Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

sljivovica
Member of the Soccer Project Association

Post by sljivovica »

jimman23 wrote:Voor een Belg is het nogal raar om zoiets te lezen, vind ik. Wij zijn véél bescheidener dan Nederlanders. (Vooral in dit geval dan). Maar wat men er ook ven denkt, hij heeft recht van spreken.
Zelfs voor een Nederlander is Mark een redelijke uitschieter hoor :wink:

Maar hij maakt voorlopig wel waar wat hij zegt, en dan is dat prima. Maar dan moet ie wel volgend seizoen (of het seizoen daarna) de A winnen.

Ik had wel m'n vraagtekens toen hij met al z'n bravoure in de B kwam, maar hij knalde er meteen overheen, dus hij weet waar die over praat. Respect! :)
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Weer gewonnen van Maccbi Natanya. Met 2-3 wonnen we deze uitmatch en de ratings waren 144 tegen 145, net genoeg voor de winst.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Raffin

Post by Raffin »

met B-C ploeg, 3-1 verloren tegen Vlalex
Dampiiee..

Post by Dampiiee.. »

X-Tenzo wrote:Weer gewonnen van Maccbi Natanya. Met 2-3 wonnen we deze uitmatch en de ratings waren 144 tegen 145, net genoeg voor de winst.
Had het al gezien :D
Prachtige Linieratings :D
Team : SOuth-Side-SSD
Seizoen 22 : Op dit moment 1ste in F.215 + Topschutter !
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Dampiiee.. wrote:
X-Tenzo wrote:Weer gewonnen van Maccbi Natanya. Met 2-3 wonnen we deze uitmatch en de ratings waren 144 tegen 145, net genoeg voor de winst.
Mooie ratings maar het is niet maximaal van allebij, hij kan zeker nog een stuk hoger, ik denk dat hij zo´n 150/151 kan halen. Ik haal maximaal 148/149. Het zo mooi zijn als we een keer over de 300 zouden gaan, ik denk dat dat wel mogelijk is.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Dampiiee..

Post by Dampiiee.. »

X-Tenzo wrote:
Dampiiee.. wrote:
Mooie ratings maar het is niet maximaal van allebij, hij kan zeker nog een stuk hoger, ik denk dat hij zo´n 150/151 kan halen. Ik haal maximaal 148/149. Het zo mooi zijn als we een keer over de 300 zouden gaan, ik denk dat dat wel mogelijk is.
Das zkr mogelijk hoor :D
Achter 2 seizoenen zal het niveau wel hoger liggen :D , en dan zulle ze dat wel halen :D
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Ik heb het niet over 2 seizoenen maar over nu. Mijn record is 147 maar dat was met 94% Ts, 2 B-spelers en een speler met 97% fitheid. Vandaar de conclusie dat ik 148/149 zou kunnen halen. Als Maccbi 151 kan halen en ik 149 dan zit je al op de 300 samen. Ik bedoel niet 300 in m'n eentje als je dat dacht.
Image
Dampiiee..

Post by Dampiiee.. »

