Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

purple_white
Member of the Soccer Project Association

Post by purple_white »

Deze ochtend bekampten we Sweepies... één van de sterkere zoniet de sterkste uit onze reeks C.8

Ik kreeg een penalty na een kwartier... 0-1. Maar Sweepies wist nog opzij te komen voor rust... Ruststand : 2-1. Effe was er opschudding in de 2de helft toen de A-RF van Sweepies zn 2de geel pakte... Daar kon ik van profiteerde en ik maakte dan ook 2min voor het einde de verdiende gelijkmaker. Ratings waren = 134-134.

Morgen speel ik thuis tegen Cosi Fan Tutte. Hij staat 11ste en deed 6 transfers in de afgelopen 4dagen... dus zijn TS zal wat aan de lage kant staan. Maar langs de andere kant heb ik te kampen met 4 geschorsten. De scheids heeft een strengheid van 90%... mss wel in mijn voordeel.
We gaan alvast voor de 3 punten!
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
el stino

Post by el stino »

niemand heeft meer het maximum van de ptn in de C.7 :o

Rienaldos won knap van S.A.T die met zijn hoofd op Pukkelpop zit denk ik :) (die geplande verliespartij van S.A.T is er wel sneller als gedacht :P )

zelf konden we SvensOn in eigen huis op een gelijkspel houden. we waren zelfs beter 8) maar dit resulteerde jammer genoeg niet in een overwinning.

morgen zien wat men ploeg nog kan opbrengen tegen Blsany. die speelde vandaag echt wel superagressief en dat heeft Celtic mogen ondervinden :)
hopelijk zitten zijn A-spelers dus in de tribune (moet nog is zen ploeg bekijken) en kunnen we ons thuisvoordeel omzetten in winst om in het zog te blijven van de top :twisted:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
T-man

Post by T-man »

0-1 gew :D en een mooie 6/12 voor onze 1e week ooit in C :)
Team = AC ManU (B2)
el stino

Post by el stino »

ook winst tegen blsany :D

8/12 in de eerste week. niet slecht, want we staan nu mooi op een 6e plaats. :)
real

Post by real »

weeral winst vannacht nu wonnen we met 2-1 van Real Schalbroek we hadden maar liefst 10 ratings meer :D we staan nu op een gedeelte 1te plaats samen met FC Calzone die heeft wel een beter doelsaldo en staat dus 1ste , na de eerste week haalden we maar liefst 10 op 12 en dit had denk ik niemand verwacht van ons team .. :P maar maandag zie ik toch mn eerste verlies voor de ogen tegen S.A.T maarja we zullen er proberen het beste van te maken :wink:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
purple_white

Post by purple_white »

Vandemorgen stond de thuiswedstrijd tegen FC Cosi fan tutte op het programma. Een haalbare kaart klonk het voor de wedstrijd. En het was waar ook. Purple White won zijn wedstrijd met 1-0. Door een goal van de B-RM Mennes. De ratings waren 127-124....! Hiermee halen we deze week een 7 op 12. En sluiten we de eerste week af op de 5de plaats.

1 3CITY 12
2 FC Strakapůd 12

--------------------------------------------------------------------------------

3 CIINI FURIOSI 9
4 Avrig United 8
5 Purple White 7
6 tiramitsu team 7
7 De Driessieno Diamonds 6
8 Sweepies 5
9 FcPee olé olé 5
10 CHMO 5

--------------------------------------------------------------------------------

11 FC SY 4
12 FC Cosí fan tutte 3
13 krupi 3
14 As Bari 3
15 FC EbaIba 1
16 FC Diepenbeek 0

Voorlopig heeft dus alleen 3CITY en FC Strakapůd de volle 12 punten kunnen menemen in de eerste week. Wij staan 5de en blijven zo enkele kleppers (zoals, Sweepies, FC Pee olé olé, FC SY en AS Bari) voor. Enkel AS Bari kan verzachtende omstandigheden inroepen.... :wink: Volgende week moeten we meteen op FC Strakapůd (2de).
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Shonk

Post by Shonk »

een nederlaag uit bij Atlantis vandaag.

De club is toch al tevreden met de behaalde 5/12 omdat onze TS toch iets aan de lage kant was in het begin van de week, nl 83%.

Komende week hopen we op een 7/12 minimum om zo toch niet te veel achterstand op te lopen op de top 5.
Image Image
Avado
Team Manager

Post by Avado »

10/12 in de 1e week en een 1e plaats... maar ook nog geen echt sterke tegenstanders gehad. Volgende weken worden we meer wijzer over onze positie.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
el stino

Post by el stino »

ook voor ons worden het maandag en dinsdag belangrijke wedstrijden.
tegen The rienaldos missen we 5 geschorste A-spelers :lol: maar vervanging is voorzien :wink:

dinsdag tegen Steau zou een overwinning mooi zijn. :)

prioriteit dit seizoen blijft wel nog altijd ons team verjongen. onze agressieve Lb gaat binnenkort andere oorden opzoeken. en de onderhandelingen met verscheidene Lm's zijn gestart. jammer dat ik tijdens het tussenseizoen het geld niet had, want nu stijgen die prijzen weer zienderogen en moet je al direct 12M dokken, waar ik in het tussenseizoen gelijkaardige spelers heb zien vertrekken voor 6/7M :(
rienaldo14
Team Board Member

Post by rienaldo14 »

ja el stino straks een lekker partijtje waarvan ik denk dat ik de grootste kans heb maar in voetbal weet je nooit. Deze week moeten we zeker de aansluiting met de top blijven houden zodat een promotieplaats zeker binnen onze mogelijkheden blijft.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
el stino

Post by el stino »

veel succes, ik kom voor minstens een punt 8)
T-man

Post by T-man »

0-1 verl :x met 2 blessures en een rode kaart :evil:
Team = AC ManU (B2)
Shonk

Post by Shonk »

1-0 winst thuis tegen Team#Soad. Komen hierdoor voorlopig op een 7de plaats. Staan reeds 7ptn achter op de leider.
Image Image
real

Post by real »

eerste verlies van het seizoen voor ons we verloren tegen S.A.T met 2-1 hopelijk doen we het deze nacht tegen FC Calzone wat beter
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Avado
Team Manager

Post by Avado »

Ik speel gelijk ookal ben ik 4% beter, dure punten laten liggen. Fijn die random ;)
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”