Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

robstje
Member of the Soccer Project Association

Post by robstje »

Rutger Lazou wrote:Vraagske: als de halve finales maandag om 10u gedaan zijn, wanneer is dan de finale? Tis omda ek op reis ga.
Volgens mij vindt die dan donderdag plaats.
Image
Boeren!
yockr

Post by yockr »

el capone wrote:
Dampiiee.. wrote:
el capone wrote:Kheb een vraagske ik heb een speler gekocht maar ik heb hem per ongeluk een tekenbonus van 450k gegoven alhoewel dat niet nodig was :?
Mijn vraag is nu : als ik deze speler terug verkoop zal hij dan terug een tekenbonus vragen of zal hij dat niet doen ?

Hopelijk kan iemand me helpen thanx
Ik denk van wel :wink:
Iemand die het 100% zeker weet ? :wink:
Als de tekenbonus overbodig was, zal de waarde ervan de volgende keer wegvallen.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
el capone
Team Board Member

Post by el capone »

ok thanx
yockr

Post by yockr »

robstje wrote:
Rutger Lazou wrote:Vraagske: als de halve finales maandag om 10u gedaan zijn, wanneer is dan de finale? Tis omda ek op reis ga.
klopt, tenzij je tegenstander die dag al volledig bezet is.
Rutger Lazou

Post by Rutger Lazou »

yockr wrote:
robstje wrote:
klopt, tenzij je tegenstander die dag al volledig bezet is.
Merci. :wink:
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)

S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D

S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
DeLaNuit

Post by DeLaNuit »

DeLaNuit wrote:Hoelang moet een personeelslid ook al weer ongeveer in dienst zijn zodat je spelers geen moraalverlies oplopen als je hem ontslaat??
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523
Image
Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

Image
yockr

Post by yockr »

DeLaNuit wrote: Hoelang moet een personeelslid ook al weer ongeveer in dienst zijn zodat je spelers geen moraalverlies oplopen als je hem ontslaat??
Ik vermoed 1 seizoen. Niet lang geleden was dat voor de trainer verlengd (vroeger 3 weken ofzo dacht ik), maar hoelang het nu precies is???
JMasterF
Team Manager

Post by JMasterF »

KFC Heist wrote:
JMasterF wrote:Mijn pleinstatus is nu erg laag (momenteel 40% :roll: ), en ik krijg de melding dat mijn teamspirit hierdoor gaat zakken en dat er boetes komen. Een aantal dagen geleden heb ik al een nieuw veld laten starten, dus dat is binnenkort klaar. Mijn vraag aan jullie is dus: met hoeveel % zakt de teamspirit dan, en hoe hoog zijn de boetes :?: :?: De teamspirit is niet heel erg, maar op het moment zit ik nog al krap bij kas, dus dat wordt mogelijk een iets groter probleem… :evil:
Ik weet het niet, maar als je nu eens je pleinstatus nog wat verder laat zakken door thuismatchen te spelen, dan ga je binnenkort weten hoeveel teamspirit er daalt en hoeveel boete je moet betalen. :wink:
Vandaag de boete ontvangen vanwege een schlecht onderhouden plein. De boete stelde niet veel voor, 't was slechts € 1.000, bij een pleinstatus van 20%. Officieel heb ik nog niets gehoord over de zakking van de teamspirit, maar die is met 1% gezakt en ik denk dat het voorlopig daar ook blijft. Morgen is mijn nieuwe grasmat klaar, dus ik kan nu niet veel meer zien of de boetes hoger worden, en of de teamspirirt meer daalt. Daarbij komt ook nog dat ik maandag op vakantie ga :P .
el capone
Team Board Member

Post by el capone »

telkens ik een topic wil plaatsen krijg ik dit te zien

Mistake! There was an attempt of an automatic insert of the message in a forum. Your message is sent to hell. Try still times who knows - can it will turn out? Still probably, that you too long wrote the message - then pass to page back, copy the text, update page, insert the copied text and press button "Send".

Weet iemand hier iets van ?
emeulea
Team President

Post by emeulea »

el capone wrote:telkens ik een topic wil plaatsen krijg ik dit te zien

Mistake! There was an attempt of an automatic insert of the message in a forum. Your message is sent to hell. Try still times who knows - can it will turn out? Still probably, that you too long wrote the message - then pass to page back, copy the text, update page, insert the copied text and press button "Send".

Weet iemand hier iets van ?
Is iets wat regelmatig es voorkomt, ik weet niet precies wat het veroorzaakt. Als ik het goed voorheb is er heel veel seizoenen geleden es een probleempje geweest bij het forum, waarvoor forumleden vroegen om een waarschuwingsboodschap te krijgen. Ik dacht dat een tjechische manager dan voor de boodschap zorgde, maar die is blijkbaar gewoon door een online translator gedraaid... Zou wel es aangepast mogen worden...
Je kan het gewoon oplossen door je boodschap te kopiëren, naar vorige pagina terug te keren, plakken en dan verzenden...
el capone
Team Board Member

Post by el capone »

thanks
tomv
Team Board Member

Post by tomv »

is stijl eigenlijk gewoon de drang om aan te vallen ofzo?
Manager: Tom Verkest
Club: Sv Kortrijk
maikelcelis

Post by maikelcelis »

tomv wrote:is stijl eigenlijk gewoon de drang om aan te vallen ofzo?
Jah
Mijn prachtig team:Football Club Maikel

Doel: promoveren naar F en in ronde 7 van de beker zitten.
rubenbring
Coach

Post by rubenbring »

Eigenlijk maakt de stijl niet zoveel uit, meer de linieratins.
Stel je hebt betere linierating, waardoor je 2 doelpunten verschil zou winnen, dan zal het de stijl van 100% bijvoorbeeld een 4-2 uitslag geven en een 30% stijl een uitslag van 2-0.
hannibal
Team President

Post by hannibal »

rubenbring wrote:
Eigenlijk maakt de stijl niet zoveel uit, meer de linieratins.
Stel je hebt betere linierating, waardoor je 2 doelpunten verschil zou winnen, dan zal het de stijl van 100% bijvoorbeeld een 4-2 uitslag geven en een 30% stijl een uitslag van 2-0.
Is dat niet wat simpel gesteld. Kan het niet zijn dat als de linieratings dicht bij elkaar liggen een 100% het verschil kan geven tussen 1-0 of 0-0?
I love it when a plan comes together.
Image
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”