Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association

Post by Ron Jeremy »

Prince88 wrote:Vanochtend een moeilijke uitmatch gewonnen tegen de voormalig nummer 5: een 1-2 overwinning met linieratings van 129 tegen 136.

Tevreden met het resultaat, aangezien m'n A-team gisteren vol er tegenaan was gegaan in de Uefa-cup en al wat vermoeid was. Morgen tegen de nummer 1. We gaan er vanuit dat we deze wedstrijd verliezen en dat is helemaal niet erg. We gaan toch niet voor promotie dit seizoen. Ons team is er nog niet klaar voor om naar C te verhuizen, mocht uberhaupt promotie er in zitten, wat ik zeer sterk betwijfel :lol:
Als je net zoveel geluk hebt als zijn tegenstander vandaag pak je misschien zelfs 3 punten :D
Volgens mij maak je best een kans :wink:
Prince88

Post by Prince88 »

Ron Jeremy wrote:
Prince88 wrote:Vanochtend een moeilijke uitmatch gewonnen tegen de voormalig nummer 5: een 1-2 overwinning met linieratings van 129 tegen 136.

Tevreden met het resultaat, aangezien m'n A-team gisteren vol er tegenaan was gegaan in de Uefa-cup en al wat vermoeid was. Morgen tegen de nummer 1. We gaan er vanuit dat we deze wedstrijd verliezen en dat is helemaal niet erg. We gaan toch niet voor promotie dit seizoen. Ons team is er nog niet klaar voor om naar C te verhuizen, mocht uberhaupt promotie er in zitten, wat ik zeer sterk betwijfel :lol:
Als je net zoveel geluk hebt als zijn tegenstander vandaag pak je misschien zelfs 3 punten :D
Volgens mij maak je best een kans :wink:
Ja, dan wel ja :D
En misschien anders ook wel. Ze mogen dan wel moe zijn, elke wedstrijd spelen we met 200% inzet :twisted:
Prince88, proud manager of Fresh
yockr

Post by yockr »

1-1 gelijk op verplaatsing bij de n° 5. Maar weer een gelijkspel en daar hebben we dus niet veel aan, we willen gewonnen matchen zien. En dat hebben we nog maar 1 keer gezien dit seizoen :lol:

1 linierating beter, het had ook wel eens winst mogen wezen. A-Rm voor 3 speeldagen geschorsd :evil:

Positief is wel dat 3 A-spelers een nieuwe BP hebben gehaald :D
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=19

Damn, 1-1 gelijkgespeeld uit op de nr4 :?

5% beter en dan steekt de random weer tegen natuurlijk :roll:
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Prince88

Post by Prince88 »

Het was toch beter gegaan dan verwacht vanochtend. Met een vermoeid elftal kon het thuisvoordeel en de agressie (speelde 5% agressiever) ervoor zorgen dat ik met 2-0 won. Hij kwam niet verder dan linieratings van 133 tegenover 134 van mij. Een mooie 2-0 thuisoverwinning tegen de voormalig nr.1 8)

Hij had wel een penalty gemist, maar mocht hij die raken, had ik alsnog gewonnen, dus ben zeer tevreden. Hierdoor sta ik nu gedeeld eerste, maar op doelsaldo op de 2e plaats.

Vandaag is er trouwens weer een FC-team bijgekomen. :?
Ik weet niet precies welk team het was, maar volgende week komt daar nog eentje bij door een ban van iemand. Het wordt nu haast onmogelijk meer om te degraderen met 3 FC-teams :lol:
Prince88, proud manager of Fresh
sjoerd

Post by sjoerd »

1-1 G tegen nummer 2, dik verdiend was even goed! :D Ik was van verlies uitgegaan dus dat is mooi! 8)
armstech

Post by armstech »

Met B team gespeeld zodat ik zou verliezen, maar dat is niet gelukt. Blijkbaar speelde die andere ploeg ook met een half B team. 2-3 winst
sissysquad
Team President

Post by sissysquad »

wederom 3 punten voor de sissysquad. nu 5 punten voor op nr. 2 in D.13
Image
Image
yockr

Post by yockr »

Weeral gelijk, nu 2-2 tegen de huidige 5e. We hebben nu al gelijk gespeeld tegen de huidige 3, 4e en 5e. Dat wil toch zeggen dat ons team tot meer in staat is dan een 13e plaats. We hebben nu 1 keer gewonnen en al 5 keer gelijk gespeeld :roll:

Donderdag tegen de 10de, die wedstrijd moeten we winnen. Maar hij ligt al uit de beker. Ik gok op een gelijkspel :?
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
lobert

Post by lobert »

4-0 gewonnen van de nummer 16. Ts is al weer aardig op peil :)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
nijen
Coach

Post by nijen »

armstech wrote:Met B team gespeeld zodat ik zou verliezen, maar dat is niet gelukt. Blijkbaar speelde die andere ploeg ook met een half B team. 2-3 winst

Waarom wil je toch steeds verliezen? Wil je niet promoveren of zo?
en waarom niet?
- manager- nijen
- team- fc. boskamphoek
- divisie F.119
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

4-2 winst met B-ploeg en sta 2 punten los. Ik ga kampioen worden en dat word een eitje :D

en eveneens..
armstech

Post by armstech »

nijen wrote:
armstech wrote:Met B team gespeeld zodat ik zou verliezen, maar dat is niet gelukt. Blijkbaar speelde die andere ploeg ook met een half B team. 2-3 winst

Waarom wil je toch steeds verliezen? Wil je niet promoveren h of zo?
en waarom niet?
Ah kijk, een divisiegenoot :P

Nee, promoveren wil ik nu niet doen. Niet dat ik mijn ploeg niet goed genoeg inschat voor de C-klasse, maar ooit in de A-spelen is niet echt een van mijn doelen. Gewoon relax spelers kopen en verkopen, daar probeer ik me meer mee bezig te houden. En in de D kan je nog altijd bovenaan meedoen met een TS van rond de 70-80, daarmee dus.
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

lol..kmoet morgen tegen de nr 3 en kan met gemak met men b-s spelen als het moet. heel die zen ploeg is naar de kloten voor fitheidverlies, slechte moralen en daarbovenop nog een paar schorsingen.

en eveneens..
sjoerd

Post by sjoerd »

6-0 gewonnen! :D :wink: Nu 12e, morgen tegen nummer 14! :wink:
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”