VS = geen condirtie, maar VS kan wel gelijk zijn aan conditie, maar dat is volledig random. Dus VS 99 en conditie 99 kan, maar hoeft nietel capone wrote:Vraagske ik heb een speler waar de hoofdskills 99 en97 zijn en volgens SPMT is de VS 99% maar alles is maxed buiten de conditie
Dus mijn vraaag kan conditie ook de VS zijn ?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
- Posts: 3744
- Joined: Fri Apr 13, 2007 8:14 pm
- Location: Nederland
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Laatste winnaar Forum-cup
-
- Member of the Soccer Project Association
- Posts: 1619
- Joined: Sun Apr 15, 2007 1:12 pm
- Location: The Netherlands
jona wrote:
Ik vin dit sterk overdreven. Ik zou gaan voor niet hoger dan 50. Voor wisselspelers nog hoger. Zo heb ik dat (of probeer dat te doen). DE goede spelrs met hoge agressie op de bank, bij invalbeurten heb je niet zo snel rood, maar dit is mijn mening
X-Tenzo wrote:Als je niet denkt ooit in A te komen, kan je idd gewoon spelers kopen die iets agressiever zijn. Kijk FC Vesalius, die heeft echt super spelers, gemiddeld net iets beter dan ik. Als ik een wedstrijd tegen haar moet spelen en de scheids is hoger dan 40% dan win ik gewoon. Het zelfde geldt voor Maccbi Natanya, die heeft iets minder agressieve spelers dan vesalius, maar als we een scheids hebben van 55% of hoger, dan win ik ook gewoon van hem. Dan kan jij wel zeggen dat je het overdreven vindt, maar agressie is echt de sleutel naar succes, daardoor heb ik in de liga van deze twee giganten gewonnen, dat was me niet gelukt met spelers van 50% agressie. Vergeet niet dat dat de nr's één en twee zijn hé, en dat het puur met agrressie is gelukt.
Ik streef naar een zo laag mogelijke agressie en als ik iemand advies geef, dan geef ik advies zoals de mensen in A spelen. Mijn eerste advies is dus altijd: Ga voor een zo laag mogelijke agressie, gooi die agresieve troep er zo snel mogelijk uit. Daar win je echt wedstrijden mee, geloof me, ik kan het weten.
Om even een heel duidelijk voorbeeld te geven kijk maar eens naar deze divisie.jona wrote:Ikzelf ben ook tot 'het inzicht' gekomen -zie laatste 4 aankopen)
Tog kan je wat agressievere spelers kopen omdat je die naarmate je een echt managerstalent bent ze tog voor nen serieus bedrag kunt verkopen (zeker tussen 25% en 50%) Ik neem aan dat je bij het begin ook agressievere spelrs hebt, die zou ik dan niet weg doen (dan heb ik het niet over de alleragressiefste) Gelukkig is op tl nog genoeg keus qua lage agressie, dan kan je denk ik zoveel mogelijk het advies van X-Tenzo volgen, maar alst iets hoger is dan zou ik er als ik jou was ook niet om malenAnja die quotes kloppen n\ie helemaal, maar dat zie je zo
http://www.soccerproject.com/spnewl_lig ... php?div=57
De nr 1 van deze divisie die heb ik een tijdje begeleid. Kijk het verschil eens met de nr's twee en drie, die hebben spelers met een veel hogere globale klasse en prestatie, maar de agressie is bij bijde teams erg hoog.
Hier kan je dus heel erg duidelijk het verschil zien wat agressie doet.
-
- Member of the Soccer Project Association
- Posts: 3744
- Joined: Fri Apr 13, 2007 8:14 pm
- Location: Nederland
Idd agressie is belangrijk, maar wat ik kort samengecat probeer te zeggen is dat LAge agressie en superlage agressie niet het verschil maaktOm even een heel duidelijk voorbeeld te geven kijk maar eens naar deze divisie.
http://www.soccerproject.com/spnewl_lig ... php?div=57
De nr 1 van deze divisie die heb ik een tijdje begeleid. Kijk het verschil eens met de nr's twee en drie, die hebben spelers met een veel hogere globale klasse en prestatie, maar de agressie is bij bijde teams erg hoog.
Hier kan je dus heel erg duidelijk het verschil zien wat agressie doet.

Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Laatste winnaar Forum-cup
Ja ok dat begrijp ik maar al de skills zijn voltraind maar buiten mijn 2 hoofdskills zijn er geen skills die in de 90% zitten , maar de conditie staat op 77% en de VS is volgens SPMT 99% maar als ik kijk toont SPMT ook aan dat hij binnen 3 simulaties volledig kan voltraind zijn maar ik zie niet in hoe een speler in 3simulaties 22% beter kan worden op een VSjona wrote:VS = geen condirtie, maar VS kan wel gelijk zijn aan conditie, maar dat is volledig random. Dus VS 99 en conditie 99 kan, maar hoeft nietel capone wrote:Vraagske ik heb een speler waar de hoofdskills 99 en97 zijn en volgens SPMT is de VS 99% maar alles is maxed buiten de conditie
Dus mijn vraaag kan conditie ook de VS zijn ?

