Prince88 wrote:Deze week af kunnen sluiten met een 9 op 12. Niet slecht, maar misschien meer gehoopt. Met onze nieuwe aankoop erbij, een 21-jarige RM met een bp van 69, zal het nog beter moeten gaan. Volgende week zal het een 12 op 12 moeten zijn.
Verder zijn we in de E-cup doorgedrongen tot de halve finales door een 2-0 thuisoverwinning. Dit zijn de wedstrijden:
maa 18 jun 2007 (22:00 CET) Fresh ?? - ?? Armstech's team ™
maa 18 jun 2007 (14:00 CET) Mighty Gods ?? - ?? FC Bagger United
Zoals te zien, geen gemakkelijke wedstrijden meer. Ik heb de pech dat precies alle VrB's tegelijk vallen (die met directe uitschakeling). In de competitie heb ik de punten nodig, maar ik denk dat het B-team maandagochtend wel goed genoeg is. Ik heb m'n spelers namelijk wel nodig voor 4 VrB wedstrijden, waarvan 2 toch wel belangrijk (deze en nog een halve finale in een €50.000 32-mans cup). Alvast succes aan de andere drie halve finalisten.
De directie zal morgen of zondag een beslissing nemen. Het zit nu nog in dubio...
Fresh? Anders ist tegen mij in de andere halve-finale
Vanochtend, zoals verwacht, de drie punten mee naar huis genomen. Met de linieratings waren we tevreden, 128 aan linieratings bij een agressie van 40%. Het blijft spannend in de divisie. Met een derde plaats sta ik er goed voor, maar alles kan nog verkeren.
Ik ben benieuwd wat het seizoen gaat brengen. Newcastle Praha, de nummer 5, is het team met de beste spelers, maar het zijn allemaal oudjes en zijn TS is ook maar 56%. Door zijn klasse kan hij dat echter redelijk goed opvangen. Ik zou graag al snel tegen hem spelen, vanwegen zijn lage TS, maar ik zal nog moeten wachten tot één van de laatste wedstrijden van de eerste seizoenshelft. Verder voldoen FC Bagger United en FC Steaua 2007 aan hun verwachtingen door respectievelijk plaats 1 en 4 te bezetten. De enigsinds verassend presterende Polonia Warszawa staat op de tweede plaats. Met tot nu toe nog maar één verliespartij, tegen mij, doen ze het goed. Maar de verwachting is dat deze nog wel zo'n 3 plekken zal gaan dalen.
Ik ga me nu opmaken om tegen Sv Kortrijk en Armstech's Team te spelen. Het zal een bij beide wedstrijden zijn met een gehavend team, maar desondanks zullen we ons uiterste best doen om door te gaan in beide cups.
0-1 winst in de E-cup en de finale is behaald. Benieuwd of het Fresh of Armstech wordt. Fresh is dit seizoen al een keer verslagen (met veel geluk!) en Armstech vindt dat hij moet winnen van FC Bagger United. Hij kan zijn borst alvast natmaken, want de mannen zijn nu zeker extreem gemotiveerd
In de competitie morgen een lastige uitmatch tegen Polonia Warschau en uiteraard weer de nodige schorsingen (ingecalculeerd) en een vervelende blessure. Gelukkig heeft Polonia ook de nodige probleempjes. Ondanks dat promoveren nog steeds niet de doelstelling is, zal het team de eerste plaats met hand en tand verdedigen!!! Ole
te weinig linierating gehaald door verkoopgeruchten, verkoop van CB rada en uitvallen van GK van de ven, goed voor'n 3-2 verlies op het terrein van nummer 9 ofzo, eerste puntenverlies deze competitie en direct met 4 met 12 punten, Ik hoop te kunnen aanklampten tot m'n team weer 100% presteert om dan de zo waarschijnlijk de beslissende kloof te slaan
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
2-3 verlies en we mogen de titel al vergeten, extreem snel al op 9 punten gezet .
Jammer, fitheid en teamspirit heeft een grote rol gespeeld.
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Prince88 wrote:Vanochtend, zoals verwacht, de drie punten mee naar huis genomen. Met de linieratings waren we tevreden, 128 aan linieratings bij een agressie van 40%. Het blijft spannend in de divisie. Met een derde plaats sta ik er goed voor, maar alles kan nog verkeren.
