratings, maar je hebt 10% minder TS als je tegenstander, dan zal je heus niet winnen hoor. Dan kom je zelfs heel goed weg met een gelijkspel. Hou het maat in't oog, het zal zo wel zijn.X-Tenzo wrote:Ik kan je meldeen dat we onderhand een beetje ziek worden van de gang van zaken op het moment. Voor de derde keer in zes wedstrijden een gelijkspel terwijl we betere ratings hadden. Een nette 143 tegen 131, dit is toch wel een erg groot verschil maar de uitslag is maar weer 1-1. Als zo iets eens een keer voor komt in een seizoen vind ik niet erg, maar de helft van de tot nu toe gespeelde wedstrijden is wel erg overdreven veel. Als dat zo door gaat dan moeten we vechten om een tiende plaats te behouden en dat was toch niet helemaal de bedoeling.Ik ben ben blij dat we niet hebben gekozen om voor het kampioenschap te spelen, dan had het me nog zwaarder tegengevallen. Het geluk zal ons ooit wel weer toelachen.
Ik ben het met armstech eens. Teamspirit zit al in de linieratings verrekend. De linieratings zijn het resultaat van alle factoren die invloed hebben.armstech wrote:Die TS zit toch al in het resultaat van de linies verrekent? Dus als hij in de linies 2% beter is, moet je toch niet nóg is een extra marge inbouwen omdat je TS lager staat? Of zie ik het verkeerd?jimman23 wrote:Je vergeet rekening te houden met je teamspirit volgens mij. Zeker bij die 2 gelijke spelen van vorige week. Als je bv. 1 of 2 beter bent in de linieratings, maar je hebt 10% minder TS als je tegenstander, dan zal je heus niet winnen hoor. Dan kom je zelfs heel goed weg met een gelijkspel. Hou het maat in't oog, het zal zo wel zijn.X-Tenzo wrote:Ik kan je meldeen dat we onderhand een beetje ziek worden van de gang van zaken op het moment. Voor de derde keer in zes wedstrijden een gelijkspel terwijl we betere ratings hadden. Een nette 143 tegen 131, dit is toch wel een erg groot verschil maar de uitslag is maar weer 1-1. Als zo iets eens een keer voor komt in een seizoen vind ik niet erg, maar de helft van de tot nu toe gespeelde wedstrijden is wel erg overdreven veel. Als dat zo door gaat dan moeten we vechten om een tiende plaats te behouden en dat was toch niet helemaal de bedoeling.Ik ben ben blij dat we niet hebben gekozen om voor het kampioenschap te spelen, dan had het me nog zwaarder tegengevallen. Het geluk zal ons ooit wel weer toelachen.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
Volgens mij niet, maar ik ben wel aan het twijfelen nu. Ik dacht dat de TS niet in de linierating zat, omdat ze steeds zeggen dat wanneer je TS onder de 90% (of meer dan 10% minder als die van je tegenstander) het bijna onmogelijk wordt van nog te winnen. Hoewel de linierating heel weinig verschil laat opmerken wanneer je een lage TS hebt.armstech wrote:Die TS zit toch al in het resultaat van de linies verrekent? Dus als hij in de linies 2% beter is, moet je toch niet nóg is een extra marge inbouwen omdat je TS lager staat? Of zie ik het verkeerd?jimman23 wrote:Je vergeet rekening te houden met je teamspirit volgens mij. Zeker bij die 2 gelijke spelen van vorige week. Als je bv. 1 of 2 beter bent in de linieratings, maar je hebt 10% minder TS als je tegenstander, dan zal je heus niet winnen hoor. Dan kom je zelfs heel goed weg met een gelijkspel. Hou het maat in't oog, het zal zo wel zijn.X-Tenzo wrote:Ik kan je meldeen dat we onderhand een beetje ziek worden van de gang van zaken op het moment. Voor de derde keer in zes wedstrijden een gelijkspel terwijl we betere ratings hadden. Een nette 143 tegen 131, dit is toch wel een erg groot verschil maar de uitslag is maar weer 1-1. Als zo iets eens een keer voor komt in een seizoen vind ik niet erg, maar de helft van de tot nu toe gespeelde wedstrijden is wel erg overdreven veel. Als dat zo door gaat dan moeten we vechten om een tiende plaats te behouden en dat was toch niet helemaal de bedoeling.Ik ben ben blij dat we niet hebben gekozen om voor het kampioenschap te spelen, dan had het me nog zwaarder tegengevallen. Het geluk zal ons ooit wel weer toelachen.
