Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

JOY
Member of the Soccer Project Association

Post by JOY »

Raffin wrote:verdiend verloren van Westel

we zijn rustig aan het uitbollen.
De wedstrijd tegen Glorybuffalos ingecalculeerd, stond degradatie al een tijdje buiten kijf
t zou wel grappig zijn
moest je nu tweemaal door random verliezen
en Sjarel 6 op 6 halen :?

zeg nooit het kan niet :wink:
gelukkig heb je géén bekerverplichtingen meer
en kan uw ploeg donderdag 100/100 spelen
Raffin

Post by Raffin »

JOY wrote:
Raffin wrote:verdiend verloren van Westel

we zijn rustig aan het uitbollen.
De wedstrijd tegen Glorybuffalos ingecalculeerd, stond degradatie al een tijdje buiten kijf
t zou wel grappig zijn
moest je nu tweemaal door random verliezen
en Sjarel 6 op 6 halen :?

zeg nooit het kan niet :wink:
gelukkig heb je géén bekerverplichtingen meer
en kan uw ploeg donderdag 100/100 spelen
hehe de beker was niet echt een hoofddoel, dit seizoen
maar ik wou er niet per sé uit
succes alvast..

tegen Glory moetk normaal gezien winnen, al zou het niet raar zijn, want random is mijn vijand geworden
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

Vandaag staat de degradatie naar B vast. Maar toch heb ik veel geleerd van dit seizoen in A, dus is het zeker geen verloren seizoen geweest. Nu ik terug naar B ben gedegradeerd ga ik toch eens wat betere spelers trachten te kopen en hopelijk ben ik er binnen een seizoen of 2 terug in de A divisie. Succes verder nog :!:
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Maccbi zijn transfer van Modubi is veranderd naar 4 mille ipv 40mille.

Njàà, in ieder geval, die zijn team zullen we na volgend seizoen lang niet meer in A terugvinden.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Raffin

Post by Raffin »

Dilibangeda wrote:Maccbi zijn transfer van Modubi is veranderd naar 4 mille ipv 40mille.

Njàà, in ieder geval, die zijn team zullen we na volgend seizoen lang niet meer in A terugvinden.
4M is nog steeds veel.. dus doet hij er toch winst aan.. jammer
en ik zou nog even wachten met degradatie voor volgend seizoen.. valt te zien wat hij wil bereiken..
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Raffin wrote:
Dilibangeda wrote:Maccbi zijn transfer van Modubi is veranderd naar 4 mille ipv 40mille.

4M is nog steeds veel.. dus doet hij er toch winst aan.. jammer
en ik zou nog even wachten met degradatie voor volgend seizoen.. valt te zien wat hij wil bereiken..
Mss kan hij zich volgend seizoen nog handhaven maar dat valt idd van de transfers dat hij gaat doen.

Zijn ou pekes ploeg zal het in ieder geval toch nie meer kunnen flikken.

en eveneens..
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Bunne4tw wrote:die kerel moet geband worden!! niet normaal dit. Ben zelf ook eens geband voor een dergelijke actie, maar dan niet 40M maar 7.5M.. Ook al staat hij hoog in de A, gewoon bannen die gast!
De transfer is aangepast naar 4 miljoen.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
sljivovica

Post by sljivovica »

Gelijke monniken, gelijke kappen.
Ik heb er geen probleem mee dat Maccbi gespaard wordt en het bedrag aangepast wordt, maar laat dat dan ook de standaard zijn voor alle andere ploegen waarbij zoiets gebeurt.
Ik vermoed dat als bepaalde minder bekende ploegen dit doen, ze wel zonder pardon geband worden.
Ik zal maar vertrouwen dat de procedure voor iedereen gelijk is, maar het zijn wel problemen die door het transfersysteem veroorzaakt worden.
Moet op de schop....
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

sljivovica wrote:Gelijke monniken, gelijke kappen.
Ik heb er geen probleem mee dat Maccbi gespaard wordt en het bedrag aangepast wordt, maar laat dat dan ook de standaard zijn voor alle andere ploegen waarbij zoiets gebeurt.
Ik vermoed dat als bepaalde minder bekende ploegen dit doen, ze wel zonder pardon geband worden.
Ik zal maar vertrouwen dat de procedure voor iedereen gelijk is, maar het zijn wel problemen die door het transfersysteem veroorzaakt worden.
Moet op de schop....
Idd. Bij mij ging het in mijn beginperiode om een transfer van 6 mille waar ik mss maar 2 mille had voor gekregen.
Resultaat na acceptatie hoge bod: ban.
na veel gezaag en geklaag uiteindelijk toch unbanned geraakt.

en eveneens..
jona

Post by jona »

Als ik heel eerlijk ben vin ik 4M nog steeds associaal hoog :wink:
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Sjarel

Post by Sjarel »

Moet op de schop....
En ik ben er zeker van dat de sheriffs hard werken en proberen zo rechtvaardig mogelijk te oordelen. Toevallig weet ik zelfs van een manager die vandaag op exact dezelfde manier werd behandeld als Sly, door dezelfde sheriff. Jullie 'vermoeden' dat de sheriffs rekening houden met status, maar misschien is het wel andersom en bekijken jullie vooral de bekende SP-managers.

