en aangezien de 1e verloor van de 3e pakken wij de 1e plaats over
Divisie C
Moderator: Moderator
Vreemd.... Met maar liefst 12% minder rating speel ik thuis 2-2 gelijk tegen 3CITY. Das is eigenlijk schandelijk. Maar ja, ik kan ook niet de punten terug geven...
De boden op mijn spelers komen langzamerhand binnen. Maar ze zijn nog niet op de prijs die ik ervoor wil hebben.

De boden op mijn spelers komen langzamerhand binnen. Maar ze zijn nog niet op de prijs die ik ervoor wil hebben.
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
						ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 
				Shonk
 - Member of the Soccer Project Association

Door een tot nu toe sterke heenronde heeft de club enkele besluiten genomen. Zo zijn er sinds gistere werke begonne in en aan het stadion.
Een overzicht:
- 1250 Parkingplaatsen komen erbij
- 50 toiletten
- 10 kantines.
Dit alles zou afgerond moeten zijn midden de terugronde.
Indien ook de promotie een feit is, zal de club uitbreiden met 3.000 plaatsen, maar dit wordt nog bekeken.

Een overzicht:
- 1250 Parkingplaatsen komen erbij
- 50 toiletten
- 10 kantines.
Dit alles zou afgerond moeten zijn midden de terugronde.
Indien ook de promotie een feit is, zal de club uitbreiden met 3.000 plaatsen, maar dit wordt nog bekeken.

pf weer geen winst we speelden 3-3 gelijk thuis tegen Bohemians 1905 en tja het is een verrasing voor ons we hadden gehoopt van te kunnen winnen maarja winnen doen we de laatste tijd toch niet meer nochtans heb ik altijd betere ratings vannacht had ik ook 1 rating minder en dan is een gelijkspel logisch maarja als je eens ziet dat sommige managers winnen met 1 rating meer of zelf met gelijke ratings wordt je er echt triest van  
 en ja vannacht tegen celtic die maar 1 geschorste heeft en wij 3 het zal wel weer puntenverlies voor ons worden

- 
				silverblase
 - Team Board Member

mijn twee lb's zijn geblesseerd dus ik moest een lm op de lb zetten, dus ik wist dat ik geen aanspraak kon maken op de overwinning. dus het was een verdiende overwinning van jouw.Celtic'85 wrote:3-4 gewonnen op het veld van Leeds United.
Moet wel zeggen dat hij een CB op de LB moest posteren, anders had het niet waar geweest.
voor morgen ziet het er ook niet goed uit want ik mis 9 van mijn basisspelers door blessures, schorsingen en uitputting enkel mijn twee cm's staan op post
Season 1: 2nd Div D.19
Season 2: 3th Div C.7
Season 7: 1st Div C.7
Season 8: 2nd Div B.3
Season 9: 11th Div A
Season 14: 1st Div C.8
season 17: ??? Div C.8
						Season 2: 3th Div C.7
Season 7: 1st Div C.7
Season 8: 2nd Div B.3
Season 9: 11th Div A
Season 14: 1st Div C.8
season 17: ??? Div C.8
- 
				Dark Tiger
 - Team President

- 
				purple_white

- 
				Shonk

Hmm, ik denk da jij toch een iets makkelijkere wedstrijd hebt als mij morgen, maar ik ga alleszins voor de volle buit. Good luck!Dark Tiger wrote:Moeilijke uitmatch morgen en een beetje problemen door blessure van een keeper. Hopelijk halen we toch minstens even veel punten als de 2de want we willen kampioen spelen.

- 
				purple_white

Erg jammer is datTriple-M wrote:Net als gister weer gelijk gespeeld, en weer onterecht!!
Purple White was in de ratings 9% beter, het werd 3-3.
Sorry Purple....
Ik had zo graag die 12 op 12 gehaald deze week... nu moeten we het doen met een 10 op 12.. Jammer maarja...