1-0 tegen Beringen, het ging makkelijker dan ik verwacht had, maar dat was mede door een vroege rode kaart voor hem.
Nu klaarmaken voor donderdag, Ollivier uit.
Ollivier en Lindenhof zijn de ploegen die vannacht een mooie uit-overwinning geboekt hebben, daardoor staan de nummers 2-6 behoorlijk strak bij elkaar. Donderdag zal het dus ook om prestige gaan
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Woohoo, 0-1 gewonnen bij Ollivier, echt niet verwacht! Een puntje hoopte ik wel weg te slepen, maar dit
Morgen thuis tegen Appie. Hij zal slechts een oude man als spits hebben, of een jonkie die nog niet klaar is voor de job. Daardoor denk ik ook hier de punten thuis te moeten houden, al is mijn defensie ook iets verzwakt.
Gaat verrassend lekker hier, de linieratings staan ook erg hoog tot nu toe
FC Wageningen
Pfff, blessure bij m'n B-RF, terwijl m'n A-RF geschorst is. Dat wordt waarschijnlijk een 2-spitsen-systeem. Gelukkig is het vrijdag, ik kan met een gerust hart mijn oude CB's oververmoeien
FC Wageningen
Weer gewonnen, met nu al 27 punten staan we behoorlijk voor op schema. Maandag de kraker uit tegen Bruggenhof, weer een mooi punt om te kijken waar we staan. Ik verwacht te zwak te zijn voor zijn ploeg, maar we bidden naar Lord Random
Vrijdag vertrek ik voor een lang weekend, Las Vegas en de Grand Canyon staan op het programma (even opscheppen hoor )
Als er geen geblesseerden vallen is er geen probleem, anders.. we zullen zien.
FC Wageningen
wegens 3 geschorsten en 1 geblesseerden in A-ploeg dacht ik om onmiddellijk maar de B-spelers te laten aantreden op verplaatsing naar Tjang.
Daar nog een 2 spelers van geblesseerd en daar stak ik dan maar C spelers in.....
Zo kon in maandag terug volluit gaan
Nu speelde die Tjang met zijn B
En met mijn A team of vol B team was ie weggespeeld
In B3 vind ik de situatie eigenlijk wel grappig...
Ik sta 5de in de rangschikking, op 4 punten van promotie en op 4 punten van degradering... Dit toch al na 12 speeldagen... Alles blijft dicht bij elkaar
We zullen zien wat de komende week ons brengt
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
TrAnEcId wrote:In B3 vind ik de situatie eigenlijk wel grappig...
Ik sta 5de in de rangschikking, op 4 punten van promotie en op 4 punten van degradering... Dit toch al na 12 speeldagen... Alles blijft dicht bij elkaar
TrAnEcId wrote:In B3 vind ik de situatie eigenlijk wel grappig...
We zullen zien wat de komende week ons brengt
punten voor Sparta
ge waart sympathiek maar nu ook niet ZO sympathiek
haha
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B