jimman23 wrote:Voor de eerste keer onverwacht punten gewonnen! Tegen de nummer 3 dan nog! We waren even goed, dat is de eerste keer dit seizoen dat het dan in mijn voordeel uitdraaid. Met deze bonus beginnen we vol vertrouwen aan de laatste 11 matchen van het seizoen!
X-Tenzo is weer thuis van vakantie, tijd voor Sp
Dit is al de 4e wedstrijd dit seizoen die niet helemaal eerlijk verloopt voor ons. 3 keer gelijk met een betere rating en nu met gelijke ratings zelf verlies dit kost enorm veel punten, maar een 3e plaats blijft behouden.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
loreback wrote:Maccabi Natanya ligt over een seizoen of 2 op zijn gat met al die oude sokken in z'n team.
Volgend seizoen bedoel je
Dat kan ook al.
Hij heeft gekocht voor glorie op korte termijn. Binnekort zullen we die al niet meer in de hoogste regionnen zien.
Zijn transfer van Domen Claeys slaagt trouwens nergens op..
Ook al heeft hij een korte termijn plan, ik buig nog steeds diep voor deze man en zijn prestaties. Er is niemand geweest die ooit zo'n team bij elkaar heeft gehad en met zo'n grote overmacht A heeft gewonnen. Volgend jaar zal hij geen eerste meer worden denk ik. Zijn team is dan te oud en ik hoop dat Claudia Valex en ik zelf om de titel gaan strijden. Ik verwacht tenminste dat dit de top drie zal zijn.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Isis wrote:Hij heeft wel voor opvolging gezorgd. The skunks al gezien?
Mooi team maar die zal niet voor een eerste plaats gaan spelen, dus opvolger van sly is nog al overdreven. Maccbi, Claudia, Valex en ik zelf staan daar nog wel een stukje boven dacht ik zo. Hij heeft zijn agressie goed voor elkaar en daar gaat hij veel mee winnen, maar valex en ik hebben dat ook. Claudia en Maccbi hebben een hogere agressie maar weer betere spelers. Laten we zeggen dat hij voor een vijfde plaats gaat spelen.
loreback wrote:
Zeg dat wel, daar heeft hij toch wel heel veel geld voor gekregen
Dat is helemaal niet zo raar, als je eerste in A staat en als je A al eens hebt gewonnen, willen sommige mensen maar al te graag een speler hebben van je. Hij is tenslote op dit moment de beste van de ruim 40.000 mensen, vergeet dat niet.
Daarnaast kan het ook in je nadeel werken, ik merk dat sinds ik in A zit de mensen veel meer geld vragen voor hun spelers omdat ze er vanuit gaan dat je veel geld hebt. het heeft dus zijn voor en nadelen
loreback wrote:
Dat is helemaal niet zo raar, als je eerste in A staat en als je A al eens hebt gewonnen, willen sommige mensen maar al te graag een speler hebben van je. Hij is tenslote op dit moment de beste van de ruim 40.000 mensen, vergeet dat niet.
Daarnaast kan het ook in je nadeel werken, ik merk dat sinds ik in A zit de mensen veel meer geld vragen voor hun spelers omdat ze er vanuit gaan dat je veel geld hebt. het heeft dus zijn voor en nadelen
Mijn inbox werd ook altijd volgespamd
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
loreback wrote:
Dat team dat 'm kocht is gebanned. Dat is dat bewuste team dat die SW voor 55m enzo heeft gekocht. Ik vind dat die transfer geannuleerd moet worden inclusief ban.
Volgens de regels moet Sly hiervoor gestraft worden, of toch minstens een annulering van de transfer.
Wel evenmin moet hij een applaus verdienen, wat hij presteert is echt een applaus waard!
Veg wrote:
Dat team dat 'm kocht is gebanned. Dat is dat bewuste team dat die SW voor 55m enzo heeft gekocht. Ik vind dat die transfer geannuleerd moet worden inclusief ban.
Volgens de regels moet Sly hiervoor gestraft worden, of toch minstens een annulering van de transfer.
Wel evenmin moet hij een applaus verdienen, wat hij presteert is echt een applaus waard!
Wat heeft hij gedaan ?
Team : SOuth-Side-SSD
Seizoen 22 : Op dit moment 1ste in F.215 + Topschutter !
lobert wrote:
Dat is idd ook een nadeel, ik had daar in B ook al behoorlijk last van en dat is alleen maar erger geworden. Meestal zijn het van die H-tjes die je alleen maar van die rotzooi aanbieden, die snappen blijkbaar niet dat we die spelers toch niet kopen.
Aan de andere kant is het wel weer leuk dat je van veel mensen berichten krijgt die je bewonderen. Vandaag kreeg ik nog een bericht van een manager dat hij graag een wedstrijd tegen me wilde spelen voor het vieren van zijn één jarig bestaan. Dat is toch wel leuk, je voelt je wel vereerd als zo iemand juist jouw uitkiest voor zo iets.
lobert wrote:
Dat is idd ook een nadeel, ik had daar in B ook al behoorlijk last van en dat is alleen maar erger geworden. Meestal zijn het van die H-tjes die je alleen maar van die rotzooi aanbieden, die snappen blijkbaar niet dat we die spelers toch niet kopen.
Aan de andere kant is het wel weer leuk dat je van veel mensen berichten krijgt die je bewonderen. Vandaag kreeg ik nog een bericht van een manager dat hij graag een wedstrijd tegen me wilde spelen voor het vieren van zijn één jarig bestaan. Dat is toch wel leuk, je voelt je wel vereerd als zo iemand juist jouw uitkiest voor zo iets.
Dat belooft voor als ik in A zit. Ik kryg nu al soms zo'n berichten.
lobert wrote:
Dat belooft voor als ik in A zit. Ik kryg nu al soms zo'n berichten.
Claudia is myn favoriet voor volgend seizoen.
Als ze de scheids mee heeft dan heeft ze wel een kans, anders dan zie ik het niet gebeuren. Als de scheids meer dan 50%/60% streng is dan wordt het moeilijk voor haar. Ook als je eens realistisch naar haar linieratings kijkt dan zijn die niet heel speciaal. Dat komt door de vrij hoge agressie die ze heeft ten opzichte van de rest. Meestal zit ze rond de 138 tot 140, een enkele keer daarboven. Ik denk dus dat de agressie haar parte gaat spelen, ik heb een veel lagere gemmidelde agressie en ik denk dat ik daar uiteindelijk een voordeel mee heb tegenover haar, we zullen zien. Ik heb absoluut ook niet op vol gas gespeeld dit seizoen en toch sta ik nu derde. Gewonnen van Maccbi en Claudia dit seizoen dus laat maar komen