Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

real
Member of the Soccer Project Association

Post by real »

el stino wrote:
Celtic'85 wrote:0-1 nette winst op het veld van The Pacifiers, die volgens mij te laag geklasseerd staat. We staan allemaal op een zakdoek nu, achter het ongenaakbare S.A.T.
idd. Pacifiers heeft een sterke ploeg. volgens mij kan die in de terugronde aardig opzetten als hij geen ongelukken krijgt met zijn oude spelers. daarmee dat ik ook content was dat ik gisteren kon winnen tegen hem :)

het verlies vandaag tegen FC Calzone nemen we er maar bij :P ik mag er niet aan denken dat we bij winst mooi op een 2e plaats konden staan met slechts 4ptn achter op S.A.T
het draaide anders uit, omdat we gisterenavond nog een finale speelde met 100.000€ als inzet. gelukkig wonnen we die ten kosten van de competitie dus. maar ach niet getreurd, voor promotie zijn er betere ploegen als de mijne dus ik ben al blij als ik dit seizoen minstens een 5e stek kan pakken nu het prijzengeld ook is opgeslagen :D
oesje en ik moet nu donderdag juist tegen The Pacifiers :? die heeft idd een mooie ploeg en staat idd te laag geklasseerd en heeft geen geschorsten of geblesseerden voor donderdag dus ik al het weer moeilijk hebben :( ohja we hopen toch dat we een puntje kunnen pakken
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
el stino

Post by el stino »

we gaan gewoon lekker verder in de beker :)

deze namiddag mogen mijn spelers zich opmaken voor de thuismatch tegen n°1 S.A.T.
het zal een mooie verwelkoming zijn. we zullen de ticketprijs wat hoger instellen :D
onze 250e overwinning hadden we vandaag beet. dus nu op zoek gaan naar verlies n°80 of gelijkspel n°50.
een overwinning zou ook niet slecht zijn, maar daar rekenen we niet op. :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
real

Post by real »

verdomme 1-1 gelijkgespeeld tegen the The Pacifiers pf we waren nochtans 7 ratings beter en toch gunnen ze ons de punten nie :? pf en ik heb de punten echt nodig ze en als ik dan eens een match kan winnen steekt die random ons tegen :?
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

3-2 winst tegen Real Schalbroek. Extra is dat mijn CF Borkelmans de heenronde als topschutter afsluit. Ben ondertussen aan het shoppen op de TL, GK is al binnen en er komen er mss nog bij voor het weekeinde.
TS zal aan de start van de terugrodne dus niet optimaal zijn.

En S.A.T. wordt weer genaaid, dat is wel erg aan het worden. Dit keer 3% was hij 3% beter.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Shonk

Post by Shonk »

1-6 winst tegen Darwen Town die zijn team aant verjongen is. Staan nu op de 8ste stek maar alles ligt dicht bij elkaar van plek 3 tot 11. Is slechts een puntenverschil van 7.
Image Image
el stino

Post by el stino »

Celtic'85 wrote:3-2 winst tegen Real Schalbroek. Extra is dat mijn CF Borkelmans de heenronde als topschutter afsluit. Ben ondertussen aan het shoppen op de TL, GK is al binnen en er komen er mss nog bij voor het weekeinde.

En S.A.T. wordt weer genaaid, dat is wel erg aan het worden. Dit keer 3% was hij 3% beter.
ik vind dat ik dat niet slecht heb gedaan om een punt thuis te houden tegen S.A.T :P
stijl op 0% en thuisvoordeel. en dat we minder agressief gingen spelen als zat wisten we zoiezo (wat ook blijkt, 55% tegenover 90% agressie :lol: )

we sluiten de heenronde dus af op een 7e plaats in C.7. niet slecht, maar er zat mssn meer in.
op de belangrijke momenten dat we een kloofje konden slaan bleven we steken op een gelijkspel of verlies.
de terugronde gewoon verder zetten aan dit tempo en iets meer van onze gelijke spelen omzetten in winst en dan komt da allemaal goed 8)
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

el stino wrote:we sluiten de heenronde dus af op een 7e plaats in C.7. niet slecht, maar er zat mssn meer in.
Ikke op de 6e :P :D
Momenteel in C.7
Celtic 85
el stino

Post by el stino »

I know. net zoals vorig seizoen begonnen we sterk en zakken we naar het einde iets wat terug.
maar er zit niet zoveel verschil tussen plaats 2 en 7 dus het zal blijven schuiven :)

dit seizoen moeten we gewoon minstens 6e eindigen als we de lijn willen doortrekken.
1e seizoen in C.: 8e
vorig seizoen: 7e
dit seizoen: 6e :P (minstens :D )
Shonk

Post by Shonk »

De spelersverkoop bij K. Fl. Dorne is begonnen.

