Aangepast, ja ik denk niet na als ik type.Geronimo wrote:Oef antwoordt met dt, grove spellingsfout. Kon het niet laten srry

Moderator: Moderator
Dat kun je enkel als je SPFA hebt. Dan zal er tijdens het weekend van de seizoenssimulaite onderaan je teamoverzicht een knop komen met 'teamnaam wijzigen' of iets dergelijks.genk supporter wrote:ik heb ergens geleze dat je de eerste 2 competitie dagen je club naam kunt veranderen is dat waar
en zo ja
hoe doe je dat
Ik dacht dan idd dat je een random nationaltiteit kreeg als jeugdspeler.purple_white wrote:Wat gebeurd er eigenlijk als je bv een jeugdcoördinator uit Kiribati aanneemt? Dan kan je toch geen jeugdspelers krijgen uit Kiribati? Want er zijn geen spelersnamen van dat land... Krijg je dan een random land van uw jeugdspeler?
Bedankt.
2,5% moraal is 1bpVeg wrote:Hoeveel % moraal is 1bp?
Hoeveel % ervaring is 1bp?
Dan heb ik ook nog een vraagje, is het 2,5%moraal=1bp dus 20%=8bpPrince88 wrote:2,5% moraal is 1bpVeg wrote:Hoeveel % moraal is 1bp?
18,75% ervaring is 1bp
(Achterliggende gedachte:
1%moraal is volgens mij 0,4bp punt verlies en
15% ervaring staat gelijk aan 1% GK, dus 0,8bp)
Klopt als een bus. Ik was even vergeten dat de daling van de GK natuurlijk ook invloed heeft. Op 2,5% is dat natuurlijk niet zoveel, maar idd. 20% moraal staat dus gelijk aan 9,1bp.sc heerenveen wrote:Dan heb ik ook nog een vraagje, is het 2,5%moraal=1bp dus 20%=8bpPrince88 wrote:2,5% moraal is 1bpVeg wrote:Hoeveel % moraal is 1bp?
18,75% ervaring is 1bp
(Achterliggende gedachte:
1%moraal is volgens mij 0,4bp punt verlies en
15% ervaring staat gelijk aan 1% GK, dus 0,8bp)
Of moet je er ook nog de GK-daling van af halen dan is het dus 20%=8bp + 1,1 bp = 9,1BP?
Idd. eens de ervaring 100% zal de speler 85% halen, nog een seizoen of 5 geduld en je hebt een hele mooie speler.Svens0n wrote:Ik denk dat de ervaring hierin een rol speelt.azkme wrote:hey,
kheb een speler met moraal 100%, fitheid 100%
skills: 82 - 82 - 80 - 85 - 80 - 81 - 83
hoofdskills: 80 - 91
verborgen: 80,8 ~ 81
nu is de globale klasse van die speler 79, dat mag je mij eens uitleggen
i know, maar stel dat je een weekje wegbent en zeker wil zijn dat je spelers op het maximum doortrainen ofzo, dan kan je bv je trainer op cursus sturen om te voorkomen dat ie zakt en zo te garanderen dat je spelers maximaal stijgen, maar das weer beetje ver gezocht zeker?yockr wrote:Ik denk van niet. Erg nuttig is dat toch niet want je kan een stafflid elk moment op cursus sturen.visje69 wrote:als je een stafflid van 100% TOCH op cursus stuurt, kan je daarmee vermijden dat hij zakt?