Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

el stino
Member of the Soccer Project Association

Post by el stino »

het programmatje van Ebaiba is in de maak en wordt aangepast aan de nieuwe lay-out. toch heb ik even zelf een simpel excel-bestandje ineen gestoken om jullie deze kleine analyse te geven :wink:

ik heb van iedere ploeg de beste 20 spelers volgens hun Gk genomen en daarvan het gemiddelde gepakt.

veel plezier met de cijfers :)

rangschikking volgens leeftijd:
Sokol Oldřichovice 24,75
Westel 24,9
De Zoeloe's 25,1
AS Vlalex 25,25
Sk Beveren 25,9
The Skunks 26,7
FC Vesalius 26,8
SLB Carcavelos 26,85
RSCA Prince 27,05
KV Joy 27,05
The cheathunters 27,25
FC X-Tenzo 27,4
Babelki 27,65
GloryBuffalos 28
Kauno grybai 29,05
Maccbi Natanya 29,2

rangschikking volgens bp:
Maccbi Natanya 73,75
FC Vesalius 72,75
Kauno grybai 72,7
FC X-Tenzo 72,3
The Skunks 72,05
AS Vlalex 71,65
Babelki 71,6
The cheathunters 71,5
GloryBuffalos 71,45
RSCA Prince 71,35
Sokol Oldřichovice 71,2
Westel 70,7
SLB Carcavelos 70,6
De Zoeloe's 70,3
KV Joy 70,2
Sk Beveren 68,75

rangschikking volgens agressie:
The Skunks 8,4
Westel 13,55
KV Joy 13,7
AS Vlalex 14
Sk Beveren 14,3
De Zoeloe's 15,05
Maccbi Natanya 16,25
FC X-Tenzo 18,95
The cheathunters 19,45
Sokol Oldřichovice 21,3
SLB Carcavelos 22,7
RSCA Prince 27,2
Kauno grybai 31,15
FC Vesalius 32,45
Babelki 34,4
GloryBuffalos 43,1
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Dit is van 20 spelers, ik zou het graag eens zien van alleen de 11 spelers van het A team. Ik ben het meest benieuwd naar Maccbi, Vesalius, The Skunks en natuurlijk mezelf.

Zou je dat eens kunnen doen voor me?
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
el stino

Post by el stino »

X-Tenzo wrote:Dit is van 20 spelers, ik zou het graag eens zien van alleen de 11 spelers van het A team. Ik ben het meest benieuwd naar Maccbi, Vesalius, The Skunks en natuurlijk mezelf.

Zou je dat eens kunnen doen voor me?
als je me kan zeggen welke 11 spelers in hun A-team zitten, kan ik dat wel eens nagaan ja :wink:
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

FC Vesalius

GK Olivier Deckers
LB Fouad Bezzai
CB Roberto Svoboda
RB Stephane Roosen
LM Nick van Geldorp
CM Peter De Cock
CM Ionut Ciobanu
RM Hiroki Tsuda
LF Valdas Banys
CF Mbo Camus
RF Georges Ciobotariu

Maccbi Natanya

GK Indridi Delbroek
LB Antonio Saudati
CB António Alves da Silva
RB Zdenek Huisman
LM Tristan Grégoire
CM Yves Katana
CM Crizam da Silva Ferreir
RM Georges Enakarhire
LF Patrick Jacquemyn
CF Wim Yi
RF Christophe Vandenbergh

The Skunks

GK Silva Fernandez
LB Robert Campara
CB Marco Feys
RB Geoffrey Lurling
LM Emil Paavo
CM Rick Sinouh
CM Gneri Vanderelst
RM Mustapha Doba
LF Omar Vercruysse
CF Koen Chatelle
RF Kristoff Charlet

FC X-Tenzo

GK Stijn Dewulf
LB David Sives
CB Emile Touré
RB Pawel Gesior
LM Kris Jansen
CM Bas Wolfgang
CM Almani Zokora
RM Giorgio van Bakel
LF Moumou de Oliviera
CF Hamad Stassin
RF Bart Cornelisse
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
el stino

