lessius wrote:Mja, bij mij is het gemiddelde rond de 124 op dit moment. Ik weet dat ik in D15 terechtkom, de huidige competitie van armstech en racingboj, ik zal daar eens gaan rondneuzen om te zien hoe sterk ze daar zijn.sjoerd wrote:Om in D behoud te spelen moet je denk ik gemiddeld een linierating van 127-130 halen.
D15 lijkt op het eerste zicht een sterke reeks vind ik. Maar sommige ploegen komen zwak voor de dag op wedstrijden.
Uw ploeg is goed voor E, in D zal je volgens mij niet voor de prijzen spelen, maar wat met goed management zal je boven betere ploegen eindigen dan die van u. Af en toe eens een match laten schieten, lijkt me ook aangewezen. Maar ik zou als ik u was gewoon eens kijken naar de kernen van de ploegen in de top10 van D15. Dan kun je je een beeld vormen van de sterkte.
Natuurlijk weet ik niet hoeveel geld je nog hebt maar hier er daar nog een betere B-speler erbij zou ik toch kopen. Meer bepaald op de CB-positie zit je nogal krap en mag de BP hoger.
En puur tactisch, is het niet beter om bij 4-3-3 lange bal te hanteren ?
Ik zal u dus niet treffen in D15, of het zou nog moeten mislopen, dus mij moet je niet vrezen. En zoals je zal zien heb ik ook geen beestachtige ploeg, goed maar bijlange na niet super, ik heb natuurlijk ook nog het voordeel dat de ploeg jong is