Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Den Uier
Member of the Soccer Project Association

Post by Den Uier »

4% beter en thuisvoordeel en toch maar een gelijkspel We zijn wel tevreden maar wel stom dat we nu weeral een blessure krijgen en dat is al nummer 3 ! Ook nog allemaal voor meer dan 6 a 7 dagen out :?
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
kvk dries

Post by kvk dries »

1-2 winst :)
zo blijven we 2 punten voor op de 2e en 6 punten op de 3e
het is zo goed als zeker dat we tomp 3 eindigen => de 4e heeft nu al 18 pûnten achterstand
real

Post by real »

2-2 gelijk tegen de 8ste we zijn tevreden met een punt op verplaatsing en hopelijk kunnen we donderdag tegen Royal fc de 3 punten thuis houden :P al zal dat wel moeilijk worden met 4 geschorsten :?
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
purple_white

Post by purple_white »

4-3 gewonnen tegen dragon :) :!:
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Shonk

Post by Shonk »

2-1 winst thuis tegen Team#Soad. Door deze winst komen we terug op plek 2 achter Beringen United dat 3punten voorsprong heeft.

We deden vandaag een goede zaak omdat de naaste concurrente allemaal punten lieten ligge.
Image Image
Kameel

Post by Kameel »

1-2 thuis verloren tegen Overpelt FFC, had maar 2 in ratings minder
Palmares
(komt nog)
el stino

Post by el stino »

na verlies gisteren tegen the rienaldos, versloegen we vandaag zowaar Xarrows die 2e stond :o
een heel vroeg doelpunt in de 3e minuut was voldoende. de linieratings verschilden amper 1%, maar met onze stijl op 0% gaven we geen enkele kans meer weg.
onze fans waren uitermate tevreden na afloop 8)

we blijven dus lekker op de 5e plaats staan, vlak achter de top (6ptn achter) en met 5ptn voorsprong tegen celtic die al knap is opgeschoven naar plaats 6.
real wrote:2-2 gelijk tegen de 8ste we zijn tevreden met een punt op verplaatsing en hopelijk kunnen we donderdag tegen Royal fc de 3 punten thuis houden :P al zal dat wel moeilijk worden met 4 geschorsten :?
ik kom voor minstens een punt. en eigenlijk ook wel de 3ptn zodat ik in het zog kan blijven van de leiders :)
het zal knokken worden :twisted:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
leendert

Post by leendert »

Eindelijk, eindelijk heb ik de winning mood te pakken! We zijn wedstrijden gaan winnen en stomen nu eindelijk op, naar omhoog! Maar nu merken we wel dat we in een divisie zitten waar veel mogelijk is!

Het is tot nu toe niemand gelukt van Sigma Olomouc te winnen. Waar komt dat nu door? Nu dat komt doordat hij gewoon een sterrenteam heeft staan! Hij staat dan ook dik bovenaan, met 7 punten voorsprong op nummer 2, Sparta Palmeras. Waarom staat hij daar? Dat komt gewoon door de goeie managerkwaliteiten van charlie. Hierna volgen van nummer 3 tot nummer 10 veel goede, aan elkaar gelijke ploegen. Zij verschillen 5 punten met elkaar. Het komt er dus op neer dat als Sparta Palmeras een misstap maakt het ineens heel spannend is in C.9.

Hopen dat dit eens gebeurd waardoor we kans maken om te promoveren. Dan moet er donderdag wel tegen Zuigeveensche Boys gewonnen worden, onze enige Nederlandse collega in C.9.
Image

Image
Shonk

Post by Shonk »

Tot nu toe dit seizoen een pracht reeks neergezet en dit wordt dan ook beloond met een 2de stek. Jammer genoeg zal onze club dit seizoen niet gaan promoveren, daar wij achter 2 weken een week op vakantie gaan en ik daar niet over een pc beschik. We hopen alvast de 4 wedstrijden in die week niet te veel punten te laten liggen. Onze oppenenten zijn dan: FC Vortova, Real Madridas, T is Niks en Mathew Johnson United.
Image Image
rienaldo14
Team Board Member

Post by rienaldo14 »

ik kan het bijna niet geloven dat we 4de staan. Enkele gerichte inkopen hebben daar wel voor gezeord. Nu 2 moelijke matchen die we eigenlijk wel mogen verliezen. Toch nog een paar punten pakken zodat we zeker gered zijn. We laten ook onze vedette LM Campos vertrekken want die hoort thuis in B of A. Hoogste bod staat nu op 16M.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
Kameel

Post by Kameel »

Ok, Mbida valt nu geblesseerd uit en heb nu gene defite RF's meer, dit is die bekende druppel

Ik kan me echt niet aanpassen aan die lelijke nieuwe lay-out, ik krijg er gewoon koppijn van, ik ga er stillekes aan mee stoppen, spijtig maar het is nu eenmaal zo... Ga wrs SPFA nog uitdoen wat nog 367 dagen is... :lol: Ik zie nog wel wat er in die periode gebeurd, wie weet eens een update die de naam waardig is
Palmares
(komt nog)
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Pfft, ik ben dit spel zo grondig beu. Eerste nederlaag (thuis dan nog wel) opgelopen tegen de laatste, eerste overwinning en eerste punten zelfs voor die ploeg. Tesamen met die 6 gelijke spelen waarvan ik 5 matchen had moeten winnen (een paar zelfs overdreven) maakt dat dat ik zelfs niet meer eerste sta. Kwestie van niet alleen te worden gekloot door de random maar ook nog eens door een klootzak waarmee we de woorden competitievervalsing even in de mond mogen nemen. Ik voel er heel veel voor om er gewoon mee te stoppen.
purple_white

Post by purple_white »

Gelijke linieratings = gelijke kaarten = gelijke stand :)

Verdient gelijkspel dus op verplaatsing bij Buffaloblues :wink:
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
real

Post by real »

0-0 tegen royal fc we hadden gelijke ratings dus uitslag was correct
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Shonk

Post by Shonk »

Dark Tiger wrote:Pfft, ik ben dit spel zo grondig beu. Eerste nederlaag (thuis dan nog wel) opgelopen tegen de laatste, eerste overwinning en eerste punten zelfs voor die ploeg. Tesamen met die 6 gelijke spelen waarvan ik 5 matchen had moeten winnen (een paar zelfs overdreven) maakt dat dat ik zelfs niet meer eerste sta. Kwestie van niet alleen te worden gekloot door de random maar ook nog eens door een klootzak waarmee we de woorden competitievervalsing even in de mond mogen nemen. Ik voel er heel veel voor om er gewoon mee te stoppen.
Ik ben er zeker van dat jij dit seizoen kampioen zal spelen in onze reeks. Het verwonderd mij wel dat mijn team zo goed meedraait bovenaan C en voor het eerst aan de leiding sta, wel gedeeld met jou dan. Aangezien ik achter 2 weken een volledige week weg ben en al reken op puntenverlies zal dit niet lang meer duren. Mijn prioriteit is nogsteeds bovenaan mee draaien en aan het einde van de rit een plek in de top 5 overhouden.

Wonnen vandaag bij FCB Club Brugge met 2-3. Aangezien ik 7% beter was maar op verplaatsing speelde lijkt me dit een logische uitslag.
Image Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”