Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Raffin
Member of the Soccer Project Association

Post by Raffin »

ja hallo..
vroege rode kaart die nooit mag vallen en dan verliezen
ik mag denk ik wel zeggen dat ik dit seizoen alweer niet gespaard wordt van pech.

@ Smoje: zielig ^^
Smoje

Post by Smoje »

Raffin wrote:ja hallo..
ik mag denk ik wel zeggen dat ik dit seizoen alweer niet gespaard wordt van pech.

WAT ? uw examenstress hier niet proberen uitwerken ze.

Ik heb gespeeld met jeugdspeler CB met 87% fitheid.

Ik heb na 22u besloten wat ik ging doen , NET ZOALS IN MIJN POST STAAT.

Ik heb toen gekeken hoe mijn B-CM etc er voor stonden (89% moraal) na nog een vrb , die was naar 94% dus dat was beter. En ik keek naar wat Rsca Prince ging doen in zijn VRB's. Zijn spelers ontbraken duidelijk ook nog moraal.

Ik ging dan sparen voor Uniresea , maar ik keek naar zijn team en die heeft bijna allemaal spelers van 29-30 , dus die ging ook fitheid verliezen. En daarom ben ik met een half vertimmerd team er toch voor gegaan.

DUS WTF IS ER ZIELIG

Ik zeg , schrijf en doe trouwens met mijn team wat IK wil , en voor de rest : schijt omhuuge ! Toon mij maar keer één leugen aan ivm mijn team en wat ik erover zei , en we zullen nog keer klappen. Wijsneus.
Last edited by Smoje on Thu Jun 21, 2007 11:54 am, edited 1 time in total.
Ghent Semper Fidelis.
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Smoje wrote:
Raffin wrote:ja hallo..

WAT ? uw examenstress hier niet proberen uitwerken ze.

Ik heb gespeeld met jeugdspeler CB met 87% fitheid.

Ik heb na 22u besloten wat ik ging doen , NET ZOALS IN MIJN POST STAAT.

Ik heb toen gekeken hoe mijn B-CM etc er voor stonden (89% moraal) na nog een vrb , die was naar 97% dus dat was beter. En ik keek naar wat Rsca Prince ging doen in zijn VRB's. Zijn spelers ontbraken duidelijk ook nog moraal.

Ik ging dan sparen voor Uniresea , maar ik keek naar zijn team en die heeft bijna allemaal spelers van 29-30 , dus die ging ook fitheid verliezen. En daarom ben ik met een half vertimmerd team er toch voor gegaan.

DUS WTF IS ER ZIELIG

Ik zeg , schrijf en doe trouwens met mijn team wat IK wil , en voor de rest : schijt omhuuge ! Toon mij maar keer één leugen aan ivm mijn team en wat ik erover zei , en we zullen nog keer klappen. Wijsneus.
Smoye wow wow wow..

Wat een reactie die jij nu geeft... Dit is gewoon puur een misverstand...

Herken je de smiley niet die naast zielig stond? ^^ betekent dat hij het op een grappige toon bedoelde en jou daarom zeker niet zielig vindt hoor...

Kalm blijven is de boodschap...
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Smoje

Post by Smoje »

Hij wil doen uitschijnen alsof ik Rsca Prince stront in de ogen wou smeren , terwijl die hier naar mijn weten niet eens zit en bovendien met zijn beste elftal (zonder één geblesseerde of schorsing) speelde.

Ik overloop mijn blessure's en schorsingen , die er daadwerkelijk zijn , heel gemakkelijk te overlopen. En ik betwijfel of ik voor de twee matchen of voor vrijdag ga en dat ik NA 22 u ging beslissen wat ik er mee doe. (had nog een vrb , rsca had nog een vrb) , dus kijken wat de blessure's en moralen/fitheden waren.

