Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

jimman23
Member of the Soccer Project Association

Post by jimman23 »

Dat ik op mijn oude dag zoiets nog moet bijleren :lol: Het is voor mij al 15 seizoenen geleden dat mijn Ts nog onder de 80% gezakt was, daarom dat ik mij er wss nooit vragen bij gesteld had. Toch goed om weten.
Team FC Bruggenhof
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

jimman23 wrote:Dat ik op mijn oude dag zoiets nog moet bijleren :lol: Het is voor mij al 15 seizoenen geleden dat mijn Ts nog onder de 80% gezakt was, daarom dat ik mij er wss nooit vragen bij gesteld had. Toch goed om weten.
Ik sta ook nergens meer van te kijken hoor, zo hoorde ik een maand of twee geleden dat de ervaring van een speler met 3% stijgt bij een transfer. Ik geloofde het eerst niet eens, ''hoe kan het nou dat dat me nooit is opgevallen met de vele transfers die ik doe'' dacht ik.

Ik zeg tegenwoordig ook niet meer dat alles van Sp wat ik zou kunnen weten weet. Ik zeg nu maar: ik weet veel!
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

rpg_gamer wrote:
Misschien moet je je mening toch wat herzien en wordt a klasse toch meer beslist door random ipv skills hebben :wink:
Ik denk niet dat dat zo is, er zit genoeg verschil in alle A ploegen. De een heeft minder agressie, de ander heeft een slecht B team, weer een ander heeft alleen maar A spelers van 28+ en ga zo maar door. Er zit genoeg diversiteit in alle teams om een duidelijk winnaar aan te wijzen zonder dat daar de random om de hoek komt kijken. Misschien heb je gelijk bij twee ploegen die echt heel veel op elkaar lijken, maar normaal gesproken denk ik gewoon dat de beste wint, en de op één na beste tweede wordt.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

X-Tenzo wrote:
rpg_gamer wrote:
Misschien moet je je mening toch wat herzien en wordt a klasse toch meer beslist door random ipv skills hebben :wink:
Ik denk niet dat dat zo is, er zit genoeg verschil in alle A ploegen. De een heeft minder agressie, de ander heeft een slecht B team, weer een ander heeft alleen maar A spelers van 28+ en ga zo maar door. Er zit genoeg diversiteit in alle teams om een duidelijk winnaar aan te wijzen zonder dat daar de random om de hoek komt kijken. Misschien heb je gelijk bij twee ploegen die echt heel veel op elkaar lijken, maar normaal gesproken denk ik gewoon dat de beste wint, en de op één na beste tweede wordt.
Lolz jimman ;) blijven bijleren hé :D

Maar hier heb je alvast gelijk, ik hoop alvast dat de A reeks nooit zal worden bepaald door random... Maar kijk naar X-tenzo, eigenlijk al 6 punten verloren op een spijtige manier die bij een kampioenschap speler het kampioenschap kunnen kosten...
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

TrAnEcId wrote:
Maar hier heb je alvast gelijk, ik hoop alvast dat de A reeks nooit zal worden bepaald door random... Maar kijk naar X-tenzo, eigenlijk al 6 punten verloren op een spijtige manier die bij een kampioenschap speler het kampioenschap kunnen kosten...
Het was genoeg geweest voor een huidig tweede plaats, dat is wat anders dan tiende. Ik moet wel zeggen dat de verschillen in twee van die draws erg klein was. Uitslagen als deze komen in dit soort wedstrijden frequent voor, maar 12% verschil met een gelijke stand komt maar sporadisch voor gelukkig.
Image
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

X-Tenzo wrote:
TrAnEcId wrote:
Het was genoeg geweest voor een huidig tweede plaats, dat is wat anders dan tiende. Ik moet wel zeggen dat de verschillen in twee van die draws erg klein was. Uitslagen als deze komen in dit soort wedstrijden frequent voor, maar 12% verschil met een gelijke stand komt maar sporadisch voor gelukkig.
Doet me altijd denken aan Anderlecht die verloor tegen een degradatiekandidaat enkele seizoenen geleden.. Ookal waren ze beter :)
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Sjarel

Post by Sjarel »

X-Tenzo wrote:Het was genoeg geweest voor een huidig tweede plaats, dat is wat anders dan tiende.
Daar ben ik het niet mee eens, al moet ik toegeven dat ik ook zo tel. Als je namelijk de punten telt die je verdiende op basis van de ratings, dan moet je dat imho ook doen voor alle andere ploegen. Allicht heb die ook punten verloren daardoor.

