Topper eindigt op 1-1
Was 1% beter maar Banaan gokte met 90% agressie (tgn mijn 65%) en dat heeft hem wellicht een puntje opgeleverd.
Nr 3 volgt nu op 7p dus het ziet er goed uit voor promotie
T-man wrote:Topper eindigt op 1-1
Was 1% beter maar Banaan gokte met 90% agressie (tgn mijn 65%) en dat heeft hem wellicht een puntje opgeleverd.
idd, ik heb een beetje geluk gehad maar ik had ook al veel pech met mijn schorsingen en loting, dus dat compenseert he
idd, ik heb een beetje geluk gehad maar ik had ook al veel pech met mijn schorsingen en loting, dus dat compenseert he
Schorsingen heb je zelf in de hand eh
Als ik maandag kan winnen/gelijkspelen op Temora en verder gespaard blijf van "pech" dan ziet het er goed uit
Schorsingen heb je zelf in de hand eh
Als ik maandag kan winnen/gelijkspelen op Temora en verder gespaard blijf van "pech" dan ziet het er goed uit
ja maar als de som van de agressie van je team en de agressie van de ref 120% is, en je CF met 5% agressie krijgt dan rood en wordt 4 speeldagen geschorst, dan noem ik dat toch wel dikke random ze
Ik sta nog altijd 7e in de competitie na mjn 10 dagen durende afwezigheid. PiRLo heeft dan mijn team even overgenomen en hij heeft het uitstekend gedaan, we hebben een punt meer dan in de heenronde tegen dezelfde teams
Het maakt niet veel uit waar we dit seizoen nog eindigen, maar een top-5 zou wel zeer mooi zijn.
Morgen tegen de 9e, het is wel maar 1 puntje verschil in de stand. We hopen op winst.
Verloren op 't veld van nr 3 mt 3-2
2 blessures en een penalty tegen in de 91e min doen ons de das om
We hebben nog 6p voorsprong maar de Banaan won dus hij zal kampioen worden. Morgen nog een zware strijd met nr 5...
0-0 gelijkgespeeld tegen de 4e Dat was onze moeilijkste wedstrijd van de week, we hopen dus op 10/12. We blijven 6e. Morgen tegen de 11e, moet normaal gezien wel lukken.