Dan keek ik ook keer in een rapke naar Unirea zijn team. Ik zag dat het een volledig verouderd team is met weinig moraal. Dus dan dacht ik , bwaja , dan speel ik maar met wat voor handen is. In mijn 4-3-3 is verdediging redelijk belangrijk voor goeie prestatie's , als ik dan met een spelertje met bp 67 en fitheid 87% speel , geen enkele speler met meer dan 95% fitheid , en zeker geen volle moraal , en drie belangrijke schorsingen. Als ge dan de vijfde van vorig seizoen op bezoek krijgt , dan weet ge zeker dat het moeilijk is.

Ik heb geen spfa , en ik beschouw dit als een overzicht van mijn club , om hier en daar misschien iets bij te leren , ivm fouten die ik maak. Heb ik al meermaals aangegeven.

Er zitten in A 11 Belgen + Nederlanders , waarvan de helft hier nog niet eens geweest is. Dan denk ik niet dat ik anderen in de weg sta om een bericht te posten. Als ge er echt niet kunt van slapen , zoals Raffin blijkbaar , lees er dan toch gewoon over. Ik krijg geen auteursrechten hoor... en het is ook niet mijn bedoeling een bestseller te maken.

Ooit zijn er hier al teams gestopt door soortgelijke zever. En als ik mij niet vergis , zat onzen Raffin er toen ook tussen.

Tegen valse aantijgingen dat ik een leugenaar zou zijn , kan ik redelijk ambetant van worden , geen enkel ding dat ik hier neergepost heb , of ooit in een divisietopic heb neergetypt is een leugen.

Zowel irl als hier kan ik zelf niet tegen enige vorm van valsspelen , nooit kunnen verdragen. Dus dan zal ik het ook nooit doen , ben al miljoenen verloren door het spel eerlijk te spelen , kan even goed af en toe "een Roemeentje zetten" bij een transfer , maar afspraak is bij mij afspraak.

Ivm die smiley , ik weet idd niet wat die betekent , voor mij is dat iemand die zijn wenkbrauwen fronst.
Last edited by Smoje on Thu Jun 21, 2007 12:14 pm, edited 2 times in total.
Ghent Semper Fidelis.
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Het stoort me avlast niet dat je 'alles' hier post... Ik heb er geen probleem mee om alles te lezen maar zoals je zegt, de mensen die het niet intresseren... Lees erover... speelt geen rol dan..

Maar 1 ding moet je wel weten van me Smoje ;) Je moet SP positiever bekijken!
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup

Raffin

Post by Raffin »

Dat zielig was niet aanvallend bedoelt, zoals jimman beweert

alleen is het al 5+ keer dat dit gebeurt in 2 seizoenen

'ai nie kga verliezen'
'geen schijn van een kans'
'de 3 ptn zijn voor..'
en dan win je 75% van de gevallen (omdat het meestal thuis is)

je geeft jezelf geen kans terwijl je er absoluut veel hebt
misschien is het een verkeerd gebruik van zinnen (bvb ipv 'ik ga verliezen', 'de kans zit er in' ?)

u ooit verweten van leugenaar? je valt er altijd op terug
examenstress heb ik niet
omhuug schijten is mij nog nie gelukt

misschien wel een boek beginnen schrijven makker ;) je bent geschikt voor een verhaal vol dramatiek en mysterieuze wendingen.
Last edited by Raffin on Thu Jun 21, 2007 12:48 pm, edited 1 time in total.
jimman23

Post by jimman23 »

Raffin wrote:Dat zielig was niet aanvallend bedoelt, zoals jimman beweert

'ai nie kga verliezen'
'de 3 ptn zijn voor..'

misschien is het een verkeerd gebruik van zinnen (bvb ipv 'ik ga verliezen', 'de kans zit er in' ?)
Ik weet van niks zenne :D
Team FC Bruggenhof
Isis

Post by Isis »

Hmm, wat zeiden die grote jongens uit B vorig seizoen alweer tegen mij? Dat ik het leuk vond underdog te spelen? (Ofzoiets) Misschien heeft onze Smoje iets geleerd van de grote goeroe Isis :lol:

btw Smoje, niet zo gepikeerd reageren, hij bedoelt het duidelijk niet zoals jij het opvat ;-)
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

jimman23 wrote:
Raffin wrote:Dat zielig was niet aanvallend bedoelt, zoals jimman beweert

'ai nie kga verliezen'
'de 3 ptn zijn voor..'

