Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

armstech
Member of the Soccer Project Association

Post by armstech »

over dat 2e punt Veg, waarom niet? Voor mij mag gewoon de beste op een eerlijke manier winnen, ook al is dat 5 seizoenen na elkaar dezelfde manager. Dat hij andere managers daarmee voor schut zet, en duidelijk toont dat hij gewoon beter is als al de rest, dan is dat zijn eigen verdienste lijkt mij.

Ik heb niet gechekt, maar Vesalius en Xtenzo hun spelers zijn allemaal 100/100, mss mogen we een (evenaring van) het linieratingrecord verwachten? Wel spijtig dat er net 10% TS afmoest, anders zou die kans meer dan reeel geweest zijn door die lage arbieter.
Veg

Post by Veg »

armstech wrote:over dat 2e punt Veg, waarom niet? Voor mij mag gewoon de beste op een eerlijke manier winnen, ook al is dat 5 seizoenen na elkaar dezelfde manager. Dat hij andere managers daarmee voor schut zet, en duidelijk toont dat hij gewoon beter is als al de rest, dan is dat zijn eigen verdienste lijkt mij.

Ik heb niet gechekt, maar Vesalius en Xtenzo hun spelers zijn allemaal 100/100, mss mogen we een (evenaring van) het linieratingrecord verwachten? Wel spijtig dat er net 10% TS afmoest, anders zou die kans meer dan reeel geweest zijn door die lage arbieter.
Het zou slecht zijn voor mijn ego om te zien dat iemand drie seizoenen achter elkaar duidelijk de beste kan zijn, na twee seizoenen is het wel genoeg geweest :wink:

Over dat tweede punt, het zullen inderdaad hele mooie prestaties worden in die wedstrijd, maar het is inderdaad jammer dat ze allebij 10% teamspirit ontbreken want anders kon je er bijna zeker van zijn dat het een nieuw record zou worden.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
sljivovica

Post by sljivovica »

Wat Maccbi gedaan heeft is geweldig en uniek, maar ik hoop echt van harte dat het niet 3 keer achter elkaar lukt.
Dat hoop ik van niemand trouwens, behalve van mezelf :P

Veg, mooie analyse!

Wat X-tenzo zegt over The Skunks, ik denk dat die lage agressie van hem heel mooi is, maar dat hij tegen de echte toppers tekort zal komen. Ik denk dus dat veg meer gelijk heeft dan X-tenzo. We zullen eens zien...

Vlalex trouwens had wat lagere Teamspirit, dus die kan de eerste week/weken klapjes krijgen en zal niet voor de top-3 gaan denk ik.

Succes allemaal! Ik heb er echt zin in het te volgen, de afgelopen twee seizoenen was dat totaal anders :P
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Raffin

Post by Raffin »

ik start dit seizoen als degradatiekandidaat..
maar ik ben strijdlustig
eerste match thuis tegen De Zoeloe's
ready to rumble!
jona

Post by jona »

Heb ook een lijstje gemaakt:
Maccbi
Vesalius
X-Tenzo

Vlalex
The Skunks

Heeft vooral te maken met gevoel. Ik denk dat Maccbi nog 1 x de titel kan binnenhalen, zij het nipt. Vesalius eindigt nog net voor X-tenzo aangezien ie net voor het einde geen kampioen meer kan worden door verlies tegen Maccbi uit eerder int seizoen, met als gevolg dat ie de laatstse wedstrijd laat schieten. Vlalaex laat zijn wat het kan, maar mist kwaliteiten. The Skunks zal nog moeten wennen aan deze divisie en zal het het jaar daarop beter doen
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Raffin

Post by Raffin »

Ik heb er genoeg seizoenen voor gezaagd en eindelijk is het er

de verslagen van Joy! voor de eerste keer in dezelfde reeks ;)
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Ik schat volgens mij The Skunks hoger in dan de meeste hier. Ik moet toegeven dat ik voor hem het meest in mijn broek schijt. Niet zozeer dat hij van mij wint, maar misschien wint hij wel meer van andere teams als dat ik dat doe. Hij zal erg veel voordeel behalen qua kaarten. Ik weet gewoon dat bij mij om de 3 wedstrijden mijn 3 beste spelers out zijn door 3 gele kaarten. Als dat gebeurt tegen Macbbi, Vesalius, of The Skunks, dan kan ik wel fluiten naar mijn 3 punten. Leuk zo al die drieën achter elkaar, als dat maar niet de eindstand is voor mij. :lol: Het wordt dus een kwestie van heel erg goed managen. Het maakt me niet uit dat ik verlies van ze, als ik maar de meeste punten heb aan het eind van de rit. Ik weet ook zeker dat ik één wedstrijd ga verliezen van Maccbi, ik speel namelijk op donderdag tegen hem en hij kan één keer ook met 100% agressie spelen, ik zal dan mijn meerdere waarschijnlijk moeten erkennen. Er zijn voor mij 4 titelkandidaten, het grote verschil zal dus in 6 wedstrijden gemaakt moeten worden denk ik zo. Af en toe zal er een puntje weggesnoept worden van de andere teams en dat kan ook helpen, maar verder denk ik dat het echte verschil gaat zitten in de grote wedstrijden. Vannacht is de eerste.

Vannacht zal er een erg hoge rating van ons beide gaan komen, dat weet ik zeker. Ik verwacht ratings van 146 tot 148. 100/100/90 is het, maar ondanks dat verwacht ik een nieuw gezamelijk linierating record.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Furax

Post by Furax »

Terecht hoor Mark, ik schat The Skunks ook vrij hoog in.
Hij heeft zijn A's en B's keurig op orde staan.

