Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Vandaag verloren zoals verwacht. Volgende week hoop ik echt van 6 punten te pakken. Zal niet simpel zijn, maar ze zijn broodnodig. Mijn 2 thuismatchen zijn haalbare kaarten, maar m'n TS is nog steeds niet wat het moet zijn. Maandag zal hij toch al 90% of meer zijn. Onze 'Operatie Redding' zit op schema.
Team FC Bruggenhof
Welke chirurg heb je want ik zal hem ook kunnen gebruikenjimman23 wrote:Vandaag verloren zoals verwacht. Volgende week hoop ik echt van 6 punten te pakken. Zal niet simpel zijn, maar ze zijn broodnodig. Mijn 2 thuismatchen zijn haalbare kaarten, maar m'n TS is nog steeds niet wat het moet zijn. Maandag zal hij toch al 90% of meer zijn. Onze 'Operatie Redding' zit op schema.

F37 : 7th - 2nd
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
-
Eentje die de oude spelers wegsnijdt en er jonge in de plaats terug innaait. En ondertussen voldoende punten sprokkelt om er net in te blijven met 40 punten.DaPrince wrote:Welke chirurg heb je want ik zal hem ook kunnen gebruikenjimman23 wrote:Vandaag verloren zoals verwacht. Volgende week hoop ik echt van 6 punten te pakken. Zal niet simpel zijn, maar ze zijn broodnodig. Mijn 2 thuismatchen zijn haalbare kaarten, maar m'n TS is nog steeds niet wat het moet zijn. Maandag zal hij toch al 90% of meer zijn. Onze 'Operatie Redding' zit op schema.

Team FC Bruggenhof
-
Vandaag een broodnodige overwinning behaalt wat ons de 9e plaats oplevert. Maandag staat Maccbi Natanya op ons te wachten, ik heb er nu al zin in. Onze ploeg is nu voor het eerst op volle sterkte en we spelen zondag geen wedstrijden. Ik speel met 90 of 100% agressie en Maccbi met hooguit 65%. Ik verwacht dat de linierating van hem ongeveer zo'n 143/144 zal zijn. Mits ik geen rode kaarten pak haal ik normaal gesproken met 90/100% agressie tussen de 144 en de 148. Het gaat er dus om spannen.
We hebben toch besloten om een iets andere strategie te voeren, onderaan in het rijtje is niets voor X-Tenzo. De Ts zal niet meer zo dramatisch laag zijn als dat het geweest is, dat kost te veel punten.
@ Iedereen, hou het een beetje gezellig in deze topic, ik vind het vrij onsmakelijk dat sommige mensen in deze toonaangevende divisie die vrijwel iedereen in het oog houd zo gedraagd. Bijna alle forummers lezen de A topic dus dit is niet echt goede reclame, rivaliteit op het veld ok, maar gedraag je op het forum niet als vijand van elkaar
We hebben toch besloten om een iets andere strategie te voeren, onderaan in het rijtje is niets voor X-Tenzo. De Ts zal niet meer zo dramatisch laag zijn als dat het geweest is, dat kost te veel punten.
@ Iedereen, hou het een beetje gezellig in deze topic, ik vind het vrij onsmakelijk dat sommige mensen in deze toonaangevende divisie die vrijwel iedereen in het oog houd zo gedraagd. Bijna alle forummers lezen de A topic dus dit is niet echt goede reclame, rivaliteit op het veld ok, maar gedraag je op het forum niet als vijand van elkaar

-
Zoals het er nu naar uitziet; denk ik dat Maccbi misschien wel weer kampioen gaat worden. Alhoewel natuurlijk iedere manager eens tegenslagen te verwerken krijgt..
Het zou wel een unieke prestatie zijn, 2 seizoenen op rij A winnen. Weet niet uit mijn hoofd of dit al eens eerder gebeurd is.. ik dacht aan Jimman?
Edit : ach natuurlijk; fb2004

Edit : ach natuurlijk; fb2004

LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
-
behalve de 93% teamspirit heb ik iets voor dat ik nooit eerder heb gehad
Allemaal mijn A-spelers zijn op (relatief) volle sterkte (geen enkele skillterugval)
normaal mag ik geen rode kaart nemen vannacht (maar is al dikwijls gebleken dat dit seizoen niet meer normaal is, met die agressieregel
)
ben benieuwd, thuis tegen AS Vlalex
debuut van mn LB Sivok ^^
btw.. voor een 5e achtereenvolgende keer een scheids hoger dan 75 agressie. de 2 laagste zijn tot nu toe 41 en een keer 55. Dat verklaart ook al wat ptnverlies.
Als je ziet wat anderen dan voor hun neus krijgen.
Allemaal mijn A-spelers zijn op (relatief) volle sterkte (geen enkele skillterugval)
normaal mag ik geen rode kaart nemen vannacht (maar is al dikwijls gebleken dat dit seizoen niet meer normaal is, met die agressieregel

ben benieuwd, thuis tegen AS Vlalex
debuut van mn LB Sivok ^^
btw.. voor een 5e achtereenvolgende keer een scheids hoger dan 75 agressie. de 2 laagste zijn tot nu toe 41 en een keer 55. Dat verklaart ook al wat ptnverlies.
Als je ziet wat anderen dan voor hun neus krijgen.
-
Succes X-tenzo, ik hoop dat het je lukt en dat Vesalius en Vlalex aan kunnen klampenX-Tenzo wrote:Ik verwacht dat de linierating van hem ongeveer zo'n 143/144 zal zijn. Mits ik geen rode kaarten pak haal ik normaal gesproken met 90/100% agressie tussen de 144 en de 148. Het gaat er dus om spannen.

FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
Mission compleet, Maccbi Natanya op zijn knieënsljivovica wrote:Succes X-tenzo, ik hoop dat het je lukt en dat Vesalius en Vlalex aan kunnen klampenX-Tenzo wrote:Ik verwacht dat de linierating van hem ongeveer zo'n 143/144 zal zijn. Mits ik geen rode kaarten pak haal ik normaal gesproken met 90/100% agressie tussen de 144 en de 148. Het gaat er dus om spannen.

Het grote maccbi Natanya is verslagen na eindeloos liga wedstrijden te winnen. X-Tenzo heeft vandaag even zijn tanden laten zien en daarmee meteen een duidelijk statement achter gelaten. Deze overwinning was even nodig om te laten zien dat men volgend jaar echt moet oppassen.
39 Wedstrijden was hij ongeslagen in A, maar daar is vandaag een einde aan gekomen. Dit is natuurlijk geweldig voor het team, vele hadden het voor onmogelijk geacht maar het tegendeel is bewezen

http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... ID=6150785
-
Mijn TS is eindelijk weer wat normaal, ik ben 3% beter dan Glorybuffalos en speel dan maar 1-1. Dat was dus een serieuse teleurstelling. Zeker omdat het tegen een rechtstreekse concurrent voor de 10 plaats in mijn ogen. Ma ja, hopelijk kunnen we ergens dan ook is onterecht 2 punten inhalen. Het zal dan toch nog véél moeilijker worden dan ik al gevreesd had...
Team FC Bruggenhof
-
Miljaar seg, voor de 2e keer deze week 2 punten te weinig gehad. Dit is zeer ontmoedigend. Tel bij mij die punten bij en bij die 2 ploegen de punten af en ik sta gedeeld 11e op 1 punt van de veilige 10e plaats. Maar zo werkt het niet natuurlijk. Zeer jammer dat het 2 maal tegen directe concurrenten is 

Team FC Bruggenhof