X-Tenzo wrote:Ik heb het niet over 2 seizoenen maar over nu. Mijn record is 147 maar dat was met 94% Ts, 2 B-spelers en een speler met 97% fitheid. Vandaar de conclusie dat ik 148/149 zou kunnen halen. Als Maccbi 151 kan halen en ik 149 dan zit je al op de 300 samen. Ik bedoel niet 300 in m'n eentje als je dat dacht.
Haha , Nee nee , nie 300 in u eentje :P:P
Ma ik bedoelde gewoon dat na 2 seizoen dat het niveau veel hoger gaat liggen , en dat meerdere A-divisie ploegen dat gaan halen !
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Dampiiee.. wrote:
X-Tenzo wrote:Ik heb het niet over 2 seizoenen maar over nu. Mijn record is 147 maar dat was met 94% Ts, 2 B-spelers en een speler met 97% fitheid. Vandaar de conclusie dat ik 148/149 zou kunnen halen. Als Maccbi 151 kan halen en ik 149 dan zit je al op de 300 samen. Ik bedoel niet 300 in m'n eentje als je dat dacht.
Ma ik bedoelde gewoon dat na 2 seizoen dat het niveau veel hoger gaat liggen , en dat meerdere A-divisie ploegen dat gaan halen !
Er zullen wel wat meer ploegen gaan komen die heel hoog kunnen scoren, sterker nog, die zijn er al. Er zijn alleen momenteel maar een beperkt aantal spelers die zulke hoge prestaties halen, dus ik denk niet dat het iedereen in A het op korte termijn gaat lukken. Misschien ook wel want er komen natuurlijk steeds meer managers dus ook meer goede spelers, het aantal managers in A blijft altijd gelijk dus de kans dat het niveau nog drastisch gaat stijgen is zeker aawezig. Er zullen binnen enkele seizoenen ook wel wat Tsjechen in A vertoeven en van sommige verwacht ik ook wel veel. Ik vraag me trouwens ook af waneer de eerste speler van 97% gaat komen 't zou mooi zijn.
Image
Dampiiee..

Post by Dampiiee.. »

X-Tenzo wrote:
Dampiiee.. wrote:
Er zullen wel wat meer ploegen gaan komen die heel hoog kunnen scoren, sterker nog, die zijn er al. Er zijn alleen momenteel maar een beperkt aantal spelers die zulke hoge prestaties halen, dus ik denk niet dat het iedereen in A het op korte termijn gaat lukken. Misschien ook wel want er komen natuurlijk steeds meer managers dus ook meer goede spelers, het aantal managers in A blijft altijd gelijk dus de kans dat het niveau nog drastisch gaat stijgen is zeker aawezig. Er zullen binnen enkele seizoenen ook wel wat Tsjechen in A vertoeven en van sommige verwacht ik ook wel veel. Ik vraag me trouwens ook af waneer de eerste speler van 97% gaat komen 't zou mooi zijn.
ja , Der gaan denk k veel Tsjechen komen , en ook Romenen ( denk k ) , maar ook veel Holanders.
Ik denk dat ' Alimanzia Cebredas ' later ook één van de betere gaat zijn van SP.
& ik denk dat die speler van 97% nog lang niet gaat komen.
armstech

Post by armstech »

ik wacht vooral op de eerste speler met 78BP, dat zou pas iets zijn
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

armstech wrote:ik wacht vooral op de eerste speler met 78BP, dat zou pas iets zijn
Een speler van 97% kan dat hebben aangezien de prestatie omhoog gaat met 0,8 per 1% GK.
Image
robstje

Post by robstje »

iemand intresse om divisie A te vertegenwoordigen?
http://forum.soccerproject.com/viewtopic.php?t=93349
Image
Boeren!
Raffin

Post by Raffin »

onverwachte rode kaart in de 70e minuut nekt me op het veld van rossoneri

gelijke ratings -> gelijkspel
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

jimman23 wrote:Voor een Belg is het nogal raar om zoiets te lezen, vind ik. Wij zijn véél bescheidener dan Nederlanders. (Vooral in dit geval dan). Maar wat men er ook ven denkt, hij heeft recht van spreken.
Als hij 100% zeker weet waarover hij praat, moet ie dat zeggen vind ik, Belg of Nederlander. Lekker recht voor de raap eh ;) op z'n hollands ^^
Natuurlijk kon de situatie wel anders uitdraaien mocht je verloren hebben maar bravo met je overwinning en zeker met wat je tot hiertoe al hebt bereikt!
Het doet me zelfs een beetje denken aan Rasmussen toen hij zei dat hij op die berg er iedereen ging afrijden en winnen: iedereen wist het dat hij het ging doen en hij deed het met verve. Chapeau voor Mark (en Rasmussen :D)
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”