Divisie C
Moderator: Moderator
Ik zie het eerlijk gezegd een beetje somber in. M'n A keeper ligt er 8 weken uit door een blessure. B keeper heeft een BP van 65. Maar misschien werkt thuisvoordeel/ random even mee deze keer.
Team: FC Calzone
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
-
- Member of the Soccer Project Association
1-1. Het was te peizen
we speelden zelfs zowaar 10% agressiever als Celtic
dit resulteerde in 1% beter in de linierating, maar het thuisvoordeel van Celtic hield hem dus op een gelijkspel.
Iedereen content
en zeker S.A.T, want die loopt verder uit tot 8punten nadat alle top-7 matchen op een gelijkspel eindigden. Wel knap wat Avado daar doet tegen Kotehulky
Het wordt wel stilaan tijd om te gaan beslissen wat we gaan doen. promoveren of niet?
eerst maar deze namiddag afwerken met enkele zware wedstrijden en morgen thuis tegen Brugge zal ook lastig worden dan.

we speelden zelfs zowaar 10% agressiever als Celtic

Iedereen content

en zeker S.A.T, want die loopt verder uit tot 8punten nadat alle top-7 matchen op een gelijkspel eindigden. Wel knap wat Avado daar doet tegen Kotehulky

Het wordt wel stilaan tijd om te gaan beslissen wat we gaan doen. promoveren of niet?
eerst maar deze namiddag afwerken met enkele zware wedstrijden en morgen thuis tegen Brugge zal ook lastig worden dan.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
deze nacht 1-2 verloren van steaua tja hadden het wel verwacht onze 1ne LM kwam pas uit blessure en had slechte fitheid en B Lm was geschorst dusja dat kost al wat ratings in het middenveld en dan pakken we nog 2 rode kaarten dusja logisch verlies
ja hopelijk gaat het vannacht beter tegen royal fc he maar we zullen het heel moeilijk krijgen
hopelijk kank wel een puntje pakken

-
ik zal de ticketprijs wat hoger zetten, want het zal spannend wordenreal wrote:deze nacht 1-2 verloren van steaua tja hadden het wel verwacht onze 1ne LM kwam pas uit blessure en had slechte fitheid en B Lm was geschorst dusja dat kost al wat ratings in het middenveld en dan pakken we nog 2 rode kaarten dusja logisch verliesja hopelijk gaat het vannacht beter tegen royal fc he maar we zullen het heel moeilijk krijgen

een lichte favorietenrol voor mij omdat ik thuisvoordeel heb, maar je weet maar nooit dat de random tegenzat.
(onlangs nog voorgehad met een een andere ploeg waar ik op moest letten. 7% was hij beter en toch verloor hij met 0-1

http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=19)
Na scouting van je team maak ik me zorgen voor volgend seizoen voor je. er zitten daar serieus wat meerder, oude spelers bij uw team...
idd een erg oud team heb ik dus het zal volgend jaar zeer moeilijk worden voor mij maar wij hopen in de tussenstop wat jongere binnen te halen want het zal nodig zijnel stino wrote:ik zal de ticketprijs wat hoger zetten, want het zal spannend wordenreal wrote:deze nacht 1-2 verloren van steaua tja hadden het wel verwacht onze 1ne LM kwam pas uit blessure en had slechte fitheid en B Lm was geschorst dusja dat kost al wat ratings in het middenveld en dan pakken we nog 2 rode kaarten dusja logisch verliesja hopelijk gaat het vannacht beter tegen royal fc he maar we zullen het heel moeilijk krijgen
![]()
een lichte favorietenrol voor mij omdat ik thuisvoordeel heb, maar je weet maar nooit dat de random tegenzat.
(onlangs nog voorgehad met een een andere ploeg waar ik op moest letten. 7% was hij beter en toch verloor hij met 0-1![]()
http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=19)
Na scouting van je team maak ik me zorgen voor volgend seizoen voor je. er zitten daar serieus wat meerder, oude spelers bij uw team...

-
Door blessure golf een B/C team opgesteld en 4-2 verloren vanacht. Ik laat de ambities voor een top 5 plaats varen en concentreer me op de beker.
Team: FC Calzone
-
Deze nacht met ruime cijfers 5-2 gewonnen van FC Karede. Hierdoor komen we op slecht 2ptn van een 4de stek. Dit is ook onze tegenstander donderdag.
Met 5ptn voorsprong op de eerste rode plek hopen we ons te kunnen redde dit seizoen. Op een LF en CM na zijn alle spelers voor de komende seizoenen reeds aangekocht.
Met 5ptn voorsprong op de eerste rode plek hopen we ons te kunnen redde dit seizoen. Op een LF en CM na zijn alle spelers voor de komende seizoenen reeds aangekocht.

-
alleen daaromel stino wrote:1% beter. het thuisvoordeel heeft me de 3punten opgeleverd![]()
morgen geen beker, maar wel 4 Vrb's![]()
toch gaan we dat goed proberen te plannen zodat we donderdag ook de winst kunnen pakken tegen KVG Oostende zodat Real wat meer ademruimte krijgt

niet stiekem om naar B.3 te gaan

-
ik weet het echt nog niet wat ik ga doenkvk dries wrote:alleen daaromel stino wrote:1% beter. het thuisvoordeel heeft me de 3punten opgeleverd![]()
morgen geen beker, maar wel 4 Vrb's![]()
toch gaan we dat goed proberen te plannen zodat we donderdag ook de winst kunnen pakken tegen KVG Oostende zodat Real wat meer ademruimte krijgt?
niet stiekem om naar B.3 te gaan![]()
?

Rienaldos en Celtic willen niet. rest er enkel nog Kotehhulky en Blsany waarmee we moeten afrekenen.
eerst maar deze week afwerken, want vrijdag moeten we thuis zelfs spelen tegen Kotehulky. veel zal dus afhangen van de uitslag van die wedstrijd