In de liga is het tot nu toe vlot verlopen na onze start met een lage TS (78%). We staan momenteel 8ste op 5ptn van de 3de.

Volgende spelers staan reeds op de lijst:
CB Robert Wijnen, LF Wim Coveliers en CF Igor Delen.
Image Image
T-man

Post by T-man »

3-2 verdiend verloren van de Banaan.
Voorlopig 9e met 3p voor op nr 11 dus 't ziet er goed uit.
Team = AC ManU (B2)
Avado
Team Manager

Post by Avado »

De week goed afgesloten met een overwinning. 9/9 behaald deze week, boven verwachting. Een mooie 5e plek bezetten we nu en dat was eveneens boven verwachting. Als we deze positie konden vasthouden in de 2e seizoenshelft zou dat fantastisch zijn, ookal zijn we met een top 10 notering tevreden.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

De heenronde afgesloten met een gelijkspel, wat ons op 31/45 brengt. Aangezien we zonder echte ambitie en 70% TS startten, een bevredigend resultaat. De terugronde zou normaliter moeilijker moeten worden, en waarschijnlijk ook met een mindere TS van start gaan. Niets moet, alles mag (maar blijf liefst in C) ;)
jokke

Post by jokke »

el stino wrote:
Celtic'85 wrote:3-2 winst tegen Real Schalbroek. Extra is dat mijn CF Borkelmans de heenronde als topschutter afsluit. Ben ondertussen aan het shoppen op de TL, GK is al binnen en er komen er mss nog bij voor het weekeinde.

ik vind dat ik dat niet slecht heb gedaan om een punt thuis te houden tegen S.A.T :P
stijl op 0% en thuisvoordeel. en dat we minder agressief gingen spelen als zat wisten we zoiezo (wat ook blijkt, 55% tegenover 90% agressie :lol: )

we sluiten de heenronde dus af op een 7e plaats in C.7. niet slecht, maar er zat mssn meer in.
op de belangrijke momenten dat we een kloofje konden slaan bleven we steken op een gelijkspel of verlies.
de terugronde gewoon verder zetten aan dit tempo en iets meer van onze gelijke spelen omzetten in winst en dan komt da allemaal goed 8)
@ Celtic. HEt is alde 4e keer dat dit gebeurd. Beter zin in de linieratings en toch gelijk spelen. Ik ben die kloterandom stilletjes aan beu aan het worden.

@ El Stino. 3 % beter en dan nog zelfs de stommiteit gemaakt om de verkeerde RM op te stellen. Dus je hebt gewoon geluk gehad :D
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
el stino

Post by el stino »

ik wilde je de titel nu ook weer niet in de schoot werpen. een beetje werken eraan mag ook wel é :P

hopelijk draait de terugronde beter in uw voordeel uit. maar je hebt nu wel al een beter zich op mogelijke sterke tegenstanders.
maar als je de ploegen eerlijk bekijkt is er niemand beter in staat dan u om die titel mee te pakken naar huis :wink:
rienaldo14
Team Board Member

Post by rienaldo14 »

Het bestuur en de trainer hebben ervoor gekozen om dit seizoen enkele jongeren ervaring te laten opdoen en spelers die 100% ervaring hebben dit seizoen op de bank te houden. Ook wordt er nog druk gezocht op de transfermarkt om onze ploeg te versterken met zowel A als B spelers. Indien we nog in degradatiezorgen zouden komen ( wat weinig waarschijnlijk is) zulllen de ervaren ratten opnieuw opgevist worden. D.w.z. dat wij als kandidaat stijger ons terugtrekken in het promotiedebat. SAT zal de terechte kampioen worden en voor de 2de promotieplaats zal het gaan tussen Blsany, Kotehulky en als outsiders Royal,Calzone en Celtic. Succes nog iedereen!!!!
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”