Ik ben benieuwd wat het seizoen gaat brengen. Newcastle Praha, de nummer 5, is het team met de beste spelers, maar het zijn allemaal oudjes en zijn TS is ook maar 56%. Door zijn klasse kan hij dat echter redelijk goed opvangen. Ik zou graag al snel tegen hem spelen, vanwegen zijn lage TS, maar ik zal nog moeten wachten tot één van de laatste wedstrijden van de eerste seizoenshelft. Verder voldoen FC Bagger United en FC Steaua 2007 aan hun verwachtingen door respectievelijk plaats 1 en 4 te bezetten. De enigsinds verassend presterende Polonia Warszawa staat op de tweede plaats. Met tot nu toe nog maar één verliespartij, tegen mij, doen ze het goed. Maar de verwachting is dat deze nog wel zo'n 3 plekken zal gaan dalen.
Ik ga me nu opmaken om tegen Sv Kortrijk en Armstech's Team te spelen. Het zal een bij beide wedstrijden zijn met een gehavend team, maar desondanks zullen we ons uiterste best doen om door te gaan in beide cups.
Prince88 wrote:Vanochtend, zoals verwacht, de drie punten mee naar huis genomen. Met de linieratings waren we tevreden, 128 aan linieratings bij een agressie van 40%. Het blijft spannend in de divisie. Met een derde plaats sta ik er goed voor, maar alles kan nog verkeren.
1-2 verloren, lifes a bitch
Ik vrees straks voor eenzelfde scenario:
Fresh heeft gewoon betere spelers
Fresh heeft 15%TS meer
Fresh zijn spelers zijn over het algemeen evengoed qua fitheid/moraal als de mijne
Thuisvoordeel staat af (hoewel ik uit speel, maar indien omgekeerd kon het een doorslaggevende factor zijn, indien indien indien, ... )
De scheids is niet zo streng, en Fresh zit toch met een paar vrij agressievelingen, dus daarop moeten we ook al niet hopen.
Jammer voor je. Je hebt je goed verweerd. Maar mij zal je niet horen klagen dat ik gewonnen heb
Misschien een volgende keer net dat beetje meer geluk
armstech wrote:Ik vrees straks voor eenzelfde scenario:
Fresh heeft gewoon betere spelers
Fresh heeft 15%TS meer
Fresh zijn spelers zijn over het algemeen evengoed qua fitheid/moraal als de mijne
Thuisvoordeel staat af (hoewel ik uit speel, maar indien omgekeerd kon het een doorslaggevende factor zijn, indien indien indien, ... )
De scheids is niet zo streng, en Fresh zit toch met een paar vrij agressievelingen, dus daarop moeten we ook al niet hopen.
Ik hoop dus dat de random me meezit
En Fresh durfde niet met z'n A-team te spelen met het oog op de competitiewedstrijd van morgen, dus vandaar dat er een agressiever en slechter B-elftal het veld op kwam. Vandaar de mindere prestatie helaas. Mocht ik m'n A-team opgesteld hebben, zou ik misschien wel in de buurt gekomen zijn, maar winnen zou denk ik wel lastig geweest zijn hoor! Een puike game van je
Alvast gefeliciteerd aan Armstech en Ron Jeremy voor het behalen van de finale en moge de beste winnen. Het is niet zo'n strenge scheidsrechter, dus dat zal beide 100% agressie worden... Ik ben benieuwd. Succes aan beide!
had je met je A-team gespeeld, je was zeker gewonnen. Ik had onze 11 A spelers is naast elkaar gelegd en vergeleken, Ateam tegen Ateam met 100%agressie, moraal en fitheid win jij altijd.
Nu de finale spelen, en ik hoop dat wat ik eerder zei (dat ik altijd van Bagger United zou moeten winnen in optimale omstandigheden) mij nu niet de das gaat omdoen . Vandaag wel weer 2 gebleseerden, waaronder 1 A speler (mijn beste CB), dus dat wordt alvast hopen dat er niet te veel meer bijkomen. Het zal trouwens zeker 100% agressie worden, de scheids laat die meer dan toe
Vanochtend weer een nette linierating neergezet van 131 die ervoor gezorgd heeft dat we de punten thuis konden houden; een 2-1 overwinning.
Vandaag in de competitie twee verassende uitslagen. Twee naaste belagers kregen beiden een vroege rode kaart in de wedstrijd, respectievelijk de 13e en de 16e minuut. Hierdoor hebben ze hun wedstrijd verloren, wat zorgt voor de eerste kloof in E.65.
weer maar 120 linierating gehaald, pfff toch nog goed voor 1-0 winst, maar moet zeker beter, de verkoop van m'n LB en CB was niet zo'n goed idee, m'n LB geraakte niet verkocht en zit nu met laag moraal
M'n CB is een lack of talent nu op't moment, aan vervanging wordt gewerkt
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004