Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Raffin
Member of the Soccer Project Association

Post by Raffin »

11% beter dan bruggenhof en 1-0 winst

Met nog 4 wedstrijden te gaan hebben we nog een mooie 9ptn kloof op de dichtste degradatieplaats
jimman23

Post by jimman23 »

Raffin wrote:11% beter dan bruggenhof en 1-0 winst

Met nog 4 wedstrijden te gaan hebben we nog een mooie 9ptn kloof op de dichtste degradatieplaats
Ik schrok wel toen ik zag dat het maar 1-0 was. Ik speelde met een B team, met 3 A-spelers en 2 C-spelers. Ik had me verwacht aan een afstraffing. Al bij al speelt het helemaal geen rol meer natuurlijk.
Team FC Bruggenhof
Raffin

Post by Raffin »

jimman23 wrote:
Raffin wrote:11% beter dan bruggenhof en 1-0 winst

Ik schrok wel toen ik zag dat het maar 1-0 was. Ik speelde met een B team, met 3 A-spelers en 2 C-spelers. Ik had me verwacht aan een afstraffing. Al bij al speelt het helemaal geen rol meer natuurlijk.
neen. Ik wou winst en 1 goal verschil volstaat, heb echt geen behoefte om een ploeg van jouw kaliber en naam af te straffen ;)
Veg

Post by Veg »

Even een klein overzichtje gemaakt waarvan ik jullie niet wil onthouden. Het kan zijn dat sommige managers andere spelers verkiezen omdat ze bijvoorbeeld 20% minder agressie hebben en 1 bp minder, maar zo gedetailleerd ben ik er niet op ingegaan. De teams liggen wat bp betreft zeer dicht bij mekaar, maar er is wel te zien dat de agressie van FC Vesalius beduidend hoger ligt en de leeftijd bij Maccbi Natanya hoger ligt. FC X-Tenzo is de enige ploeg die op alle drie de parameters goed scoort en daarom denk ik dat dat team de mooiste toekomst voor de boeg heeft.

Image
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Veg wrote:Even een klein overzichtje gemaakt waarvan ik jullie niet wil onthouden. Het kan zijn dat sommige managers andere spelers verkiezen omdat ze bijvoorbeeld 20% minder agressie hebben en 1 bp minder, maar zo gedetailleerd ben ik er niet op ingegaan. De teams liggen wat bp betreft zeer dicht bij mekaar, maar er is wel te zien dat de agressie van FC Vesalius beduidend hoger ligt en de leeftijd bij Maccbi Natanya hoger ligt. FC X-Tenzo is de enige ploeg die op alle drie de parameters goed scoort en daarom denk ik dat dat team de mooiste toekomst voor de boeg heeft.
Leuk gedaan!

Mijn maximale Bp ligt iets hoger volgens de statistieken van spmt omdat je daar je daar achter de komma kan werken, de agressie ligt ook wat hoger dan. Ook heb je mijn best presteerende keeper niet opgesteld. De agressie gaat alleen omhoog als ik maximaal Bp speel. Met maximaal Bp haal ik nu 73,41 en de agressie is dan 16,18%, vrij hoog dus door mijn agressieve keeper. Gelukkig krijgt die nooit rood dus kan ik hem regelmatig gebruiken. Met een zo laag mogelijk agressief team presteer ik 73,12 en heb ik een gemiddelde agressie van 8,54. Qua Bp maakt het dus niet veel uit maar qua agressie scheelt het de helft en daar win ik natuurlijk heel veel mee. Ik speel alleen met maximaal agressieve spelers de wedstrijden waar de scheids onder de 60% strengheid is. Anders zet ik die spelers in met iets minder Bp en veel minder agressie.

Misschien kan je ook eens een lijstje maken met Max Bp en één met minimale agressie met een zo hoogmogelijke Bp. En als je dan toch bezig bent, doe dan The skunks uit B3 ook eens even, die heeft ook een misselijkmakent team.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Veg

Post by Veg »

X-Tenzo wrote:
Veg wrote:Even een klein overzichtje gemaakt waarvan ik jullie niet wil onthouden. Het kan zijn dat sommige managers andere spelers verkiezen omdat ze bijvoorbeeld 20% minder agressie hebben en 1 bp minder, maar zo gedetailleerd ben ik er niet op ingegaan. De teams liggen wat bp betreft zeer dicht bij mekaar, maar er is wel te zien dat de agressie van FC Vesalius beduidend hoger ligt en de leeftijd bij Maccbi Natanya hoger ligt. FC X-Tenzo is de enige ploeg die op alle drie de parameters goed scoort en daarom denk ik dat dat team de mooiste toekomst voor de boeg heeft.
Leuk gedaan!

Mijn maximale Bp ligt iets hoger volgens de statistieken van spmt omdat je daar je daar achter de komma kan werken, de agressie ligt ook wat hoger dan. Ook heb je mijn best presteerende keeper niet opgesteld. De agressie gaat alleen omhoog als ik maximaal Bp speel. Met maximaal Bp haal ik nu 73,41 en de agressie is dan 16,18%, vrij hoog dus door mijn agressieve keeper. Gelukkig krijgt die nooit rood dus kan ik hem regelmatig gebruiken. Met een zo laag mogelijk agressief team presteer ik 73,12 en heb ik een gemiddelde agressie van 8,54. Qua Bp maakt het dus niet veel uit maar qua agressie scheelt het de helft en daar win ik natuurlijk heel veel mee. Ik speel alleen met maximaal agressieve spelers de wedstrijden waar de scheids onder de 60% strengheid is. Anders zet ik die spelers in met iets minder Bp en veel minder agressie.

