Ik ga toch ook een paar matchen proberen te winnen. Raar dat zoveel mensen zich willen laten uitschakelen. Zolang je kan winnen met je B-elftal maak je toch winst? Dus dan kan je toch een paar rondes verder gaan?
pappaert wrote:Ik ga toch ook een paar matchen proberen te winnen. Raar dat zoveel mensen zich willen laten uitschakelen. Zolang je kan winnen met je B-elftal maak je toch winst? Dus dan kan je toch een paar rondes verder gaan?
De lonen kosten wss te veel. Maar ja, ik profiteer er van, aangezien ik toch €0 loonkost heb
Guardian wrote:in een L wedstrijd uit kost me 277k... voor 24 spelers...
Thuis kan ik dat bedrag nog bij elkaar verdienen... in de beker normaal gezien ook... indien die stomme regel er nu niet was!
Dankzij die stomme regel win ik mss de beker
explain?
Daan.// wrote:Als alle goede ploegen zich laten uitschakelen...
Idd. En ik ga direct ook een recordpoging doen voor het H-team dat het verst geraakt in de beker. Ik heb mss geen top-team met BP70+, maar voor een H-team ben ik nog redelijk sterk...
Vannacht tegen een FC Team. Ik ga eens experimenteren met agressie. Ik heb een team met een gemiddelde agressie van 16% opgesteld en ga met 100% agressie spelen, met een scheidsrechter van 59%. Wss net over het randje.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523 Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!