Je kan niet alles hebben, anders doet iedereen hetzelfde als er maar 1 oplossing zou zijn zonder nadelen. Zelf train ik altijd de jeugdspeler die ik heb volledig. Ik vind dat voor jezelf altijd de beste oplossing, maar je hebt dan wel het nadeel dat ze plaats innemen in je team en ze waarschijnlijk te slecht zijn om zelf te kunnen gebruiken. In financieel opzicht is het echter de beste keuze.Dark Tiger wrote:Tja, maar dan zit ik telkens met die jeugdspelers met hoge agressie waar ik zelf nooit iets aan zal hebben en die plaatsen in mijn kern innemen.
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik meende dat je als vervanger voor je GK het beste een SW in het doel zet. Mocht je die niet hebben, dan zou ik het ook niet weten.robstje wrote:Welke speler zal de hoogste prestatie halen als ik hem in doel zet vannacht? Is dat een bepaalde positie ,...
Maar dan heb ik ook nog een vraagje over de prestatie van een vervangende speler. Als je LM niet kan spelen. Kan je dan het beste CM er neerzetten of LB?
-
Je kunt er morgen of overmorgen nog krijgen, dan niet ? Dan is het een bug. Het is altijd 17-23 dagen namelijk.rpg_gamer wrote:Jeugdcentrum
Na 20 dagen moet ik toch een jeugdspeler krijgen maar sinds 31 aug heb ik nog niks gekregen![]()
Bug of euh kan het langer duren dan 20 dagen want ik dacht het max was.
Heb ultra modern.
-
Dat is om het wat realistischer te maken. En het voorstellen om het terug te veranderen heeft weinig zin, de spelmakers gaan dat nooit goedkeuren.marcel700 wrote:Waarom is het niet meer mogelijk om vijfjarige contracten aan spelers te bieden? Vond dat vroeger nochtans goed.
Eventueel bij voorstellen poll opstellen?
Dat spelmakers dergelijks niet willen veranderen geloof ik zeker...yockr wrote:Dat is om het wat realistischer te maken. En het voorstellen om het terug te veranderen heeft weinig zin, de spelmakers gaan dat nooit goedkeuren.marcel700 wrote:Waarom is het niet meer mogelijk om vijfjarige contracten aan spelers te bieden? Vond dat vroeger nochtans goed.
Eventueel bij voorstellen poll opstellen?
Maar realistischer, er worden in de realiteit toch ook vijfjarige contracten aangeboden? Daarom dat ik dat ook wat jammer vind.
-
5-jarige contracten bestaan IRL inderdaad ook, maar toch in mindere mate dan 3-jarige contracten.marcel700 wrote:Dat spelmakers dergelijks niet willen veranderen geloof ik zeker...
Maar realistischer, er worden in de realiteit toch ook vijfjarige contracten aangeboden? Daarom dat ik dat ook wat jammer vind.
Vroeger kon je als een speler een globale klasse van 50% had, de speler een contract doen tekenen van 300 loon voor 5 seizoenen. Maw zal de speler 23/24/25 jaar zijn wanneer hij een contract krijgt van meer dan 300 loon, niet echt realistish.
Dan heb ik daar een volgend idee op, al zal het wel niet realiseerbaar zijn:yockr wrote:5-jarige contracten bestaan IRL inderdaad ook, maar toch in mindere mate dan 3-jarige contracten.marcel700 wrote:Dat spelmakers dergelijks niet willen veranderen geloof ik zeker...
Vroeger kon je als een speler een globale klasse van 50% had, de speler een contract doen tekenen van 300 loon voor 5 seizoenen. Maw zal de speler 23/24/25 jaar zijn wanneer hij een contract krijgt van meer dan 300 loon, niet echt realistish.
managers laten bieden op spelers die niet op de lijst staan en wanneer dat contract gevoelig beter is voor de speler wordt er een bericht gestuurd naar de manager die dan maar moet beslissen: contract verbeteren of transfer op touwen zetten. Misschien ook laten meespelen of de speler zich sportief verbetert, namelijk rating van het team laten meetellen, divisie, TS etc..
Enkele tegenargumenten die er vlug zullen komen:
-voeren we de wet van 78 ook in?
-in realiteit mag er niet met spelers gepraat worden over transfer zonder toestemming van huidige club..
-ga zo maar door
Dergelijk systeem zou wel mooi zijn, maar wel veel werk in kruipen om dat in te voeren.
sorry maar dit vind ik dus een zeer slecht ideemarcel700 wrote:Dan heb ik daar een volgend idee op, al zal het wel niet realiseerbaar zijn:yockr wrote:5-jarige contracten bestaan IRL inderdaad ook, maar toch in mindere mate dan 3-jarige contracten.marcel700 wrote:Dat spelmakers dergelijks niet willen veranderen geloof ik zeker...
managers laten bieden op spelers die niet op de lijst staan en wanneer dat contract gevoelig beter is voor de speler wordt er een bericht gestuurd naar de manager die dan maar moet beslissen: contract verbeteren of transfer op touwen zetten. Misschien ook laten meespelen of de speler zich sportief verbetert, namelijk rating van het team laten meetellen, divisie, TS etc..
Enkele tegenargumenten die er vlug zullen komen:
-voeren we de wet van 78 ook in?
-in realiteit mag er niet met spelers gepraat worden over transfer zonder toestemming van huidige club..
-ga zo maar door
Dergelijk systeem zou wel mooi zijn, maar wel veel werk in kruipen om dat in te voeren.

-
AltijdKrikkers wrote:Amai, gij loopt vooruit in de toekomstrpg_gamer wrote:Jeugdcentrum
Na 20 dagen moet ik toch een jeugdspeler krijgen maar sinds 31 aug heb ik nog niks gekregen![]()
Bug of euh kan het langer duren dan 20 dagen want ik dacht het max was.
Heb ultra modern.

rpg_gamer F.223 (hervorming)