Hij krijgt weinig druk naar zich toegeschoven als promovendus, en zou zo wel eens de gevaarlijke underdog kunnen worden... ;)
Alias 'Sara de Vooze'
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

jona wrote:Heb ook een lijstje gemaakt:
Maccbi
Vesalius
X-Tenzo

Vlalex
The Skunks

Heeft vooral te maken met gevoel. Ik denk dat Maccbi nog 1 x de titel kan binnenhalen, zij het nipt. Vesalius eindigt nog net voor X-tenzo aangezien ie net voor het einde geen kampioen meer kan worden door verlies tegen Maccbi uit eerder int seizoen, met als gevolg dat ie de laatstse wedstrijd laat schieten. Vlalaex laat zijn wat het kan, maar mist kwaliteiten. The Skunks zal nog moeten wennen aan deze divisie en zal het het jaar daarop beter doen
Op die ene wedstrijd die ik verlies van Maccbi zal het naar mijn inziens niet aankomen. Hij zal wel wat wedstrijden verliezen wegens de ouderdom, dat neemt niet weg dat ik hem niet op een eerste plaats zou kunnen zien eindigen.

Haal Valex maar van de 4e plaats af, ik weet van hem zelf dat hij geen moeite gaat doen voor het kampioenschap. Als je goed had opgelet had je kunnen zien dat hij over 60 of 70% ts beschikt. Ik denk dat dat hem alleen al zo´n 12 punten gaat kosten.

The Skunks: Als je met 18 punten verschil en met ook nog 30 transfers B verlaat, lijkt het me niet nodig te wennen in A! Heb ik moeten wennen het eerste seizoen in A? dacht het niet. Ja alleen aan het feit dat er een beter team was in de divisie waar ik speelde, aan dat soort dingen zal ik nooit wennen. Ik kan er dus maar beter voor zorgen dat ik het beste team krijg/heb en behoud.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Raffin

Post by Raffin »

X-Tenzo wrote:
jona wrote:Heb ook een lijstje gemaakt:
Maccbi
Vesalius
X-Tenzo

Vlalex
The Skunks

Op die ene wedstrijd die ik verlies van Maccbi zal het naar mijn inziens niet aankomen. Hij zal wel wat wedstrijden verliezen wegens de ouderdom, dat neemt niet weg dat ik hem niet op een eerste plaats zou kunnen zien eindigen.

Haal Valex maar van de 4e plaats af, ik weet van hem zelf dat hij geen moeite gaat doen voor het kampioenschap. Als je goed had opgelet had je kunnen zien dat hij over 60 of 70% ts beschikt. Ik denk dat dat hem alleen al zo´n 12 punten gaat kosten.

The Skunks: Als je met 18 punten verschil en met ook nog 30 transfers B verlaat, lijkt het me niet nodig te wennen in A! Heb ik moeten wennen het eerste seizoen in A? dacht het niet. Ja alleen aan het feit dat er een beter team was in de divisie waar ik speelde, aan dat soort dingen zal ik nooit wennen. Ik kan er dus maar beter voor zorgen dat ik het beste team krijg/heb en behoud.
Ik dacht dat ik het eens met 22 ptn deed eerder maar toch wachtte een zeer lastig jaar

maar tijden zijn moeilijk te vergelijken. ploegen nog minder
Veg

Post by Veg »

Ik ben morgenvroeg benieuwd wat het resultaat gaat zijn. We zullen erachter komen wat het meest van invloed is, een iets betere bp of het thuisvoordeel.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Veg wrote:Ik ben morgenvroeg benieuwd wat het resultaat gaat zijn. We zullen erachter komen wat het meest van invloed is, een iets betere bp of het thuisvoordeel.
Ik gok op een gelijkspel eerlijk gezegd, gebeurt dat niet, dan weet ik eindelijk wat de invloed van een thuismatch ongeveer is!

Sowieso een wijze les dus.
Image
JOY

Post by JOY »

Raffin wrote:Ik heb er genoeg seizoenen voor gezaagd en eindelijk is het er
de verslagen van Joy! voor de eerste keer in dezelfde reeks ;)
dedjuuu dedjuuu, man man man miserieeeeee
kmoeten nu weer een halfuur vroeger opstaan
verdorie nog eens aan toe zeg :twisted:

kheb hier nog rap eens voor dat het onzichtbaar was
al die teamspiritten opgeschreven ,
kzal verzekers een klein voordeelke hebben in mijne eerste wedstrijd :P

den sjarel heeft er nog twee gekocht dus min 10% en hij stond nie op 100 % en één van zijn betere CF's is gekwetst
en als thuisploeg hebben we misschien thuisvoordeel :?

tja ,wie wint er niet graag de openingswedstrijd van het nieuwe seizoen ?
alle ogen zullen wel gericht zijn op de topper X-tenzo- Vesalius
maar ook de nieuwelingen gaan van zich laten spreken

nog 4-5 uurkes slapen en we weten méér :wink:
jona

Post by jona »

Vannacht zal er een erg hoge rating van ons beide gaan komen, dat weet ik zeker. Ik verwacht ratings van 146 tot 148.
Knap gezien. Zeer belangrijke overwinning (natuurlijk :P )en mss wel de greep naar de macht :roll: Gwfeli X-Tenzo
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Voila, mijn dag kan niet meer stuk. Een hele dikke 148 rating brengt ons meteen op een 2e plaats. We wisten te winnen met 4-3 van Vesalius. De totale linierating was maarliefst 294, dit lijkt me een absoluut record en dan hadden we beide maar 90% Ts. Als voorspeld: 148/146 werd het.

http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... ID=6937928

De eerste van de zes moelijkste wedstrijden is dus succesvol verlopen en we zijn dus super vertrokken dit seizoen.

Hooah!!!!!!!
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”