Ik wou dat het donderdag was... ik ga het niet meer meemaken en kan pas zondag-avond zien of ik gepromoveerd ben of niet. Het zal een grote teleurstelling zijn als het niet lukt, gezien de stand en het feit dat fc mac maar 1 middenvelder heeft en die heeft hoge agressie.
Alles wat ik kan doen is 100% geven en hopen dat mijn boys tegen de druk bestand zijn.
Ik heb nog wel twee extra leuke dingen, voor de tweede keer in mijn carriere heb ik een topscoorder in mijn team, en tot nu toe ben ik thuis ongeslagen dit seizoen, en ik hoop dus dat dat zo blijft
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
ka nniet wachten tot morgen
op de 2e plaats reken ik na wel
op de 1e niet , maar vorig seizoen deed ik dat ook niet maar werd het wel , maaar ik ga ervan uit van niet , dan kan je alleen maar blijer zijn :D
kvk dries wrote:ka nniet wachten tot morgen
op de 1e niet , maar vorig seizoen deed ik dat ook niet maar werd het wel , maaar ik ga ervan uit van niet , dan kan je alleen maar blijer zijn :D
Ik ken iemand die vannacht niet gaat slapen
khoop dat nog zal meevallen
vanavond kijken naar Real ( 1 van m'n lievelingsploegen ) en dan hopen dat ik relax kan slapen
vanavond kijken naar Real ( 1 van m'n lievelingsploegen ) en dan hopen dat ik relax kan slapen
Celtic'85 wrote:
don't count on it
normaal gezien zouk moeten winnen van u
dan hebk dti seizoen
4 keer een pleog die een beker gewonnen heeft verslaan ( ik moest nog tegen het echte nespereira , en u )
en 1 keer een ploeg die de A won ( nopp )
kvk dries wrote:
don't count on it
dan hebk dti seizoen
4 keer een pleog die een beker gewonnen heeft verslaan ( ik moest nog tegen het echte nespereira , en u )
dan hebk dti seizoen
Pffff, snotaap
je zal wel blij zijn zeker alsk in A zit
2 nederlagen minder ( ik ga er dus van uit dak morgen win )
kvk dries wrote:
dan hebk dti seizoen
Pffff, snotaap
je zal wel blij zijn zeker alsk in A zit
2 nederlagen minder ( ik ga er dus van uit dak morgen win )
Misschien dat die A-divisie je weer met beide beentjes op de grond zal doen belanden.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
kweet dak dit seizoen al veel geluk ( allé geluk , ik won als ik beter was en verloor alsk slechter was ) , laten we zeggen de pech bij andere en goeie tactiek ( die dankzij stino ook een groot deel was ) ons promotie ( zo goed als ) gaf.
ik weet zelf ook wel dat A enkel voor de bankrekening positief is ( geen winstprmies moeten betalen dus lol )
kvk dries wrote:kweet dak dit seizoen al veel geluk ( allé geluk , ik won als ik beter was en verloor alsk slechter was ) , laten we zeggen de pech bij andere en goeie tactiek ( die dankzij stino ook een groot deel was ) ons promotie ( zo goed als ) gaf.
ik weet zelf ook wel dat A enkel voor de bankrekening positief is ( geen winstprmies moeten betalen dus lol )
mssn moeten we dat regelmatiger doen om eens uit te wisselen van ploeg
vorig seizoen gaf ik je op de slotdag nog de titel en lanceerde ik je in B naar de promotieplaatsen.
hopelijk haal je alsnog de titel binnen morgen, ik duim voor je
zoiezo is je seizoen al dik geslaagd. je A-team staat er zeer zeker. nu nog werken aan dat B-team en dan kan je echt potten gaan breken
dan hebk dti seizoen
Volgend seizoen belandt S.A.T in B3, na enkele seizoenen in C te zijn blijven hangen. Daar zullen we betrachten voor het behoud te gaan.
Momenteel is de ploeg volop gefocused om het ver te schoppen in de beker.
jokke wrote:Volgend seizoen belandt S.A.T in B3, na enkele seizoenen in C te zijn blijven hangen. Daar zullen we betrachten voor het behoud te gaan.
Momenteel is de ploeg volop gefocused om het ver te schoppen in de beker.