Team FC Bruggenhof
-
Jawel het zit erin, ik heb 8spelers die 70 presteren, 2 die 45 en 1 die 40 presteren en soms raak ik met net aan 101 en meestal is het 98, maar mijn TS is wel 0jimman23 wrote:Volgens mij niet, maar ik ben wel aan het twijfelen nu. Ik dacht dat de TS niet in de linierating zat, omdat ze steeds zeggen dat wanneer je TS onder de 90% (of meer dan 10% minder als die van je tegenstander) het bijna onmogelijk wordt van nog te winnen. Hoewel de linierating heel weinig verschil laat opmerken wanneer je een lage TS hebt.armstech wrote:Die TS zit toch al in het resultaat van de linies verrekent? Dus als hij in de linies 2% beter is, moet je toch niet nóg is een extra marge inbouwen omdat je TS lager staat? Of zie ik het verkeerd?jimman23 wrote: Je vergeet rekening te houden met je teamspirit volgens mij. Zeker bij die 2 gelijke spelen van vorige week. Als je bv. 1 of 2 beter bent in de linieratings, maar je hebt 10% minder TS als je tegenstander, dan zal je heus niet winnen hoor. Dan kom je zelfs heel goed weg met een gelijkspel. Hou het maat in't oog, het zal zo wel zijn.
-
2-2 op de Zoeloe's zijn veld.
Hij was voltallig , ik had er gisteren al een winstmatch tegen Kauno Grybai opzitten.
Donderdag Rsca Prince thuis. Helaas kan ik geen 4-3-3 spelen , want schorsingen CB. Wil ik dan 3-4-3 spelen , maar pakt net mijn CM ook een kaart , geen CM meer over om er twee in het midden te zetten. Mijn ene is uit schorsing , maar verliest wel al moraal , maar fitheid nog niet volledig , dus die gaat ook sukkelen.
Ik ben op zoek naar CM's en CB's , maar ik vind geen, hopelijk kan ik eentje strikken vandaag of morgen , maar ik vrees ervoor.
Hij was voltallig , ik had er gisteren al een winstmatch tegen Kauno Grybai opzitten.
Donderdag Rsca Prince thuis. Helaas kan ik geen 4-3-3 spelen , want schorsingen CB. Wil ik dan 3-4-3 spelen , maar pakt net mijn CM ook een kaart , geen CM meer over om er twee in het midden te zetten. Mijn ene is uit schorsing , maar verliest wel al moraal , maar fitheid nog niet volledig , dus die gaat ook sukkelen.
Ik ben op zoek naar CM's en CB's , maar ik vind geen, hopelijk kan ik eentje strikken vandaag of morgen , maar ik vrees ervoor.
Ghent Semper Fidelis.
Eerst en vooral mijn excuses voor het onterechte punt, wat dat betreft begrijp ik dat je erg teleurgesteld bent. In die andere matchen was het verschil een pak kleiner en je mag bijvoorbeeld ook niet vergeten dat de waarden die jij in het verslag kan lezen afrondingen zijn waardoor ze een licht vertekend beeld kunnen geven.X-Tenzo wrote:Ik kan je meldeen dat we onderhand een beetje ziek worden van de gang van zaken op het moment. Voor de derde keer in zes wedstrijden een gelijkspel terwijl we betere ratings hadden. Een nette 143 tegen 131, dit is toch wel een erg groot verschil maar de uitslag is maar weer 1-1. Als zo iets eens een keer voor komt in een seizoen vind ik niet erg, maar de helft van de tot nu toe gespeelde wedstrijden is wel erg overdreven veel. Als dat zo door gaat dan moeten we vechten om een tiende plaats te behouden en dat was toch niet helemaal de bedoeling.Ik ben ben blij dat we niet hebben gekozen om voor het kampioenschap te spelen, dan had het me nog zwaarder tegengevallen. Het geluk zal ons ooit wel weer toelachen.
