Staat hij op de transferlijst. ZOja, dan kan je hem geen contractverlenging geven.toller wrote:ik wil een speler een nieuw contract aan bieden maar als ik links in de kolom op het icoon klik van 'aantal spelers waarvan het contract afloopt'
klik zie ik die speler met nog negentien dagen contract met volledig rechts in de kolom het icoon voor hem te ontslaan.. niet die van contract bespreken.... Bug ???
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Coach
-
- Member of the Soccer Project Association
dat is illigaal, maar je kan er moeilijk op gepakt worden...Timmyboy1 wrote:Mijn neef wil een 2de ploeg aanmaken en wil dit op hetzelfde e-mailadres doen.
Kan dit voor problemen zorgen ?
Edit Brazliesven --> banned door aangeven neef
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Laatste winnaar Forum-cup
Nee hij staat er niet op ............. !!!rubenbring wrote:Staat hij op de transferlijst. ZOja, dan kan je hem geen contractverlenging geven.toller wrote:ik wil een speler een nieuw contract aan bieden maar als ik links in de kolom op het icoon klik van 'aantal spelers waarvan het contract afloopt'
klik zie ik die speler met nog negentien dagen contract met volledig rechts in de kolom het icoon voor hem te ontslaan.. niet die van contract bespreken.... Bug ???
De toller
Club tollebeke
S13: 9de in H.522---- S16: 2de in F.58
S14: 2de in H.522---- S17: 14de in E.20
S15: 2de in G.174---- S18: 4de in F.58
S19: 6de in F.58------ S20: 3de in F.58
Club tollebeke
S13: 9de in H.522---- S16: 2de in F.58
S14: 2de in H.522---- S17: 14de in E.20
S15: 2de in G.174---- S18: 4de in F.58
S19: 6de in F.58------ S20: 3de in F.58
-
- Member of the Soccer Project Association
Neen.Farid007 wrote:kan je van een ongetrainde speler berekenen hoe goed hij word?
Alimanzia Cebredas - *The Most Skillfull Team Of The D-Division*
BP A-team 72.18
Gemmidelde leeftijd A-team: 24.55
Vraag
--------
Hoelang kan je in een negatief budgetdaldo staan vooraleer je ploeg wordt opgedoekt?
--------
Hoelang kan je in een negatief budgetdaldo staan vooraleer je ploeg wordt opgedoekt?
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Uit de FAQ'sbrever wrote:Vraag
--------
Hoeveel mag ik in de schulden staan? Wat gebeurt er dan?
U mag 2 miljoen onder nul gaan. Als u een week lang 2 miljoen of meer in de schulden staat word uw team verwijderd. Zorg dus dat dit niet gebeurt!!
Last edited by Timmyboy1 on Sat Aug 04, 2007 12:19 pm, edited 2 times in total.
ok bedankt,dus als je 1 miljoen in de schuld staat is er niks aan de hand?Timmyboy1 wrote:Uit de FAQ'sbrever wrote:Vraag
--------
Hoeveel mag ik in de schulden staan? Wat gebeurt er dan?
U mag 2 miljoen onder nul gaan. Als u een week lang 2 miljoen of meer in de schulden staat word uw team verwijderd. Zorg dus dat dit niet gebeurt!!
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7