Misschien kan je ook eens een lijstje maken met Max Bp en één met minimale agressie.
In principe heb ik de spelers genomen met de hoogste bp, maar in sommige gevallen zoals bij jouw keeper heb ik gekozen voor de speler met de tweede beste bp omdat een speler met 71bp en 1% agressie me een betere keuze lijkt dan een speler met 72bp en 66% agressie. Omdat al je andere spelers zo een lage agressie hebben zou die ene agressieve keeper de teamagressie te hard beïnvloeden.
2-9-2008
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Leuk dat je denkt dat ik de beste toekomst heb, maar vlak andere teams niet uit. Er zijn een paar zeer bedreven managers die ik op de voet volg en waar ik voor vrees in de toekomst.

Het probleem voor volgend jaar is dat Maccbi ondanks zijn oude spelers, van 75% van de managers in A zeker kan winnen en zal winnen. Ik zal dat dus ook moeten doen, en de managers die hem kunnen verslaan moeten dat ook doen. Als die dat niet doen, dan heb ik een groot probleem. Ik zal ongeveer net zo veel wedstrijden gaan winnen als hij, het zal echt om de moeilijke wedstrijden gaan draaien vermoed ik, daar gaat het verschil in zitten. Stel hij wint van Valex en Claudia en ik niet, dan wint hij A gewoon, is het andersom, dan heb ik een grote kans. Ik denk dat het verschil volgend jaar maximaal 3 tot 6 punten zal zijn op de leider, misschien komt er zelfs wel een gelijke stand tot aan het einde. Ik denk dat dat het wordt. Ook verwacht ik niet heel veel van Claudia, ik denk dat ze dit seizoen vol uit heeft gespeelt, het verschil tussen ons is erg klein terwijl ik niet echt heb gespeelt voor de top. Alleen de wedstrijden die ik echt wilden winnen (Maccbi Vesalius) heb ik volluit gespeelt met een goed eindresultaat. Er wordt meestal alleen gepraat over ons drieën, maar vergeet de andere teams ook niet hé, die kunnen soms ook onverwacht erg hoog scoren.

het wordt dus zeer spannend volgend seizoen, dat is wel een zekerheid.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Wikke
Team President

Post by Wikke »

Eigenlijk had de ervaring van elke speler er ook bijgekunnen. Als je jongere spelers ook 100% ervaring hebben, is de progressiemarge ook niet groot meer he? (btw ik weet niet of het ook zo is he)
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
jimman23

Post by jimman23 »

Wikke wrote:Eigenlijk had de ervaring van elke speler er ook bijgekunnen. Als je jongere spelers ook 100% ervaring hebben, is de progressiemarge ook niet groot meer he? (btw ik weet niet of het ook zo is he)
Wat je zegt kan helemaal niet. Ervaring stijgt door matchen te spelen. Geen enkele jonge speler heeft 100% ervaring, onmogelijk. Maar zoals je zelf al zei tussen haakjes: Je weet inderdaad niet hoe het zit.
Team FC Bruggenhof
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Wikke wrote:Eigenlijk had de ervaring van elke speler er ook bijgekunnen. Als je jongere spelers ook 100% ervaring hebben, is de progressiemarge ook niet groot meer he? (btw ik weet niet of het ook zo is he)
Bedoel je wat de bP is van alle spelers als ze 100% ervaring hebben?
Image
yockr

Post by yockr »

The Skunks: (B.1!)

72 + 73 + 70 + 73 + 72 + 72 + 70 + 71 + 75 + 73 + 74
gem. BP: 72,27

29 + 26 + 26 + 26 + 26 + 27 + 25 + 25 + 27 + 25 + 28
gem. leeftijd: 26,36

10 + 9 + 21 + 13 + 10 + 19 + 6 + 4 + 3 + 0 + 5
gem. agr: 9,09

Qua BP zit het team ze dus redelijk wat lager. Maar de leeftijd en de agressie zijn wel top.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
armstech

Post by armstech »

Hij bedoelt gewoon dat je mss de ervaring van de 11 spelers in de statistiek ook beter had opgenomen. Niet onlogisch, dus, en met jongere spelers bedoelt hij jonger naar A-normen, een jaar of 24-25 dus
Veg

Post by Veg »

Dat had gekund, maar ik heb de tabel opgesteld met oog op volgend seizoen en dan zullen sommige van deze spelers misschien 1bp meer halen. Van echt nut zou die informatie dan al niet zijn, want als je over een langere periode wil kijken dan zullen deze ploegen al andere spelers hebben aangetrokken.

X-Tenzo wrote:Er wordt meestal alleen gepraat over ons drieën, maar vergeet de andere teams ook niet hé, die kunnen soms ook onverwacht erg hoog scoren.
Ja ik had enkel jullie drie genomen omdat ik weet dat jullie drie de drie sterksten zijn, AS Vlalex en Westel had ik ook willen analyseren maar ik moest gaan eten :wink:
2-9-2008
Wikke
Team President

Post by Wikke »

armstech wrote:Hij bedoelt gewoon dat je mss de ervaring van de 11 spelers in de statistiek ook beter had opgenomen. Niet onlogisch, dus, en met jongere spelers bedoelt hij jonger naar A-normen, een jaar of 24-25 dus
Inderdaad ja. Een speler van 26 of 27 kan 60 of 90% ervaring hebben, en dat maakt toch verschil als je de 'mooie toekomst' wil analiseren. 5 of 6 spelers die 1 à 2 bp kunnen groeien is toch een aanzienlijke verbetering, niet? X-tenso doet immers alle moeite om de gemiddelde pb van zijn team 0,85 te laten stijgen.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
sljivovica

Post by sljivovica »

bLo0dHuNt3r wrote:Chapeau voor Mark (en Rasmussen :D)
Beweer je nou dat Mark ook stijf staat van de dope? :wink:
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”