Spmt toont ook aan dat hij max. 79GK haalt maar als je rekent dat de VS nog 22% zou moeten stijgen dan zou ik aan een GK van 81% moeten komen .
Hopeijk kan iemand het me deftig uitleggen want dit is niet echt plezant

-
- Member of the Soccer Project Association
- Posts: 8251
- Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
- Location: Belgium
- Contact:
Ik begrijp er niet veel vanel capone wrote: Ja ok dat begrijp ik maar al de skills zijn voltraind maar buiten mijn 2 hoofdskills zijn er geen skills die in de 90% zitten , maar de conditie staat op 77% en de VS is volgens SPMT 99% maar als ik kijk toont SPMT ook aan dat hij binnen 3 simulaties volledig kan voltraind zijn maar ik zie niet in hoe een speler in 3simulaties 22% beter kan worden op een VS![]()
Spmt toont ook aan dat hij max. 79GK haalt maar als je rekent dat de VS nog 22% zou moeten stijgen dan zou ik aan een GK van 81% moeten komen .
Hopeijk kan iemand het me deftig uitleggen want dit is niet echt plezant

Je spreekt over een stijging van de VS, dat kan helemaal niet. De verborgen skill van een speler verandert nooit.
En per 15% conditie stijgt de GK 1%.
Nee ik bedoel dat mijn speler zijn hoofdskills 97% en 99% zijn
SPMT toont ook aan dat de verborgen skill van die speler 99% is.
Al de gewone skills zijn maxed ( behalve conditie ) , van al de skills die maxed zijn komt er geen enkele boven de 80% .
Conditie die nog niet maxed is moet dus sowieso de verborgen skill zijn volgens mij , want enkel die kan nog 99% worden.
Ik versta nu enkel niet dat SPMT ook al aantoont dat mijn speler een GK kan halen van maximum 79%
alhoewel de conditie nog 22% ùoet stijgen want dat is de enige skill die nog kan stijgen tot de VS
De verborgen skill helpt volgens mij de GK telkens 1% stijgen per 7.5punten ? Dus ongeveer nog 3 % en dat is onmogelijk in 3 simulaties
Hopelijk versta je het nu een beetje
SPMT toont ook aan dat de verborgen skill van die speler 99% is.
Al de gewone skills zijn maxed ( behalve conditie ) , van al de skills die maxed zijn komt er geen enkele boven de 80% .
Conditie die nog niet maxed is moet dus sowieso de verborgen skill zijn volgens mij , want enkel die kan nog 99% worden.
Ik versta nu enkel niet dat SPMT ook al aantoont dat mijn speler een GK kan halen van maximum 79%


De verborgen skill helpt volgens mij de GK telkens 1% stijgen per 7.5punten ? Dus ongeveer nog 3 % en dat is onmogelijk in 3 simulaties
Hopelijk versta je het nu een beetje

-
- Member of the Soccer Project Association
- Posts: 3477
- Joined: Wed Apr 05, 2006 6:23 pm
- Location: Merelbeke (Born in Brussels)
- Contact:
Maar de VS staat los van alle andere skills... ik denk dat je dat niet echt goed begrijptel capone wrote:Nee ik bedoel dat mijn speler zijn hoofdskills 97% en 99% zijn
SPMT toont ook aan dat de verborgen skill van die speler 99% is.
Al de gewone skills zijn maxed ( behalve conditie ) , van al de skills die maxed zijn komt er geen enkele boven de 80% .
Conditie die nog niet maxed is moet dus sowieso de verborgen skill zijn volgens mij , want enkel die kan nog 99% worden.
Ik versta nu enkel niet dat SPMT ook al aantoont dat mijn speler een GK kan halen van maximum 79%alhoewel de conditie nog 22% ùoet stijgen want dat is de enige skill die nog kan stijgen tot de VS
![]()
De verborgen skill helpt volgens mij de GK telkens 1% stijgen per 7.5punten ? Dus ongeveer nog 3 % en dat is onmogelijk in 3 simulaties
Hopelijk versta je het nu een beetje

-
- Member of the Soccer Project Association
- Posts: 1619
- Joined: Sun Apr 15, 2007 1:12 pm
- Location: The Netherlands
De verborgenskill wordt toch niet weer gegeven in je lijnstatistieken, jij denk dat een van de zichtbare in lijnen weergegeven skills de verborgen skill is, maar dat is natuurlijk niet. Het heet niet voor niets ''verborgen skill''. Je verborgen skill is gewoon 99% en die is dus niet gerelateerd aan de zictbare skills, het heeft dus niets met je conditie te maken of een van de andere skills. Voor de verborgen skill is dus geen lijn weergegeven.
Ik vind dit wel grappig, zoiets heb ik nog nooit gehoord.
Ik vind dit wel grappig, zoiets heb ik nog nooit gehoord.