Post by el stino »

rangschikking volgens leeftijd:
FC Vesalius: 26.73
Skunks: 26.91
FC X-Tenzo: 27.36
Maccbi Natanya: 29.09

Maccbi Natanya: 74.09
FC Vesalius: 73.82
FC X-Tenzo: 73.36
Skunks: 72.73

Skunks: 6.18
FC X-Tenzo: 8.55
Maccbi Natanya: 13.45
FC Vesalius: 26.09
el stino

Post by el stino »

@ X-tenzo: hier kom je er beter uit qua agressie :wink: maar ook Skunks heeft enorm lage agressie.

hij heeft wel een iets mindere bp, maar volgens mij kan hij dit perfect opvangen met zijn superlage agressie.
zijn B-team is ook super laag qua agressie, want hij komt uit op 8.4 voor zijn 20 beste spelers.

ik denk dat Skunks de beste papieren heeft om dit seizoen aan het langste eind te trekken, samen met FC Vesalius.

even algemeen bekeken:
qua agressie komt Skunks er overduidelijk het beste uit. niet alleen qua agressie voor de A-ploeg, maar ook zijn B-spelers zijn totaal niet agressief. bij een blessure kan hij dus met volle agressie blijven spelen en moet hij niet inbinden.
qua bp staat Maccbi op kop. Skunks staat laatste. maar als je kijkt naar de bp voor 20 spelers boet Maccbi slechts 0.25 in. ook Skunks zijn bp vermindert slechts met 0.7 terwijl dit bij X-Tenzo en FC Vesalius 'al' 1.1 is.
een betere B-spelers voor Maccbi en Skunks die blessures en schorsingen beter kunnen opvangen.
qua leeftijd is het duidelijk dat Maccbi volgend seizoen dood is :) FC Vesalius en Skunks hebben een 'vrij jong' team met leeftijd net geen 27.

als ik het zo allemaal op een rijtje zet durf ik niet echt een prognose te maken. het zal afhangen van de agressie van de scheids, maar vooral van Lord Random zijn blessuregolf :wink:
FC Vesalius en vooral Skunks lijkt me daartegen het beste bestand.

het zal in de onderlinge duels moeten gaan gebeuren en hopen dat de andere wedstrijden niet eindigen op een gelijkspel ook al ben je 9% beter.

succes ermee :)
Furax

Post by Furax »

Gokje van mijnentwege

1. X-tenzo
2. Skunks
3. Maccbi

Claudia zie ik ver komen in de beker.
Alias 'Sara de Vooze'
Veg

Post by Veg »

el stino wrote:rangschikking volgens leeftijd:
FC Vesalius: 26.73
Skunks: 26.91
FC X-Tenzo: 27.36
Maccbi Natanya: 29.09

Maccbi Natanya: 74.09
FC Vesalius: 73.82
FC X-Tenzo: 73.36
Skunks: 72.73

Skunks: 6.18
FC X-Tenzo: 8.55
Maccbi Natanya: 13.45
FC Vesalius: 26.09
Ik had bij Maccbi Natancya het gemiddelde genomen van zijn A en B team omdat het grote merendeel van zijn A spelers 29 of 30 jaar zijn en dus maar om de twee wedstrijden kunnen spelen.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Smoje

Post by Smoje »

X-Tenzo wrote:
Smoje wrote:
Ik ben de eerste zakker. Dus nog vijf plaatsen voor degradatie.

Cheers
Ik ga toch geen risico nemen morgen, met jou weet je het nooit. :lol:
Zal exact hetzelfde team zijn als vandaag , want ik laat het zoals de computer het beslist. Anders kan ik evengoed A-spelers opzetten als ik toch jeugd enzo instel. Zal dus hetzelfde zijn , op mijn luie erewoord.
Ghent Semper Fidelis.
sljivovica

Post by sljivovica »

Furax wrote:Claudia zie ik ver komen in de beker.
Goed puntje. Ik denk dat de ploegen die de beker er ook naast willen doen naast de titel zullen grijpen. Als Claudia dus inderdaad voor de beker gaat zie ik haar niet meer als kanshebber voor het kampioenschap.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