Wat de linieratings en afrondingen betreft :

44,51/44,51/44,51 wordt 45/45/45 en de som is 135;
44,49/44,49/45,49 wordt 44/44/45 en de som is 133;

Wie heeft er het beste gepresteerd ?
SoccerProject: Can you manage it ?
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Sjarel wrote:
X-Tenzo wrote:Het was genoeg geweest voor een huidig tweede plaats, dat is wat anders dan tiende.
Daar ben ik het niet mee eens, al moet ik toegeven dat ik ook zo tel. Als je namelijk de punten telt die je verdiende op basis van de ratings, dan moet je dat imho ook doen voor alle andere ploegen. Allicht heb die ook punten verloren daardoor.

Wat de linieratings en afrondingen betreft :

44,51/44,51/44,51 wordt 45/45/45 en de som is 135;
44,49/44,49/45,49 wordt 44/44/45 en de som is 133;

Wie heeft er het beste gepresteerd ?
Jij bent zeker de slimste thuis, I get your point!

Wat de positie betreft: Je hebt volkomen gelijk natuurlijk, nu theoretisch gezien tweede, maar het ligt natuurlijk ook aan de andere ploegen, als die de random niet tegen gehad hadden was de uitslag anders geweest, Laten we zeggen een top vijf.
Image
Sjarel

Post by Sjarel »

X-Tenzo wrote:Jij bent zeker de slimste thuis
Als mijn vrouw dat zegt, geef ik ze geen ongelijk ;-)
SoccerProject: Can you manage it ?
Raffin

Post by Raffin »

X-Tenzo wrote:
TrAnEcId wrote:
idd!
gelukkig maar
al enkele keren voorgehad
maar nog nooit in mijn voordeel
Smoje

Post by Smoje »

Helaas zal Rsca Prince tegen mij zijn eerste driepunter pakken dit seizoen , rechstreekse concurrent (op dit moment) voor degradatie , dus jammer.

Heb maar één CM , dus 3-4-3 gaat niet.

4-3-3 gaat ook niet , want die ene CM is eerst en vooral niet in orde (fitheid moest eerst aangroeien na tien dagen blessure , en nu staat moraal niet goed) en heb maar één CB meer over , die dan ook nog niet fit is. (andere CB is nog maar 20 en 83% en andere geschorst). Hijzelf is voltallig.

Dit is een analyse , geen geklaag , want idd , ik ben niet de enige met blessure's en schorsingen.
Ghent Semper Fidelis.
Raffin

Post by Raffin »

je speelt thuis
ik schat je kansen nog steeds hoog in
gij kiekn gij :P

elke wedstrijd ben je zo pessimistisch :P
Smoje

Post by Smoje »

Nieje , eerst CB ook nog vervangen , want na twee matchen heeft ene CB altijd maar max 84% fitheid. Dus ik ga nu sparen en alles op vrijdag zetten. Uinresa ofzoiets.

Ga straks na 22u zien wat ik ga doen qua team.

Ik had gehoopt nog een CB of CM aan te trekken vandaag , maar door gezever met n'een Roemeen sta ik nu nog altijd met een hoogste bod op een andere speler , dusjah... en er staat niets op de lijst dat mij aanstaat.

Bovendien heb ik er nie aan gepeisd (heb nogal wat andere dingen aan mijne kop) en staat zelfs die jonge CB (bp 67) met 87% fitheid , dusjah.

Jammer dat het net tegen Rsca Prince is , had liever nu een totaal onhaalbare kaart gehad , zoals Maccbi ofzo. Elk punt kan een verschil maken.
Ghent Semper Fidelis.
kvk dries

Post by kvk dries »

geen enkele kans hé smoje :D :wink:
jimman23

Post by jimman23 »

Eerste overwinning is binnen. Ik ben echt blij omdat ik zo aansluiting behoud met de nummer 10. Morgen zal het véél moeilijker zijn tegen de Zoeloe's vrees ik, mijn spelers zijn niet zo fit meer.
Team FC Bruggenhof
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”