Divisie D
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=19
De topper is geindigt op een 1-1 gelijkspel. Ik, de nr 1 speelde thuis tegen de nr 2. Ik was 1 linireating beter maar door de rode kaart van mijn RF in de 48' minuut heb ik de 3 punter laten liggen.
Jammerjammer..
De topper is geindigt op een 1-1 gelijkspel. Ik, de nr 1 speelde thuis tegen de nr 2. Ik was 1 linireating beter maar door de rode kaart van mijn RF in de 48' minuut heb ik de 3 punter laten liggen.
Jammerjammer..
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
en eveneens..
Nog altijd ongeslagen leider in D 15.
Morgen verwachten we wel onze eerste verliespartij, en als het morgen niet is, zou het donderdag wel eens 'prijs' kunnen zijn, tenzij Armstech ons een vrijgeleide geeft
.
Tot nu toe een mooi seizoen dus, en als ooit onze vertsterking op de CF-positie er gaat komen wordt het beter. Maar de Cf's waar ik op bied worden altijd verkocht als ik het tweede bod heb en er nog 3 dagen zijn ofzo, gek word ik ervan, ik zou als 3 keer een hogere prijs hebben willen betalen.
Morgen verwachten we wel onze eerste verliespartij, en als het morgen niet is, zou het donderdag wel eens 'prijs' kunnen zijn, tenzij Armstech ons een vrijgeleide geeft

Tot nu toe een mooi seizoen dus, en als ooit onze vertsterking op de CF-positie er gaat komen wordt het beter. Maar de Cf's waar ik op bied worden altijd verkocht als ik het tweede bod heb en er nog 3 dagen zijn ofzo, gek word ik ervan, ik zou als 3 keer een hogere prijs hebben willen betalen.
-
Het zal een vrijgeleide worden, aangezien ik niet wil promoveren probeer ik van elke top 5 ploeg te verliezen, zodat we zeker niet bij de top 2 eindigen. Het zal naar gelang de andere matchen die ik die dag moet spelen een B, C of D team worden.
Vandaag wel een nette 139 linies gehaald, met 100% agressie. Het kan wel nog iets beter; mijn B-lm speelde die 4 prestatie minder haalt, 2 spelers niet 100/100 en een rode kaart al in de 77ste minuut. Morgen tegen de 14e met 8 punten, mag geen probleem zijn.
Vandaag wel een nette 139 linies gehaald, met 100% agressie. Het kan wel nog iets beter; mijn B-lm speelde die 4 prestatie minder haalt, 2 spelers niet 100/100 en een rode kaart al in de 77ste minuut. Morgen tegen de 14e met 8 punten, mag geen probleem zijn.
-
Vandaag nog een nette 135% neergezet aan linieratings. Bij gebrek aan een LM (één geblesseerd en één geschorst), moest er maar een CM komen op die positie die maar een prestatie neerzette van 57. Ik had echter wat meer verwacht van de tegenstander, die maar 117 linieratings heeft neergezet. In de top blijft het spannend. Donderdag de klepper tegen Stelutza.
1 BuffaloBlues 35 14 11 2 1 35 18 +17
2 Fresh 34 14 11 1 2 32 17 +15
--------------------------------------------------------------------------------
3 1. FC Lundomet 33 14 10 3 1 41 15 +26
4 Stelutza 32 14 10 2 2 42 23 +19
5 Je_le_Pytanii 26 14 8 2 4 31 18 +13
1 BuffaloBlues 35 14 11 2 1 35 18 +17
2 Fresh 34 14 11 1 2 32 17 +15
--------------------------------------------------------------------------------
3 1. FC Lundomet 33 14 10 3 1 41 15 +26
4 Stelutza 32 14 10 2 2 42 23 +19
5 Je_le_Pytanii 26 14 8 2 4 31 18 +13
Prince88, proud manager of Fresh
-
- Team President
-
http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=19
Verdomme zeg 1-0 verloren omdat ik men A-s wou sparen en de B-s opstelde. Ksta 2es nu
Verdomme zeg 1-0 verloren omdat ik men A-s wou sparen en de B-s opstelde. Ksta 2es nu

en eveneens..
en eveneens..
mss is het door je agressie ik volg je ploeg al een tijdje en bekijk bijna al je liga wedstrijden en ik vind dat je niet agressief genoeg speelt maar ja dat is mijn mening heDilibangeda wrote:http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=19

-
Ik weet het. Kzou wa meer moeten experimenten me die agressie. Maar meestal als ik dat doe pak ik rood en is het koekenbak. Dien kerel doet veel hoger, zijn spelers zijn veel emer agressief en die krijgen maar geel. Random zooireal wrote:mss is het door je agressie ik volg je ploeg al een tijdje en bekijk bijna al je liga wedstrijden en ik vind dat je niet agressief genoeg speelt maar ja dat is mijn mening heDilibangeda wrote:http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=19

en eveneens..
en eveneens..