Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Een speler van me heeft de voorbije nacht meegedaan aan de competitiewedstrijd en hij heeft nu nog 100% fitheid (wel in het blauw en niet in het rood). Is dit normaal?
Overigens heb ik nog een deel spelers die na die wedstrijd nog altijd 98 of 99 fitheid hebben.
Overigens heb ik nog een deel spelers die na die wedstrijd nog altijd 98 of 99 fitheid hebben.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik heb net hetzelfde probleem. Ik had 5 geblesseerde spelers in 2 dagen tijd. Niet echt logisch denk ik. Mn fysio en dokter zijn nochtans hoog genoeg.marcel700 wrote:Is de random bij blessure versterkt ofzo? Wat ik bedoel: ik heb nu al meer geblesseerde spelers gehad op die twee weken dat ik hier ben dan op die andere zestal maanden dat ik hier speelde een goed jaar terug.
Groeten.
Grtz
-
Is raar inderdaad, gebeurd bij heel veel managers en is natuurlijk mateloos irritant. Ik weet enkel niet hoe het komt, sorry.Isukalot wrote:Ik heb net hetzelfde probleem. Ik had 5 geblesseerde spelers in 2 dagen tijd. Niet echt logisch denk ik. Mn fysio en dokter zijn nochtans hoog genoeg.marcel700 wrote:Is de random bij blessure versterkt ofzo? Wat ik bedoel: ik heb nu al meer geblesseerde spelers gehad op die twee weken dat ik hier ben dan op die andere zestal maanden dat ik hier speelde een goed jaar terug.
Groeten.
Grtz
-
Ik 23k achterban en nu 19.000 zitplaatsen, maar breid uit naar 22.000.Nivram Ra wrote:Zoveel zou ik niet aanraden.T-man wrote:Ah 15k zodat iedereen binnen kanjona wrote:Hoeveel zitplaatsen is ideaal bij 15k achterban?
Zelfs de A-divisie ploegen hebben niet het aantal zitplaatsen als het aantal fans![]()
Ik zou voor de 12.000 gaan voorlopig, tot je 20k achterban hebt
Ik zou toch bijna evenveel als aantal fans doen hoor, de zitplaatsen, levert uiteindelijk toch de meeste winst op!