Last edited by X-Tenzo on Wed Jul 18, 2007 9:23 pm, edited 1 time in total.
euhm neeee kversta er de ballen vanpurple_white wrote:Maar de VS staat los van alle andere skills... ik denk dat je dat niet echt goed begrijptel capone wrote:Nee ik bedoel dat mijn speler zijn hoofdskills 97% en 99% zijn
SPMT toont ook aan dat de verborgen skill van die speler 99% is.
Al de gewone skills zijn maxed ( behalve conditie ) , van al de skills die maxed zijn komt er geen enkele boven de 80% .
Conditie die nog niet maxed is moet dus sowieso de verborgen skill zijn volgens mij , want enkel die kan nog 99% worden.
Ik versta nu enkel niet dat SPMT ook al aantoont dat mijn speler een GK kan halen van maximum 79%alhoewel de conditie nog 22% ùoet stijgen want dat is de enige skill die nog kan stijgen tot de VS
![]()
De verborgen skill helpt volgens mij de GK telkens 1% stijgen per 7.5punten ? Dus ongeveer nog 3 % en dat is onmogelijk in 3 simulaties
Hopelijk versta je het nu een beetje, bij wijze van spreke kan uw VS97 zijn... en al de gewone skills (inclusief de hoofdskills) in de 70 zijn... versta je?


-
- Member of the Soccer Project Association
- Posts: 3477
- Joined: Wed Apr 05, 2006 6:23 pm
- Location: Merelbeke (Born in Brussels)
- Contact:
Ok ,el capone wrote:euhm neeee kversta er de ballen vanpurple_white wrote:Maar de VS staat los van alle andere skills... ik denk dat je dat niet echt goed begrijptel capone wrote:Nee ik bedoel dat mijn speler zijn hoofdskills 97% en 99% zijn
SPMT toont ook aan dat de verborgen skill van die speler 99% is.
Al de gewone skills zijn maxed ( behalve conditie ) , van al de skills die maxed zijn komt er geen enkele boven de 80% .
Conditie die nog niet maxed is moet dus sowieso de verborgen skill zijn volgens mij , want enkel die kan nog 99% worden.
Ik versta nu enkel niet dat SPMT ook al aantoont dat mijn speler een GK kan halen van maximum 79%alhoewel de conditie nog 22% ùoet stijgen want dat is de enige skill die nog kan stijgen tot de VS
![]()
De verborgen skill helpt volgens mij de GK telkens 1% stijgen per 7.5punten ? Dus ongeveer nog 3 % en dat is onmogelijk in 3 simulaties
Hopelijk versta je het nu een beetje, bij wijze van spreke kan uw VS97 zijn... en al de gewone skills (inclusief de hoofdskills) in de 70 zijn... versta je?
![]()
ik zal het je eens proberen uit te leggen

Awel... de VS is een skill die in het begin wordt vastgelegd bij een speler. Die skill is dan ook verborgen (maar kan jij wel zien via SPMT). Op deze skill kan je afgaan hoe goed een speler wordt maar het geeft je niet altijd de garantie op een goede spelers. Volgens jou is de conditie dus sowieso de VS. Waarom? De VS is toch een aparte Verborgen skill. Waarom zou dat het zelfde moeten zijn als de conditie? Btw het is 1% per 15% op een skill