Ik weet van niks zenne :D
Ik heet vanaf nu Jimman Junior ;)

sljivovica

Post by sljivovica »

Smoje wrote:Nieje , eerst CB ook nog vervangen , want na twee matchen heeft ene CB altijd maar max 84% fitheid. Dus ik ga nu sparen en alles op vrijdag zetten. Uinresa ofzoiets.

Ga straks na 22u zien wat ik ga doen qua team.
Ik ben het wel met Raffin eens, dit geeft toch heel duidelijk aan dat je jezelf gaat sparen donderdag.
En RSCA zit hier dacht ik wel.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Smoje

Post by Smoje »

sljivovica wrote:
Smoje wrote:Nieje , eerst CB ook nog vervangen , want na twee matchen heeft ene CB altijd maar max 84% fitheid. Dus ik ga nu sparen en alles op vrijdag zetten. Uinresa ofzoiets.

Ga straks na 22u zien wat ik ga doen qua team.
Ik ben het wel met Raffin eens, dit geeft toch heel duidelijk aan dat je jezelf gaat sparen donderdag.
En RSCA zit hier dacht ik wel.
IK HAD TOEN NOG EEN VRB EN HIJ HAD TOEN NOG EEN VRB EN NADIEN GING IK EEN BESLUIT NEMEN.

RSCA PRINCE HEEFT GESPEELD MET ZIJN STERKST MOGELIJKE SELECTIE , DUS HIJ KON NIETS MEER DOEN.

DE MOMENT DAT RSCA PRINCE MIJ KOMT ZEGGEN DAT HIJ VAN MIJN POSTS HINDER HEEFT ONDERVONDEN INZAKE ZIJN TEAMOPSTELLING , DAN ZAL IK MIJ EXCUSEREN, STERKER NOG DAN GAAN MET EEN IMPULSIEVE REACTIE AL MIJN SPELERS OP DE LIJST EN STOPT HET VOOR MIJ. DUS IK WACHT OP ZIJN REACTIE.DOOR AL DEZE TUMULT HEEFT MIJN A-TEAM DAARNET NOGMAALS GESPEELD IN EEN DWAZE OEFENMATCH IPV DE SPELERS DIE MOESTEN SPELEN OM ER MORGEN TE STAAN , DUS MAAK JULLIE GEEN ZORGEN MEER !

DE 'A' IN 'A-TOPIC' STAAT TROUWENS VOOR DE DIVISIE (= 16 teams) , NIET VOOR 'ALGEMENE TOPIC'.

GROTERE LETTERS NODIG ? OF SPREEK JIJ FRIES ?
Ghent Semper Fidelis.
sljivovica

Post by sljivovica »

Sorry dat ik het niet waardig ben om in de A-topic mijn mening te geven.
Isis, rpg, Armstech, allemaal: OPROTTEN!

Je reactie zegt al genoeg denk ik, ik had me niks leukers kunnen wensen. :P
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
el stino

Post by el stino »

Smoje wrote: GROTERE LETTERS NODIG ? OF SPREEK JIJ FRIES ?
met kleine letters zal hij u ook wel verstaan hoor :wink:

ik hou van uw manier van reageren en lees graag uw reacties, maar soms is ze toch vrij impulsief.

over uw post waarover dit hele punt draait: ik heb er niets tegen, smoje zegt gewoon wat hij gaat doen. ok dit kan mssn ietswat verkeerd overkomen of misleidend.
misleiding kan soms ook een tactiek zijn :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Smoje

Post by Smoje »

sljivovica wrote:Sorry dat ik het niet waardig ben om in de A-topic mijn mening te geven.
Isis, rpg, Armstech, allemaal: OPROTTEN!

Je reactie zegt al genoeg denk ik, ik had me niks leukers kunnen wensen. :P
Doe maar simpel.
Ghent Semper Fidelis.
Veg

Post by Veg »

Deze topic is om te praten over de A-divisie, dat is dus heel iets anders dan dat hij enkel voor managers van de A-divisie zou zijn.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”