@ Celtic: tijdens de match van donderdag zijn er rode kaarten gevallen. eentje zelfs vrij vroeg bij u. dat zal het verschil geweest zijn toen.
zelf wonnen we vandaag dan toch tegen The pacifiers. had er schrik voor ook omdat we dit weekend 1 speler verkocht en aangekocht hebben, dus we starten niet met 100% ts aan de wedstrijd.
toch nog 2% beter in de linieratings en een mooie winst als gevolg (136 tegen 134)
morgen kan ook weer plezant worden
de nummer 3 moet op bezoek bij de n°4. als we zelf onze uitmatch weten te winnen tegen FC Calzone kunnen we mssn plaats 2 weer innemen
el stino wrote:@ Celtic: tijdens de match van donderdag zijn er rode kaarten gevallen. eentje zelfs vrij vroeg bij u. dat zal het verschil geweest zijn toen.
Niet echt hé. 10 min later krijgt er eentje van Aldamir rood. (58e min en 68e min.)
CB Robert Wijnen en LF Wim Coveliers zijn te koop bij de club.
Robert was tot 2 seizoenen een vaste waarde in onze A-kern maar valt door talent Aerts nu naast de ploeg. Hij is nu nog een stand-in bij schorsing van Fassotte of Aerts, maar verder komt hij niet meer. Aangezien deze speler toch nog enkele seizoenen mee kan spelen aan de top mag hij de club verlaten. Met een globale klasse van 85% vraagt de club 2.75M voor hem.
Wim daarentegen was de stand-in voor Loureiro die nog steeds goed presteerd ondanks zijn hoge leeftijd. Wim is aangekocht om te functioneren als doublure van Loureiro maar heeft hem nooit uit het team kunnen spelen. We willen Wim dan ook niet tegenhouden om bij een ander team dikwijler te spelen aangezien wij Tim Vidovic aangekocht hebben als doublure van Loureiro. Met een globale klasse van 85% vraagt de club 3M voor de speler.
Ook GK Kristoff Janssens en CF Igor Delen mogen bij een goed, aanvaardbaar bod de club verlaten. Met een globale klasse van respectievelijk 82% en 83% kunnen biede spelers een andere club heel wat ervaring bij brenge. Aangezien hun leeftijd kunnen beide spelers zeker nog 5-7 seizoenen meedraaie. Geinteresseerde clubs mogen zich steeds melden.
Met het oog op de toekomst mogen ook andere spelers de club verlaten tegen de juiste prijs. Enkel onderstaande spelers zal de club niet laten gaan:
LB Sani, Oulmers
CB Aerts, Fassotte
LM Pupak, Verheyen
CM Vanhamel, Caers, Stroobandts
RM Klukowski, Denys
LF Vidovic
CF Toma, Defays
RF Simic, Amorin
el stino wrote:wrs. Sp blijft soms ondoorgrondelijk
Inderdaad.
Ik speel al 3 keer gelijk met betere ratings:
1% beter
8% beter
6% beter
EN als ik 1 keer slechter presteer dan verlies ik meteen
1% slechter dan zelfs.
In principe had ik eigenlijk 6 punten meer moeten hebben.
Al kan ik dat gelijkspel met die 1% minder nog begrijpen, maar dan had ik al zeker 4 punten mee moeten hebben.
Net het seizeon dat ik er eens voor wil gaan.
En we zitten nog maar aan match 14, ik vraag mij dus serieus af hoeveel onnodige punten verlies er nog moet bij komen door de random.
nog eens een overwinning geboekt i n C.7 tis lang gelede we wonnen met 11-1 van Wacker Benfica die zaterdag wel een fc team werdt en zo staan we weer uit de degradatiezone en zijn we weer tevreden vannacht wel een moeilijke uitmatch naar the rienaldos we hopen stiekem eiglijk op een punt maar het zal heel moeilijk worden
Er wordt druk gespeculeerd bij K. Fl. Dorne ivm met de toekomst van de huidige ploeg. De manager heeft een lijst gemaakt van de spelers° waarmee hij vanaf volgend seizoen verder wil. De andere spelers zullen systematisch verkocht worden. Zo staan nu Wijnen en Coveliers reeds op de lijst. Ook de anders spelers zullen nog volgen. Wellicht gaat dit gepaard met een aantal degradaties al wil de club deze toch beperken tot maximaal 2. Geïnteresseerde managers kunnen zich steeds melden bij de manager.
° Spelers die niet verkocht worden:
LB Sani, Oulmers
CB Aerts, Fassotte
LM Pupak, Verheyen
CM Vanhamel, Caers, Stroobandts
RM Klukowski, Denys
LF Vidovic
CF Toma, Defays
RF Simic, Amorin
Opnieuw verloren, maar wat wil je met een dikke 60% teamspirit...
En als je dan nog eens een jeugdspeler moet opstellen in de aanval ook, een rode kaart krijgen in de 50ste minuut, ja, dan is het wel logisch dat je verliest...
Sta op een 12de plaats, 1 punt verwijderd van de 10de. En daar wil ik aan het einde van het seizoen minstens staan.
Thuis verrassend mathew johnson united verslagen met 3-2. Waren 2% beter en dat vertaalde zich al had de manager maar een draw verwacht. Klimmen hierdoor op na de 9de stek met 3ptn voor op plek 11.
Aangezien onze slechte TS de hele heenronde hebben we de schade kunnen beperken. De leider staat wel 12ptn voor op ons, maar dat is overbrugbaar.
Er is nog steeds geen bod binnengelopen voor onze ervaren CB Robert Wijnen en LF Wim Coveliers.
0-1 nette winst op het veld van The Pacifiers, die volgens mij te laag geklasseerd staat. We staan allemaal op een zakdoek nu, achter het ongenaakbare S.A.T.
Celtic'85 wrote:0-1 nette winst op het veld van The Pacifiers, die volgens mij te laag geklasseerd staat. We staan allemaal op een zakdoek nu, achter het ongenaakbare S.A.T.
idd. Pacifiers heeft een sterke ploeg. volgens mij kan die in de terugronde aardig opzetten als hij geen ongelukken krijgt met zijn oude spelers. daarmee dat ik ook content was dat ik gisteren kon winnen tegen hem
het verlies vandaag tegen FC Calzone nemen we er maar bij ik mag er niet aan denken dat we bij winst mooi op een 2e plaats konden staan met slechts 4ptn achter op S.A.T
het draaide anders uit, omdat we gisterenavond nog een finale speelde met 100.000€ als inzet. gelukkig wonnen we die ten kosten van de competitie dus. maar ach niet getreurd, voor promotie zijn er betere ploegen als de mijne dus ik ben al blij als ik dit seizoen minstens een 5e stek kan pakken nu het prijzengeld ook is opgeslagen