-
- Member of the Soccer Project Association
- Posts: 1619
- Joined: Sun Apr 15, 2007 1:12 pm
- Location: The Netherlands
Bij de verborgen skill en hoofdskill 7,5 % hé, dat weet je wel.purple_white wrote:
Ok ,
ik zal het je eens proberen uit te leggen![]()
Awel... de VS is een skill die in het begin wordt vastgelegd bij een speler. Die skill is dan ook verborgen (maar kan jij wel zien via SPMT). Op deze skill kan je afgaan hoe goed een speler wordt maar het geeft je niet altijd de garantie op een goede spelers. Volgens jou is de conditie dus sowieso de VS. Waarom? De VS is toch een aparte Verborgen skill. Waarom zou dat het zelfde moeten zijn als de conditie? Btw het is 1% per 15% op een skill
@ el capone
Je moet het zo zien: Als de verborgen skill er niet was geweest dan had dat maximaal 13,33% Gk gescheeld want 7,5% Vs is 1% Gk. Hij zorgt dus mede voor de uiteindelijke hoogte van je Gk. Daarom is het zo belangrijk voor dat je een jeugdspeler koop zijn Vs te berekenen. Omdat de Vs minimaal 70% is, heb je een maximaal verschil van 4% op de uiteindelijke Gk. Hij staat dus echt compleet los van je andere skills maar is uitermate belangrijk.
Ik denk dat hij dit bedoelt: de VS is 99%, al zijn spelers zijn voltraind (behalve conditie) en geen enkele heeft 99% dus nu denkt hij dat zijn conditie 99% gaat worden omdat dat nog de enige skill is dat moet worden getraind. Had passen nog niet voltraind geweest dan dacht hij dat passen 99% gaat worden.purple_white wrote:Ok ,el capone wrote:euhm neeee kversta er de ballen vanpurple_white wrote: Maar de VS staat los van alle andere skills... ik denk dat je dat niet echt goed begrijpt, bij wijze van spreke kan uw VS97 zijn... en al de gewone skills (inclusief de hoofdskills) in de 70 zijn... versta je?
![]()
ik zal het je eens proberen uit te leggen![]()
Awel... de VS is een skill die in het begin wordt vastgelegd bij een speler. Die skill is dan ook verborgen (maar kan jij wel zien via SPMT). Op deze skill kan je afgaan hoe goed een speler wordt maar het geeft je niet altijd de garantie op een goede spelers. Volgens jou is de conditie dus sowieso de VS. Waarom? De VS is toch een aparte Verborgen skill. Waarom zou dat het zelfde moeten zijn als de conditie? Btw het is 1% per 15% op een skill
Snappie??
Team = AC ManU (B2)
yep, inderdaad, volgens mij denkt hij dat de VS één van de skills is die zichtbaar is zoals snelheid, koppen, tackelen... maar dat je met SPMT gewoon kan berekenen wat de VS zijn max is. Als je dan alle skills voltraind hebt op één na en er is geen enkele gelijk aan de VS zal die éne skill die niet voltraind is de VS zijn... snappen jullie het nu?
Aan El capone: Er zijn 9 skills die je kan trainen waarvan 2 hoofdskills en de conditie (die laatste wordt altijd hoger dan 70, de rest altijd minstens 50%) Die verborgen skill is dus een andere skill, de 10de dus en wordt ook minstens 70%. De hoofskill en verborgen skill telt dubbel mee om de rating van een speler te bepalen. Dit wil zeggen, per 7,5p hoofdskill of verborgen skill krij je 1GK bij, per 15p buiten deze 3 skills krijg je ook 1GK bij.
Ik hoop dat je het nu een beetje gesnapt hebt
Aan El capone: Er zijn 9 skills die je kan trainen waarvan 2 hoofdskills en de conditie (die laatste wordt altijd hoger dan 70, de rest altijd minstens 50%) Die verborgen skill is dus een andere skill, de 10de dus en wordt ook minstens 70%. De hoofskill en verborgen skill telt dubbel mee om de rating van een speler te bepalen. Dit wil zeggen, per 7,5p hoofdskill of verborgen skill krij je 1GK bij, per 15p buiten deze 3 skills krijg je ook 1GK bij.
Ik hoop dat je het nu een beetje gesnapt hebt

Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
manager of dino's since 29/08/2006
-
- Team Manager
- Posts: 249
- Joined: Sat Oct 07, 2006 3:01 pm
- Location: The Hague, The Netherlands
Mijn pleinstatus is nu erg laag (momenteel 40%
), en ik krijg de melding dat mijn teamspirit hierdoor gaat zakken en dat er boetes komen. Een aantal dagen geleden heb ik al een nieuw veld laten starten, dus dat is binnenkort klaar. Mijn vraag aan jullie is dus: met hoeveel % zakt de teamspirit dan, en hoe hoog zijn de boetes
De teamspirit is niet heel erg, maar op het moment zit ik nog al krap bij kas, dus dat wordt mogelijk een iets groter probleem… 




-
- Member of the Soccer Project Association
- Posts: 2993
- Joined: Fri Oct 28, 2005 7:28 pm
- Location: Heusden-Zolder
Ik weet het antwoord er niet op, maar het is niet heel veel, dat weet ik wel. Je kan beter dan een veld aanleggen dat maar 1dag duurdJMasterF wrote:Mijn pleinstatus is nu erg laag (momenteel 40%), en ik krijg de melding dat mijn teamspirit hierdoor gaat zakken en dat er boetes komen. Een aantal dagen geleden heb ik al een nieuw veld laten starten, dus dat is binnenkort klaar. Mijn vraag aan jullie is dus: met hoeveel % zakt de teamspirit dan, en hoe hoog zijn de boetes
![]()
De teamspirit is niet heel erg, maar op het moment zit ik nog al krap bij kas, dus dat wordt mogelijk een iets groter probleem…
