Onvoltrainde spelers met een VS > 90 en agressie < 40 betaal ik zo'n € 2M voor, vaak wordt wel ook meer geboden. Bij de centrale posities is dat al vlug een halve à 1M meer. Voor spelers met een hogere agressie en/of lagere VS betaal je natuurlijk minder, maar daar heb ik geen ervaring mee.Fikkiezero wrote:Hoeveel is een redelijke prijs om een onvoltrainde jeugdspeler aan de haak te slaan? Dan bedoel ik geen centrale positie (CF, CB of CM), maar vb LM, LB of RF. Ik heb me al even niet meer gemoeid met jeugdspelers op de TL, maar eignlk moeten er weer eens wat talenten afkomen
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Bedankt voor de info (bedankt ook rpg voor het berichtje)yockr wrote:Onvoltrainde spelers met een VS > 90 en agressie < 40 betaal ik zo'n € 2M voor, vaak wordt wel ook meer geboden. Bij de centrale posities is dat al vlug een halve à 1M meer. Voor spelers met een hogere agressie en/of lagere VS betaal je natuurlijk minder, maar daar heb ik geen ervaring mee.Fikkiezero wrote:Hoeveel is een redelijke prijs om een onvoltrainde jeugdspeler aan de haak te slaan? Dan bedoel ik geen centrale positie (CF, CB of CM), maar vb LM, LB of RF. Ik heb me al even niet meer gemoeid met jeugdspelers op de TL, maar eignlk moeten er weer eens wat talenten afkomen

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Een manager wil mij 5M geven DA voor een speler. Ik mail terug en zeg dat ik 5.5M wil hebben. Tijdje later mailt hij me terug dat hij akkoord is en dat hij deze avond 5.5M zal bieden.
Nu heeft net iemand anders al 5.5M geboden...
Wat moet ik nu doen?
Niets en zien wie het hoogste bied
Dit bod van een andere manager accepteren die 5.5M geboden heeft
Wachten tot de eerste manager (DA afgesproken) hoger biedt en dan onmiddelijk dit bod accepteren?
Graag snel een antwoord...
dino_001
Nu heeft net iemand anders al 5.5M geboden...

Wat moet ik nu doen?
Niets en zien wie het hoogste bied
Dit bod van een andere manager accepteren die 5.5M geboden heeft
Wachten tot de eerste manager (DA afgesproken) hoger biedt en dan onmiddelijk dit bod accepteren?
Graag snel een antwoord...
dino_001
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Ok, zal ik doen. Ik ben niet gehaast om hem te verkopen. Van mij mogen ze nog een paar miljoen tegen elkaar opbieden hooryockr wrote:Misschien best bij degene waarmee je DA afgesproken had, eens informeren of hij meer wil bieden. Tenzij je echt de speler direct wilt verkopen?

Season 31: D.10 (to build up new team)
Dacht ik ook al, maar mijn kleine neefje beweerde anders! Merci!!!T-man wrote:Er staat geen minimum leeftijd op dit spelfcbjorre wrote:zeker !Bombay wrote:Staat er een minimum leeftijd op het spelen van Sp?
sp is voor alle leeftijden
al heb ik nog geen 70-tig jarige dit spel al zien spelen
TEAM : Djerba
-
Ik las overlaatst dat dit ONGEVEER 15% was.real wrote:ik heb zopas een nieuwe vaticaanse jeugdcoordinator aangetrokken hij is 62 % maar , dus heb ik hem op cursus gestuurd mn vraag nu is hoeveel % komt er altijd bij als je iemand op cursus stuurt
Maar weer iemand met een Vaticaanse JC. Er zijn er nu toch echt wel al meer dan 14...
Ja, maar vanaf zijn 21e is ook zijn conditie optimaal(stijgt 15% ipv 10%).yockr wrote:Het is vanaf 20 jaar. En wanneer een veldspeler 20 wordt, zal zijn BP met ongeveer 3 punten stijgen.robstje wrote:Een veldspeler gaat op z'n best presteren vanaf z'n 21ste ( of was het nu 20ste).
Gaat zijn prestatie dan omhoog?
Zoja, met hoeveel?
I love it when a plan comes together.

-
Het best presteren vanaf zijn 20e maar vanaf zijn 21e zal zijn fitheid pas met de maximum van 15 gaan stijgen ipv van 10 wanneer een speler 20 of jonger is.robstje wrote:Een veldspeler gaat op z'n best presteren vanaf z'n 21ste ( of was het nu 20ste).
Gaat zijn prestatie dan omhoog?
Zoja, met hoeveel?

Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<