Isis wrote:OMG
Wat een idioot. Dat is nu de tweede keer dat ik dat meemaak in B1. Erg. Natuurlijk heb ik al tegen die kerel gespeeld :-s Als hij nu maar niet promoveert. Dat zou pas erg zijn ....
Bij die ander ( VoetbalCLubBrugge of zoiets) liep het goed af, die werd toen 3de of 4de.
Is in ieder geval niet gepromoveerd.
Isis: het gaat nu lekker met je team he? het moet te doen zijn voor je, mag je volgend seizoen weer tegen me opboksen:-)
Succes in ieder geval.
TrAnEcId wrote:Zoals B3 er nu nog uitziet, wordt het nog verdorie spannend voor de degradatie...
En ik denk / hoop dat ik het ga halen
we staan nu beiden over "de streep"
mijn parkoer ziet er nog te doen uit.
thuis tegen plaatsen 5 & 6
uit tegen plaats 14
en dan nog eens thuis tegen u ^^
nu niet te veel pech hebben en we blijven !!!
Morgen thuis tegen de 12de (wel een winningstreak de 4 laatste matchen )
Maandag uit tegen de 5de,
Dindsdag tege de 7de...
En dan het dodenduel tegen u
Het zal verdorie spannend worden damn, ben alvast blij dat ik top 4 niet meer tref
Was alvast ons beiden boven de lijn te zien staan, laat ons nu hopen dat zo blijft... *spannneeeeeeennnnddddd*
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
TrAnEcId wrote:Zoals B3 er nu nog uitziet, wordt het nog verdorie spannend voor de degradatie...
En ik denk / hoop dat ik het ga halen
we staan nu beiden over "de streep"
mijn parkoer ziet er nog te doen uit.
thuis tegen plaatsen 5 & 6
uit tegen plaats 14
en dan nog eens thuis tegen u ^^
nu niet te veel pech hebben en we blijven !!!
Morgen thuis tegen de 12de (wel een winningstreak de 4 laatste matchen )
Maandag uit tegen de 5de,
Dindsdag tege de 7de...
En dan het dodenduel tegen u
Het zal verdorie spannend worden damn, ben alvast blij dat ik top 4 niet meer tref
Was alvast ons beiden boven de lijn te zien staan, laat ons nu hopen dat zo blijft... *spannneeeeeeennnnddddd*
en een gelijkspel
ik was licht beter maarja maar 1 %
jammer dat ik geen cm had anders zat er zeker meer in
nu matchen tegen titanii (uit ) , KRC ( thuis ) en isis (uit ) wort niet simpel om te promoveren
kvk dries wrote:en een gelijkspel
nu matchen tegen titanii (uit ) , KRC ( thuis ) en isis (uit ) wort niet simpel om te promoveren
toch denk ik niet veel meer moet vrezen, zelf heb ik ook nog een zwaar programma : uit bij Nespereira en Marlboro en thuis tegen the guardians en je staat altijd nog 3 punten voor op mij
correctie
toch denk ik dat je niet veel meer moet vrezen, zelf heb ik ook nog een zwaar programma : uit bij Nespereira en Marlboro en thuis tegen the guardians en je staat altijd nog 3 punten voor op mij
correctie
toch denk ik dat je niet veel meer moet vrezen, zelf heb ik ook nog een zwaar programma : uit bij Nespereira en Marlboro en thuis tegen the guardians en je staat altijd nog 3 punten voor op mij
hopelijk kan je winnen van Marlboro, dan zit de kans er toch redelijk groot in dat jij en kvkdries promoveren
Wow, ik sta 2e met nog 3 wedstrijden te gaan!
Dit is echt niet normaal, mijn assistent doet het beter dan ik
Ik ben weer thuis tot aanstaande woensdag, zal dus tot het eind van het seizoen kunnen managen, dan ga ik er weer een paar dagen tussenuit. Goed gepland
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45