Ik heb twee 20 jarige spelers die allebij een conditie hebben van ongeveer 85%. Gisteren hadden ze 100% fitheid en na de competitiewedstrijd nog maar 91% en 92%. Is dit normaal?
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Veg wrote:Ik heb twee 20 jarige spelers die allebei een conditie hebben van ongeveer 85%. Gisteren hadden ze 100% fitheid en na de competitiewedstrijd nog maar 91% en 92%. Is dit normaal?
de alomtegenwoordige random
het kan zelfs gebeuren dat een speler met meer conditie meer fitheid verliest, maar meestal zal een speler met minder conditie meer fitheid verliezen
Wordt de rating van je keeper bij je verdedigingsrating geteld? Zoja, profiteert de keeper dan mee van een verdedigende muur tactiek?
Manager: Plakpol
Team: De Biersjotters
Begonnen met SP : 19/06/2007
-----------------------------------------------
Seizoen 18: 5e in H.806 + Topschutter
Veg wrote:Ik heb twee 20 jarige spelers die allebei een conditie hebben van ongeveer 85%. Gisteren hadden ze 100% fitheid en na de competitiewedstrijd nog maar 91% en 92%. Is dit normaal?
de alomtegenwoordige random
het kan zelfs gebeuren dat een speler met meer conditie meer fitheid verliest, maar meestal zal een speler met minder conditie meer fitheid verliezen
En ze krijgen maar 10% fitheid bij zolang ze 20 zijn. Mijn 20jarige met 83 conditie eindigt op 90%
Ik wou voor morgen eens een 4-4-2 proberen !
Als ik nu in de spits een LF & een RF zet , presteren die dan ook minder ??
want normaal moet ge daar 2 CF's zetten ??
Team : SOuth-Side-SSD
Seizoen 22 : Op dit moment 1ste in F.215 + Topschutter !
Dampiiee.. wrote:Ik wou voor morgen eens een 4-4-2 proberen !
Als ik nu in de spits een LF & een RF zet , presteren die dan ook minder ??
want normaal moet ge daar 2 CF's zetten ??
Ze zullen idd een paar punten minder presteren!
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Plakpol wrote:Wordt de rating van je keeper bij je verdedigingsrating geteld? Zoja, profiteert de keeper dan mee van een verdedigende muur tactiek?
Ja, de keeper telt mee met de verdedigingsrating. Maar door een tactiek verbetert de prestatie van een speler niet maar wel de ratings van (een) bepaalde linie(s) verbeteren ten nadele van (een) andere. Je keeper heeft dus niets te maken met je tactiek. Verdedigende muur speel je best wanneer je met 5 verdedigers speelt.
Veg wrote:Ik heb twee 20 jarige spelers die allebij een conditie hebben van ongeveer 85%. Gisteren hadden ze 100% fitheid en na de competitiewedstrijd nog maar 91% en 92%. Is dit normaal?
Ik heb ook al ondervonden dat 20-jarige spelers niet alleen minder fitheid 's morgens bijkrijgen maar soms evneens sneller fitheid verliezen, ook al is hun conditie voltraind.
stel
ik zet mij op vakantiemode
ik heb een competitiewedstrijd
en ik stel mijn wedstrijd NIET in..
welk elftal wordt dan opgesteld door mn assistent-manager?
het beste?
Sex_Pistols wrote:stel
ik zet mij op vakantiemode
ik heb een competitiewedstrijd
en ik stel mijn wedstrijd NIET in..
welk elftal wordt dan opgesteld door mn assistent-manager?
het beste?
Het team dat je ingesteld hebt bij Opstelling (A).