Ik vind in elk geval dat jullie de sheriffs weinig eer aan doen door al op voorhand allerlei dingen te insinueren met de bedoeling de beoordeling door de sheriff te beinvloeden om dan achteraf te stellen dat de beoordeling niet objectief is gebeurd.

Ik besef dat mijn interpretatie wel erg kort door de bocht is, maar ik vind het belangrijk om de sheriffs te steunen. Je mag van mij aannemen dat het nemen van zulke beslissingen erg moeilijk is, dat er veel tijd in kruipt en dat je heel wat te verduren krijgt in privé-berichten. Zulke reacties verdienen de sheriffs in geen geval.
SoccerProject: Can you manage it ?
Isis

Post by Isis »

Dilibangeda wrote:
Moet op de schop....
Idd. Bij mij ging het in mijn beginperiode om een transfer van 6 mille waar ik mss maar 2 mille had voor gekregen.
Resultaat na acceptatie hoge bod: ban.
na veel gezaag en geklaag uiteindelijk toch unbanned geraakt.
Je bedoelt dus dat je je verhaal kon doen en dat recht is geschied op die manier. Of niet soms? Waarom denk je dat dit bij Sly er anders aan toe is gegaan?
Of bedoelde je misschien dat je terecht geband werd er je er uit hebt kunnen praten en dat Sly dat ook heeft gedaan? :twisted: :roll:

Of nog anders gezegd: je hebt dus de sheriffs aan jouw kant gehad en toch klaag je nog? :shock:
sljivovica

Post by sljivovica »

Sjarel wrote:
Ik vind in elk geval dat jullie de sheriffs weinig eer aan doen door al op voorhand allerlei dingen te insinueren met de bedoeling de beoordeling door de sheriff te beinvloeden om dan achteraf te stellen dat de beoordeling niet objectief is gebeurd.
Het was zeker niet mijn bedoeling om de sheriffs aan te vallen of om dingen te insinueren (al heb ik dat inderdaad wel gedaan ja :? )
Maar... het is wel zo dat het sheriffs-werk mensen-werk is, en zolang je daar geen vaste regels en kaders bij hebt kan de ene manager anders behandeld worden dan de andere. Vandaar mijn vermoeden, omdat er gewoon niet bekend is in hoeverre het natte vinger-werk is wat de sheriffs doen.
Ik denk ook zeker niet dat Sheriffs bewust de een beter behandelen dan de ander, maar ik vermoed dus wel dat het (onbewust) gebeurt.
FC Wageningen
sljivovica

Post by sljivovica »

Isis wrote: Je bedoelt dus dat je je verhaal kon doen en dat recht is geschied op die manier. Of niet soms? Waarom denk je dat dit bij Sly er anders aan toe is gegaan?
Of bedoelde je misschien dat je terecht geband werd er je er uit hebt kunnen praten en dat Sly dat ook heeft gedaan? :twisted: :roll:

Of nog anders gezegd: je hebt dus de sheriffs aan jouw kant gehad en toch klaag je nog? :shock:
Ik snap je 'aanval' niet helemaal. Dit lijken me twee vergelijkbare gevallen waarbij de betrokken managers niet gelijk behandeld zijn. Prima voorbeeld dus.
Ik heb die speler van Maccbi nog niet door de rekenmachine gehaald, maar als die kerel 4 miljoen waard is heb ik er ook nog wel een paar in de aanbieding.
Een Ban krijgen versus een geldstraf (nauwelijks een straf te noemen) is toch een redelijk verschil.
FC Wageningen
Raffin

Post by Raffin »

Sjarel wrote:
Moet op de schop....
En ik ben er zeker van dat de sheriffs hard werken en proberen zo rechtvaardig mogelijk te oordelen. Toevallig weet ik zelfs van een manager die vandaag op exact dezelfde manier werd behandeld als Sly, door dezelfde sheriff. Jullie 'vermoeden' dat de sheriffs rekening houden met status, maar misschien is het wel andersom en bekijken jullie vooral de bekende SP-managers.

Ik besef dat mijn interpretatie wel erg kort door de bocht is, maar ik vind het belangrijk om de sheriffs te steunen. Je mag van mij aannemen dat het nemen van zulke beslissingen erg moeilijk is, dat er veel tijd in kruipt en dat je heel wat te verduren krijgt in privé-berichten. Zulke reacties verdienen de sheriffs in geen geval.
Mijn broer is sheriff, en ik heb de mogelijkheid gehad enkele zaken te zien van managers.. ongelofelijk gewoon wat die mensen naar hun hoofd krijgen door gewoon hun 'job' te doen. Zelfs dreigen met verdere stappen en het woordje FUCK is uit de zoekfilter wegens 'te veel in gebruik' denk ik

In dit geval ben ik kort: Sly komt goed weg.. goed weg met 2M extra in de pocket (naar mijn mening)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”