Als je nog een troost zoekt, mijn seizoen is vorig jaar ook zo gestart en achteraf is het gebeterd. Dit seizoen heb ik zelfs het omgekeerde voor.
SoccerProject: Can you manage it ?
-
Ik weet zeker dat bij een betere rating de hoogte van de Ts geen enkele rol van betekenis speeld op het uiteindelijke resultaat. Al speel je met 0% Ts, dat maakt niet uit, als je een betere rating hebt dan wil dat zeggen dat alle factoren die de linierating beïnvloeden mee gecalculeerd zijn, ook de hoogte van Ts dus.jimman23 wrote:
Je vergeet rekening te houden met je teamspirit volgens mij. Zeker bij die 2 gelijke spelen van vorige week. Als je bv. 1 of 2 beter bent in de linieratings, maar je hebt 10% minder TS als je tegenstander, dan zal je heus niet winnen hoor. Dan kom je zelfs heel goed weg met een gelijkspel. Hou het maat in't oog, het zal zo wel zijn.
Je hoeft geen exuses te maken omdat je een punt hebt gepakt, that's a part of the game! Mijn reactie was wat heftig omdat het de derde keer is dat dit gebeurt in dit korte seizoen, al waren de verschillen in die andere twee wedstrijden miniem. Ik gun jouw het punt wel, maar ik had er zelf natuurlijk liever drie gehad.Sjarel wrote:
Eerst en vooral mijn excuses voor het onterechte punt, wat dat betreft begrijp ik dat je erg teleurgesteld bent. In die andere matchen was het verschil een pak kleiner en je mag bijvoorbeeld ook niet vergeten dat de waarden die jij in het verslag kan lezen afrondingen zijn waardoor ze een licht vertekend beeld kunnen geven.
Als je nog een troost zoekt, mijn seizoen is vorig jaar ook zo gestart en achteraf is het gebeterd. Dit seizoen heb ik zelfs het omgekeerde voor.
Ik ben me terdege bewust dat het in mijn andere gelijke spelen om afronding kan gaan, feit is dat hoe klein het verschil ook is, ik beter was, anders waren de getallen exact gelijk geweest ook al kan je niet achter de komma kijken. Ook heb ik een keer gelijk gespeeld met 4% slechter dus dat is weer in mijn voordeel, het staat dus 3-1 voor de random met de 1 aan mijn zijde. Ik heb nog nooit een seizoen meegemaakt dat zo random bepalend is geweest, niet in mijn voordeel, en ook niet in mijn nadeel. Vier van de zes wedstrijden zijn tegen de ratings in gegaan, dat is 66,6% en dat is toch erg veel.
Maar ik ben het al lang weer vergeten hoor, ik wil daar ook niet verder over zeuren, donderdag is er weer een dag. Aangezien 2/3 toch tegen de ratings in gaat acht ik me niet kansloos tegen Valex.

Last edited by X-Tenzo on Tue Jun 19, 2007 3:22 pm, edited 1 time in total.
-
Inderdaad, TS heeft toch gewoon puur invloed op de omzetting van ratings naar linie ratings?X-Tenzo wrote:Ik weet zeker dat bij een betere rating de hoogte van de Ts geen enkele rol van betekenis speeld op het uiteindelijke resultaat. Al speel je met 0% Ts, dat maakt niet uit, als je een betere rating hebt dan wil dat zeggen dat alle factoren die de linierating beïnvloeden mee gecalculeerd zijn, ook de hoogte van Ts dus.jimman23 wrote:
Je vergeet rekening te houden met je teamspirit volgens mij. Zeker bij die 2 gelijke spelen van vorige week. Als je bv. 1 of 2 beter bent in de linieratings, maar je hebt 10% minder TS als je tegenstander, dan zal je heus niet winnen hoor. Dan kom je zelfs heel goed weg met een gelijkspel. Hou het maat in't oog, het zal zo wel zijn.
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !