Divisie C
Moderator: Moderator
weer da stom gekloot van die random
strak moet ik nog gaan zakken naar de D ast zo blijft voortgaan
3% beter en 2-1 verliezen.
vorige week 9% beter en gelijkspelen.
nu sta ik derde en gelijk me de 4e
normaal zou ik nu gewoon eerste moeten staan. denk da ze daarboven nie willen dak naar de B ga!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nog zo wa tegenslagen en tzal gedaan zijn!!!
strak moet ik nog gaan zakken naar de D ast zo blijft voortgaan
3% beter en 2-1 verliezen.
vorige week 9% beter en gelijkspelen.
nu sta ik derde en gelijk me de 4e
normaal zou ik nu gewoon eerste moeten staan. denk da ze daarboven nie willen dak naar de B ga!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nog zo wa tegenslagen en tzal gedaan zijn!!!
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
niet altijd meezittenShonk wrote:Het kan niet altijd meezitten hé. Was gister zelfs 17% beter en won maar met 2-0 en dit nogwel thuis!!!real wrote:schijtspelverdomme al 5 kostbare punten verloren
gisteren was ik 3 % beter en kspeel gelijk maar vandaag loopt echt de maat vol
we zijn 5 % beter maar nee zelf een puntje gunt dit stomme spel me niet ! ik denk dat ik het spel begin te snappen ik moet dus slechtere ratings halen om te punten te kunnen pakken iets wat ik weer bijleer op SP
het steekt echt tegen hoor en vandaag een jeugdspeler niet goed genoeg voor ons team
i hate random
![]()
ja en natuurlijk zijn 4 goeie spelers geschorst voor de match van donderdag tegen celtic tja da zal wel weer een verlies worden zkr voor ons of mss juist niet

-
- Member of the Soccer Project Association
Oei oei, weer een vaste waarde die het spel verlaat. Is echt wel spijtig. Maarja, niet ieder sprookje heeft een goede afloop hé. Ik wens je alvast veel succes in je verdere leven en hoop je toch nog ooit opnieuw tegen te komen!visserke wrote:Bedankt voor de reacties gasten, maar het is nu 1-maal zo.
Ik heb 3 prachtige jaren gekend, maar het wordt tijd om ermee te stoppen.
Er is een tijd van komen en 1 van gaan![]()
Wellicht kom ik af en toe nog wel eens op het forum, maar het spel zelf zal niet meer gespeeld worden.

Het ga je goed Visserke!

-
Ik ben er nu ook weer sterk aan ana het denken, ik heb eens OSM geprobeerd en ik moet zeggen, het bevalt me uitermate, zelfs in zulke mate dat ik heb boven SP begin te prefereren (lees AL prefereer)visserke wrote:Bedankt voor de reacties gasten, maar het is nu 1-maal zo.
Wellicht kom ik af en toe nog wel eens op het forum, maar het spel zelf zal niet meer gespeeld worden.
Maar ik zie wel wat er gebeurt, SP is nu niet zoveel werk

Trouwens visserke; als je eenmaal even bent gestopt, lang houd je het niet echt vol hoor

Sta momenteel 12de, ontevreden enzo

Palmares
(komt nog)
(komt nog)
-
morgen thuis tegen S.A.T
verlies kan geen kwaad, gelijkspel zou mooi zijn, winst zou super zijn
opstelling zal niet denderend zijn ... Lm geschorst, Cm geschorst, Rf geschorst en andere in blessure. geen Sw ook ni, dus ik kan niet overstappen naar 5-3-2,...
het valt allemaal tesamen, maar we zullen er wel stevig tegenaan gaan.

verlies kan geen kwaad, gelijkspel zou mooi zijn, winst zou super zijn

opstelling zal niet denderend zijn ... Lm geschorst, Cm geschorst, Rf geschorst en andere in blessure. geen Sw ook ni, dus ik kan niet overstappen naar 5-3-2,...

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
We hebben besloten een stapje terug te doen naar D. Alle agressieve spelers zullen verkocht worden. En er zullen nieuwe jeugdspelers worden aangetrokken.
Ik heb het erg naar mijn zin gehad in C, maar deze selectie biedt geen perspectief om door te stomen. Soms moet je een stapje terug doen om er 2 vooruit te gaan!
Ik heb het erg naar mijn zin gehad in C, maar deze selectie biedt geen perspectief om door te stomen. Soms moet je een stapje terug doen om er 2 vooruit te gaan!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
We zullen u wel snel terug zienTriple-M wrote:We hebben besloten een stapje terug te doen naar D. Alle agressieve spelers zullen verkocht worden. En er zullen nieuwe jeugdspelers worden aangetrokken.

Spijtig dat je stopt. Maar iedereen stopt ooit wel eens zeker, wat eigenlijk vrij logisch is. Ik zie mezelf dit spel ook geen jaren meer spelen.visserke wrote:Bedankt voor de reacties gasten, maar het is nu 1-maal zo.
Vooral visserkes forumbeker die je vroeger organiseerde zal me zeker bij blijven. Dat was altijd wel een plezante beker en toen was iedereen nog in groei.
Geen nood, ik stel ook een paar minder fitte spelers op. Ik zit tegenwoordig zeer slecht te managen op alle gebied, onoplettendheid en dergelijke. Misschien is dit een signaal om te stoppenel stino wrote:morgen thuis tegen S.A.T![]()
verlies kan geen kwaad, gelijkspel zou mooi zijn, winst zou super zijn![]()

De uitslag zal ik pas maandag weten, aangezien ik sebiet vertrek voor 4 dagen Werchter.
Ondertussen mijn ploeg dus opgesteld voor 4 dagen, hopelijk geen gekwetsen , anders is mijn rekenwerk voor niets geweest.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
managersnaam: Rinia