Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Raffin
Member of the Soccer Project Association

Post by Raffin »

1% slechter
1-1
het is geen 'grote verrassing' dat je dan op een gelijkspel loopt maar terecht is het niet.
DaPrince
Team Board Member

Post by DaPrince »

Met een veredeld B/C elftal slecht 3 - 2 verloren tegen X-Tenzo ... het wordt weer een vrolijke week met nu reeds 1 punt !

Hopelijk morgen de eerste driepunter tegen GodsheideVV !!!

Het loopt dus langs geen kanten ... en denk ik dan om een match te kunnen winnen dan vang ik wel ergens een rode kaart en weg punten !

Hopelijk lukt het nog om in A te blijven maar ik vrees ervoor. Ik begin stilaan uit te kijken naar welke reeks ik best zou zakken :roll:
F37 : 7th - 2nd
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

DaPrince wrote:Met een veredeld B/C elftal slecht 3 - 2 verloren tegen X-Tenzo ... het wordt weer een vrolijke week met nu reeds 1 punt !
Ik moest ook één B en één C speler aantreden, ook waren er een paar niet topfit, maar gelukkig kon ik nog winnen. Je speelde ook met 0% stijl dus ik had ook niet veel kans om te scoren.

We zijn weer uit de degradatiezone geklommen. Het verschil onderling is maar zeer gering, met twee keer winst kan je al in de top vijf staan. Als we tussen de vijfde en de tiende plaats blijven staan is het goed.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Raffin

Post by Raffin »

Met een volledige B-C ploeg, Nespereira geklopt met 3-2
had ik absoluut niet verwacht

sterke week met 10/12 en 2 nieuwe aanwinsten
we doen nog mee!
DaPrince
Team Board Member

Post by DaPrince »

Eindelijk is de eerste overwinning binnen dit seizoen, 7% beter dan GodsheideVV leverde een te nipte 1-0 overwinning op ... bloed, zweet en tranen heeft dit gekost maar het verlost mij wel van de rode lantaarn die ik nu doorgeef aan GodsheideVV. (Even ter info : ik wil hem NIET terug :lol: )

Hopelijk kunnen we volgende week ook nog enkele keren winnen en misschien zijn we dan weer weg om alsnog het behoud te bewerkstelligen :o
C?? :
jimman23

Post by jimman23 »

Raffin wrote:1% slechter
1-1
het is geen 'grote verrassing' dat je dan op een gelijkspel loopt maar terecht is het niet.
Tis gewoon dom dat zoiets 2 keer in 1 week gebeurd, maar echt onlogisch is het natuurlijk niet.
Team FC Bruggenhof
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

jimman23 wrote:
1-1
Tis gewoon dom dat zoiets 2 keer in 1 week gebeurd, maar echt onlogisch is het natuurlijk niet.
Ik verloor drie keer met betere ratings dus het kan nog erger.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Raffin

Post by Raffin »

X-Tenzo wrote:
jimman23 wrote:
1-1
3 keer beter en gelijk bedoel je..
maandag een zeer leuke match 8)
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Raffin wrote:
X-Tenzo wrote:
jimman23 wrote: Tis gewoon dom dat zoiets 2 keer in 1 week gebeurd, maar echt onlogisch is het natuurlijk niet.
Ja dat bedoel ik ook :!:

Maandag wordt het leuk ja, allebij 100% agressie. Ik heb zondag nog een match gepland staan dus ik mis 11x 0,4 prestatie t.o. jou, maar ja. Ook is mijn A Rf geblesseerd geweest en die is maar 90% fit. Ik denk dus dat jij de beste papieren in handen hebt. Ik ga voor een gelijkspel.
Image
Raffin

Post by Raffin »

X-Tenzo wrote:
Raffin wrote:
X-Tenzo wrote: Ik verloor drie keer met betere ratings dus het kan nog erger.
Ja dat bedoel ik ook :!:

Maandag wordt het leuk ja, allebij 100% agressie. Ik heb zondag nog een match gepland staan dus ik mis 11x 0,4 prestatie t.o. jou, maar ja. Ook is mijn A Rf geblesseerd geweest en die is maar 90% fit. Ik denk dus dat jij de beste papieren in handen hebt. Ik ga voor een gelijkspel.
Freak :lol:
Mocht het je wat kunnen opbeuren :P Ik ga ook niet 100-100 moraal, fitheid hebben bij een 4-tal spelers :D
Raffin

Post by Raffin »

146-145
mooie match die ik met 1-0 verlies
het uitvallen van mijn beste speler op zaterdag en de 95% ts waren misschien de keys tot verlies
Close call.. tussen 2 ploegen die te laag gerangschikt staan volgens sommigen
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Raffin wrote:146-145
mooie match die ik met 1-0 verlies
het uitvallen van mijn beste speler op zaterdag en de 95% ts waren misschien de keys tot verlies
Close call.. tussen 2 ploegen die te laag gerangschikt staan volgens sommigen
Ik had je met deze rating een punt gegund maar helaasvoor jou kwam het mijn kant op. De lage ranschikking komt door het beleid dat ik op het moment voer, ik kies ervoor om te handelen en ik begon het seizoen met maar 70% ts, vandaar. maar ik sta nu weer 7e. :lol:
Image
Raffin

Post by Raffin »

yeah! 4% beter dan Maccbi Natanya, de numero uno!
2-1 winst en we staan weer 8e :D
jimman23

Post by jimman23 »

Ik denk dat we net op tijd weer in actie zijn geschoten: 2 overwinningen op rij. We blijven wel op een 14e plaats, maar de achterstand blijft beperkt. Ik zie het weer helemaal zitten. Of we het ook effectief zullen halen is een andere vraag natuurlijk...
Team FC Bruggenhof
DaPrince
Team Board Member

Post by DaPrince »

jimman23 wrote:Ik denk dat we net op tijd weer in actie zijn geschoten: 2 overwinningen op rij. We blijven wel op een 14e plaats, maar de achterstand blijft beperkt. Ik zie het weer helemaal zitten. Of we het ook effectief zullen halen is een andere vraag natuurlijk...
Ik volg uw mening :lol: Ook 2 maal winst en een gelijkspel ertussen ... We hopen ook nog op de redding maar het zal zeker bloed zweet en tranen kosten, te beginnen morgen tegen AS Vlalex. We gaan voor de volle pot, alleen zo kunnen we uit de gevarenzone geraken nl door vanaf nu alles te winnen thuis en te proberen op verplaatsing nog enkele puntjes te sprokkelen :!:
C?? :
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”