@ el stino

Ik kan je gedeeltelijk heel goed volgen in je theorie. Ik denk inderdaad dat The Skunks een lastig mannetje gaat worden voor heel veel teams. Afhankelijk wat vesalius gaat doen in de beker, verwacht ik van haar ook wel dat ze lastig is voor heel wat managers. Van Maccbi Weet ik het nog niet zeker, maar ik denk dat hij toch wel een serieuze titelkandidaat is. Ondanks zijn oudere spelers is hij nog steeds beter dan de meeste.
Image
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

2-1 gewonnen vannacht en we blijven daarmee op een 2e plaats.

X-Tenzo heeft gelijk hele grote problemen. Gisteren zaten we nog te denken: Onze keeper is redelijk vaak geblesseerd, hopen dat hij dit seizoen niks krijgt. En wat denk je: 9 dagen out. Erg zuur, we moeten maar weer zien hoe we dit gaan oplossen aangezien onze reserve keeper al 2 kaarten heeft en 66% agressief is. Gisteren 3 geblesseerden op één dag :roll:
Image
sljivovica

Post by sljivovica »

Beetje laat om je advies te geven, maar je moet echt 3 keepers op aanvaardbaar niveau hebben.
Met 2 LB's kom je er wel omdat je CB/RB nog een redelijke score halen en niet overdreven veel BP verliezen, maar met keepers ligt dat toch anders. Als je 3e keeper geen 60+ haalt ben je meteen baijna kansloos. Kwam vorig seizoen tot die conclusie in een soortgelijk gevalletje :?
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Leuke rijtjes om te zien.

Ik verwacht dat The Skunks hoge ogen gaan gooien, zijn team kan alleen nog maar beter worden, weinig spelers van hem hebben de 100% ervaring bereikt waardoor er nog veel rek in zit.
De basis van X-tenzo is zéér sterk, maar zoals nu de keeper er even uit is, is er eigenlijk geen goede vervanger. Dezelfde problemen zie ik in zijn voorhoede.
Maccbi zal het afleggen op de leeftijd is mijn verwachting.

Daarnaast zal Maccbi het niet nalaten om the Skunks te helpen als zijn eigen situatie kansloos is.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Noppp wrote:Leuke rijtjes om te zien.

Ik verwacht dat The Skunks hoge ogen gaan gooien, zijn team kan alleen nog maar beter worden, weinig spelers van hem hebben de 100% ervaring bereikt waardoor er nog veel rek in zit.
De basis van X-tenzo is zéér sterk, maar zoals nu de keeper er even uit is, is er eigenlijk geen goede vervanger. Dezelfde problemen zie ik in zijn voorhoede.
Maccbi zal het afleggen op de leeftijd is mijn verwachting.

Daarnaast zal Maccbi het niet nalaten om the Skunks te helpen als zijn eigen situatie kansloos is.
Ik zal nog proberen een keeper te kopen om dit probleem op te vangen. Mijn jeugdkeeper presteerd nu 62 ofzo dus misschien is dat wel voldoende als ik met een defensief middenveld speel. Ik heb een erg sterk middenveld dus daarmee kan ik wat schuiven. Ik heb wel een gelijkwaardige vervanger maar die heeft al 2 x geel. Om de 3 wedstrijden moet ik deze keeper missen door een schorsing. Ik heb gelukkig niet de moeilijkste tegenstanders de komende wedstrijden dus ik denk dat ik het goed kan opvangen. Mocht ik donderdag geen nieuwe keeper gekocht hebben dan zal ik met mijn C keeper spelen omdat de scheids 94% is, mijn C keeper is 23%, veel minder dan mijn B keeper. Zo spaar ik mijn B keeper voor vrijdag waar de scheids maar 21% is, ik verwacht hier dus geen gele kaart voor hem. Ik zal dus t/m maandag de tijd hebben om een keeper aan te schaffen, voordat er echt problemen komen. Tegen die tijd is mijn C keeper ook uitgetraind en zal die rond de 65 presteren.

Bij nader inzien niet al te veel problemen verwacht ik.
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”