Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

sjoerd
Member of the Soccer Project Association

Post by sjoerd »

Zaaalig team, lobert. :D
Ik heb ook vrij jong team maar dat begint toch vervelend te worden nu. A-CB is geschorst, andere A-CB heeft veels te lage fitheid (83) is ook pas 20!
Nu moet ik dus met 2 redelijk magere CB's aantreden, net nu ik tegen een te pakken tegenstander moet.
We zien wel, 3 punten kunnen, maar wordt meer dan lastig.
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

1-0 gewonnen van de voormalige nr 2 en nu sta ik zelf 2es. :) Morge neen listige wedstrijd uit op de nr 5 in het klassement.

Typisch is dat de 2 spelers die op 2 gele kaarten stonden ook een 3e gele pakken ook al hebben ze de hoogste agressie niet :roll:

Mijn A-LB (BP75); A-RF (bp72) en A-GK(bp71) liet ik speciaal niet spelen omdat zij ook op 1 kaart van schorsing stonden.

Al goed, voor hetzelfde geld had ik voor die cruciale match morgen 5 geschorsten.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

Ploffers heeft helaas verloren uit bij Aduard met 2-1.

We zijn aangetreden in een 5-4-1 opstelling omdat we teveel geschorste spelers hadden, het geintje heeft nog bijna gewerkt.

Op naar een berg punten.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
Prince88

Post by Prince88 »

Fresh heeft vandaag zijn 3 punten weer gepakt. Een klinkende 3-1 overwinning. Er mag wel even gezegd worden dat deze manager al 3 weken niet ingelogd heeft en dat deze dus waarschijnlijk op vakantie is. Desalniettemin zijn we zeker blij met de punten. De nummer 1 heeft punten laten liggen, hij kwam niet verder dan een gelijkspel. Hierdoor hebben we de eerste plaats van hem overgenomen.

Donderdag wacht een zware dobber tegen de nummer 5. We gaan voor een gelijkspel. We weten nog niet echt wat we moeten verwachten. Vrijdag wacht de zeer zware match tegen de nummer 3. Het zal afwachten worden wat hij donderdag doet. Zijn A-team is vele malen beter als die van mij, maar zijn B-team is een lachtertje. Dus wie weet als hij wat geschorsten en geblesseerden heeft...
yockr

Post by yockr »

3-2 verloren :( 5/18, niet denderend. Voor donderdag 3 geschorsten oa op de positie RM en daar is mijn B-RM geblesseerd. Dat wordt weer moeilijk.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
sissysquad
Team President

Post by sissysquad »

Aan kop in D.13 het loopt geweldig op het moment, aan de andere kant moet ik wel reeel blijven, en in mijn achterhoofd houden dat ik wss geen kampioen zal worden! hahaha hopelijk top 5 :D
Image
Image
racingboj

Post by racingboj »

14/18 en een tweede plaats.

En eigenlijk had ik gewoon 18/18 moeten hebben als de random niet tegen zat :)

Maar doet er niet toe, competitie is geen prioriteit.

Als we opt einde nog vanvoor staan dan gaan we misschien voor de titel, maar anders hoeft het niet.
armstech

Post by armstech »

Van mij moogt ge de titel allesinds hebben. Als ik er op het einde u een plezier mee kan doen met van iemand wel/niet te winnen, dan moet ge het maar vragen hé :P
Joeyve

Post by Joeyve »

arg wa is da me mijn linieratings :evil: mja wel me b-cb maar dan nog..
wel een voordeel van de degradatiezone: anderen onderschatten u soms :P gelijkgespeeld tegen de 1e in stand..
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

0-2 winst en hiermee tot op een punt van de 1e genaderd doordat die gelijk heeft gespeeld.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
armstech

Post by armstech »

Met B-team gespeeld en zoals verwacht verloren. Nog 3 punten verliezen en ik sta 3e
Prince88

Post by Prince88 »

Vandaag verloren tegen de voormalig nummer 5 in de rangschikking. Op zijn veld kwamen we niet verder dan een 2-1 verliespartij. Ratings waren niet slecht met 131, maar hij kon een betere 134 neerzetten.

Ben gelukkig nu wel uit de beker, zodat de volgende keer m'n spelers op donderdag niet starten met 94% moraal. Kon ze niet laten spelen donderdagavond, vanwege een belangrijke match morgenochtend plus enkele belangrijke VrB-matchen morgen. Nu nog een beetje puzzelen, omdat twee van m'n SW's geblesseerd zijn en m'n a-SW nog maar 20 is en dus niet genoeg fitheid heeft voor 2 wedstrijden.
Prince88, proud manager of Fresh
sjoerd

Post by sjoerd »

3-1, had volledig B-team met nog C-spelers erin gezet, om morgen met mn A-team te kunnen knallen! :) :wink: Hij haalde 133, onbehaalbaar voor mij met mijn ts en blessures/schorsingen enzo, vandaar dat ik koos voor 3 punten op 2 matchen ipv 0 in 2.
yockr

Post by yockr »

1-2 verloren :roll: Het lijkt wel of alle pech van de wereld dit seizoen mij overvalt. Ik moest deze wedstrijd 3 A-spelers missen, waarbij op 2 van de posities ook nog eens de B-speler gebleseerd was.
En nu de pech van deze wedstrijd: Ik speel met 20% agressie minder dan mijn tegenstander en mijn agressiefste speler heeft een agressie van 77. Mijn 2e agressiefste speler heeft een agressie van 68 en pakt rood. Even enkele agressies van mijn tegenstander opsommen: 95, 91, 85, 81, 80, 78. Hij speelt dus met 20 agressie meer en zijn agressiefste speler heeft 20 agressie meer, en wie krijgt de rode kaart? Ja, ik :roll:

Ik ben gedoemd om terug naar E te gaan zeker?! Nog nooit meegemaakt zo'n opeenvolging van pech met de random.

Morgen tegen lobert, een wedstrijd die gewonnen moet worden om toch nog aansluiting te houden met de top-10. We staan nu 14e met 5 punten.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

Thuis gelijk tegen nummer 2 FC GOGO Chrudim, thuiswedstrijd dus, agressie hetzelfde, linieratings 135 - 131. Al met al dus geen verkeerde cijfers maar helaas toch 2-2.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”