U doelt tog niet op dat stukje in de nieuwsbriefsljivovica wrote:Hij heeft inderdaad in zover gelijk, tactisch is het natuurlijk bijna niks.
Voor zover we weten tenminste.... misschien is het er wel maar maakt niemand er gebruik van

Moderator: Moderator
U doelt tog niet op dat stukje in de nieuwsbriefsljivovica wrote:Hij heeft inderdaad in zover gelijk, tactisch is het natuurlijk bijna niks.
Voor zover we weten tenminste.... misschien is het er wel maar maakt niemand er gebruik van
Absoluut niet juist, da's wat heel anders. Nopp vroeg zich afgelopen week af of er stiekem toch niet iets van taktiek in het spel zit, verdedigende muur vs lange bal, etcetera. Misschien niet. Misschien wel. Alleen ALS het er wel inzit, dan weet (vrijwel) niemand het.jona wrote:U doelt tog niet op dat stukje in de nieuwsbrief![]()
Eh, bedanktjona wrote: Oh ja Sli jij bent mijn favoriet, je verdient het om de A te bereikenZeker na al die seizoenen geploeter in de B
Het wordt een lastig verhaal voor je. In deze wedstrijd was een puntje op zijn plaats geweest.Isis wrote:Weer een blessure tijdens de match. Nu eindigt op 2-3 en ben ik 1 punt slechter in de ratings. Ik moet niet uitleggen dat ik anders kans had gehad zeker?
Door een overwinning bij FC Mac ben ik ook tot boven de streep geklommen. Gelukkig maar. Nu mijn TS weer op 100 staat hoop ik toch nog wel een aantal wedstrijden te winnen.sljivovica wrote:Trouwens wel opvallend dat van de nummers 11-16 er 4 Nederlands zijn, ik ben de enige boven de streep![]()
Ik hoop wel dat dat nog enigzins recht getrokken gaat worden