maa 24 sep 2007 (10:00 CET) VrB The Guardians ?? - ?? Nop's Heroes
Divisie B
Moderator: Moderator
Ja, die 2de is een half of een heel miljoen. Waar gaan we voor??Guardian wrote:maa 24 sep 2007 (04:00 CET) L The Guardians ?? - ?? Nop's Heroes
maa 24 sep 2007 (10:00 CET) VrB The Guardians ?? - ?? Nop's Heroes
![]()
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
-
mr charlie
- Member of the Soccer Project Association
-
Guardian
miljaar gewoon A selectie laten staan in de Competitie, maar er waren geschorsten dus er zijn mindere spelers opgesteldNoppp wrote:Hier ook hoor, heb wel wat blessures en schorsingen.Guardian wrote:gewoon 2 keer met A ploeg spelen en we zien wel
De schorsingen zijn weer gunstig voor die beker
in de vrb wel gewonnen door penalties
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Zoals ik je al mailde, al een keer of 8 verloren door penalty's dit seizoen.Guardian wrote:miljaar gewoon A selectie laten staan in de Competitie, maar er waren geschorsten dus er zijn mindere spelers opgesteldNoppp wrote:Hier ook hoor, heb wel wat blessures en schorsingen.Guardian wrote:gewoon 2 keer met A ploeg spelen en we zien wel
De schorsingen zijn weer gunstig voor die beker
in de vrb wel gewonnen door penalties
Manager of Nop's Heroes.
-
mr charlie
en donderdag heb ik geen CF beschikbaarfdp99 wrote:zelf moet ik in de resterende matchen nog naar de top-2 op verplaatsing...kvk dries wrote:8-1 tegen de pomp , de nr 4 lijkt af te haken voor promotie na verlies
ik denk dat het om de top 3 nu zal gaan.
ook dankzij 5 goals van onze topschutter staan we 1e inde topschutterslijst
-
kvk dries
zal wel heel moeilijk worden voor u.fdp99 wrote:en donderdag heb ik geen CF beschikbaarfdp99 wrote:zelf moet ik in de resterende matchen nog naar de top-2 op verplaatsing...kvk dries wrote:8-1 tegen de pomp , de nr 4 lijkt af te haken voor promotie na verlies
ik denk dat het om de top 3 nu zal gaan.
ook dankzij 5 goals van onze topschutter staan we 1e inde topschutterslijst
want the pinkies heeft eigenlijk samen met nopp hbet beste team van de competitie
Ik stel nog wel een goed team op in de comp, maar indien ik spelers kan sparen voor de beker of financieel gewin (lees fr.cups) dan zal ik dat niet laten.kvk dries wrote:zal wel heel moeilijk worden voor u.fdp99 wrote:en donderdag heb ik geen CF beschikbaarfdp99 wrote: zelf moet ik in de resterende matchen nog naar de top-2 op verplaatsing...
want the pinkies heeft eigenlijk samen met nopp hbet beste team van de competitie
Eigenlijk wel prima nog een seizoen in de B, voor de A was ik toch nog niet klaar. Dat zou een plek tussen de 7de en 12de zijn geworden.
Dan is het beter om in de B te spelen.
Manager of Nop's Heroes.
-
kvk dries
enkel donderdag en ecentueel de laatste speeldag nog winnen en tis perfectNoppp wrote:Ik stel nog wel een goed team op in de comp, maar indien ik spelers kan sparen voor de beker of financieel gewin (lees fr.cups) dan zal ik dat niet laten.kvk dries wrote:zal wel heel moeilijk worden voor u.fdp99 wrote: en donderdag heb ik geen CF beschikbaar
Eigenlijk wel prima nog een seizoen in de B, voor de A was ik toch nog niet klaar. Dat zou een plek tussen de 7de en 12de zijn geworden.
Dan is het beter om in de B te spelen.