15e en 2/12, volgende week gaan we voor 12/12

Moderator: Moderator
Een manager als jij zult niet degraderen! daar kan zelfs de random niet voor zorgen!Joeyve wrote:grr die random zit mij nu eens nooit mee![]()
2% beter in linieratings, ok het is niet veel beter, maar ik speelde wel thuis..nu kon ik eens 3 punten pakken..![]()
volgende speeldag 2 geschorsten, mn vervanging hun bp is 64 en 65![]()
ma die gast staat vlak onder mij en hij heeft echt wel een goed team
arg kvoel de degradatie nu al komenzeker als de random mij niet eens helpt als ik eens beter ben
zeg je dat omdat je mij graag hebt of heb je effenaf gekeken naar mijn team en mn tegenstanders?sissysquad wrote:Een manager als jij zult niet degraderen! daar kan zelfs de random niet voor zorgen!Joeyve wrote:grr die random zit mij nu eens nooit mee![]()
2% beter in linieratings, ok het is niet veel beter, maar ik speelde wel thuis..nu kon ik eens 3 punten pakken..![]()
arg kvoel de degradatie nu al komenzeker als de random mij niet eens helpt als ik eens beter ben
beide maar van het tweede toch iets meer. als je je fithei en teamspirit op orde kunt houden lijkt het mij geen probleem.Joeyve wrote:zeg je dat omdat je mij graag hebt of heb je effenaf gekeken naar mijn team en mn tegenstanders?sissysquad wrote:Een manager als jij zult niet degraderen! daar kan zelfs de random niet voor zorgen!Joeyve wrote:grr die random zit mij nu eens nooit mee![]()
maar ik kan wel een beetje geruststelling gebruiken
fitheid zal nog gaan, maar in september verlies ik mijn cm die 69 presteertsissysquad wrote:beide maar van het tweede toch iets meer. als je je fithei en teamspirit op orde kunt houden lijkt het mij geen probleem.