na een periode waarin sp geen plaats had, toch niet al te veel problemen gehad, nu wel wat moraalproblemen maar die zijn aan het verdwijnen
een gelukkig punt gepakt op het veld van Westel
we waren 3% slechter en het bleef 0-0, mijn excuses, Sjarel
Vandaag een punt gehaald op verplaatsing. Mooi meegenomen. Als we morgen thuis er ook 1 halen zijn we content. De transfer die we wilden doen staan verder dan gepland, dus er is weer hoop.
Sjarel wrote:Dat punt mocht je hebben, maar die 2 die ik kwijt ben , vind ik veel erger... Soit, volgende keer beter.
Niet dus. Vandaag zelfs verloren terwijl ik beter was. Ik zal die geplande verkoop van mijn toppers nog maar wat uitstellen.
Ik was vandaag net even goed als de nummer 2 uit A, maar ook dat was niet genoeg om thuis een punt te pakken. Jammer, maar de rode kaart en de gekwetste zullen er ook wel voor iets tussen zitten. Het zal voor velen spannend blijven tot op het einde, maar voor mij zal het zeker zo lang niet meer duren vrees ik
Maar eigenlijk niet zo negatief voor mijzelf
3-2 winst tegen Glorybuffalos doet ons naar een onverhoopte 5e plaats klimmen
Met een uitmatch tegen rode lantaarn Godsheide VV zijn dat mooie vooruitzichten. Ook al wordt het daar toch wel lastig voor iets te nemen.
We banen ons stilaan een weg naar boven ... 2 punten scheiden ons nog van een "veilige" plaats. Na een 16 op 21 ziet het er steeds beter uit. Nu nog volhouden tot het einde van het seizoen.
DaPrince wrote:We banen ons stilaan een weg naar boven ... 2 punten scheiden ons nog van een "veilige" plaats. Na een 16 op 21 ziet het er steeds beter uit. Nu nog volhouden tot het einde van het seizoen.
Jij bent net optijd in actie geschoten denk ik. Voor mij begint het krap te worden. Vanaf volgende week moet ik volop beginnen met punten te pakken. Deze week voorlopig 1 op 9 maar wel al tegen de nummers 1 en 2 gespeeld al. Ik heb de hoop nog niet opgegeven, maar het begint er slecht uit te zien...
Voor de eerste keer onverwacht punten gewonnen! Tegen de nummer 3 dan nog! We waren even goed, dat is de eerste keer dit seizoen dat het dan in mijn voordeel uitdraaid. Met deze bonus beginnen we vol vertrouwen aan de laatste 11 matchen van het seizoen!