ik deed dat ook tegen die tweeDaPrince wrote:Ik heb dit zeizoen ook al 2 maal C-team opgesteld (FC X-Tenzo / The Skunks, zie ook de uitslagen 4 - 0 / 4 - 1) .
met mijn B en C team
en ik haalde 1-1 en 3-3

Moderator: Moderator
Zo is het ook niet moeilijk ... jij zet 2 teams op het pleinJOY wrote:ik deed dat ook tegen die tweeDaPrince wrote:Ik heb dit zeizoen ook al 2 maal C-team opgesteld (FC X-Tenzo / The Skunks, zie ook de uitslagen 4 - 0 / 4 - 1) .
met mijn B en C team
en ik haalde 1-1 en 3-3![]()
Gd#vr%d... Dure punten, ik was nochtans beter.Nog een degradatieduel was ,Westel - Babelki ,
zij verdeelden de punten met een scoreloos gelijkspel...0-0
Bij Babelki moest CM Jarosiewicz van het veld met twee gele kaarten
Oef ... toch 3 - 2 gewonnen. Ondanks de probleempjes was 3% meer voldoende voor de overwinning ... De 5de plaats komt weer in zichtRaffin wrote:uit op RSCA Prince
Ik dacht dat ik deze ging laten varen, maar bij nader inzien ga ik er toch wel voor gaan, redelijk wat probleempjes bij de tegenstander (bij mij ook wel..)
en een punt zou al een gewonnen punt zijn, al reken ik er niet echt op
proficiatDaPrince wrote:Oef ... toch 3 - 2 gewonnen. Ondanks de probleempjes was 3% meer voldoende voor de overwinning ... De 5de plaats komt weer in zichtRaffin wrote:uit op RSCA Prince
Ik dacht dat ik deze ging laten varen, maar bij nader inzien ga ik er toch wel voor gaan, redelijk wat probleempjes bij de tegenstander (bij mij ook wel..)
en een punt zou al een gewonnen punt zijn, al reken ik er niet echt op