dus als gij int echt 5 euro zou mislopen zoude het ni erg vinden?Sex_Pistols wrote:zal je niet van doodgaanyanniske wrote:vraag ik me ook af
10.000 die ik dan misloop

Moderator: Moderator
de teamspirit. Dit heeft een redelijk grote invloed op de prestatie van je team. Hou je TS dus zo hoog mogelijk.genk supporter wrote:veel mensen praten over ts wat is dat eigenlijk die ts
TeamSpiritgenk supporter wrote:veel mensen praten over ts wat is dat eigenlijk die ts
Je speler zal nog geen 20 zijn, hij presteert onder de 20 niet zo goed daarom heb je dat.Tits wrote:...Tits wrote:Houdt SPMT rekening met het feit dat conditie minimaal 70 procent wordt?
Ik heb een spelerke die minstens 63,8 gaat halen en maximaal 69,2...
Das toch een groot verschil voor 30 procent, want conditie is de laatste kwaliteit die ik aan het trainen ben.
me to. iedereen wil zijn wedstrijdresultaat kennen zekers van de 1e speeldagFikkiezero wrote:Ik kan niet op soccerproject (kan de server niet vinden), ben ik daarin de enige of zijn er nog met problemen?
EDIT: opgelost
EDIT 2: nu geraak ik op sp beginpagina, maar kan ik niet inloggen
Aah, geluktel stino wrote:me to. iedereen wil zijn wedstrijdresultaat kennen zekers van de 1e speeldagFikkiezero wrote:Ik kan niet op soccerproject (kan de server niet vinden), ben ik daarin de enige of zijn er nog met problemen?
EDIT: opgelost
EDIT 2: nu geraak ik op sp beginpagina, maar kan ik niet inloggen