Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

kvk dries
Member of the Soccer Project Association

Post by kvk dries »

en dus gewonnen van isis :)
jammer dat marlboro geen punten verliest maarja :)
ik had wel 2 keer gewonnen van marlboro dit seizoen :)
op de laatste speeldag dan ngo de topschuttertitel binnengehaald met onze super-lf :D
youngest manager of A ever => kvk dries , brainman , FC De Rekenbreinen
en graag bedank ik ook stinnno voor de goei raad en het prachtige seizoensbegin :)
el stino

Post by el stino »

kvk dries wrote:en dus gewonnen van isis :)
jammer dat marlboro geen punten verliest maarja :)
ik had wel 2 keer gewonnen van marlboro dit seizoen :)
op de laatste speeldag dan ngo de topschuttertitel binnengehaald met onze super-lf :D
youngest manager of A ever => kvk dries , brainman , FC De Rekenbreinen
en graag bedank ik ook stinnno voor de goei raad en het prachtige seizoensbegin :)
heel graag gedaan. ik heb je dan wel op weg gezet in het begin van het siezoen. je hebt uiteindelijk wel zelf klaargespeeld om daar bovenaan te blijven staan :wink:

een prachtig seizoen, geniet er maar volop van :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
jimman23

Post by jimman23 »

Ik ben mooi 10e geworden in B2. Volgend seizoen is er maar 1 doel en dat is de titel. We zijn niet tevreden met minder. De eerlijkheid bied mij wel erbij te zeggen dat ik de laatste 9 speeldagen maar 1 keer met mijn A team aantrad en alles heb gezet op de beker en Vrb's. Ik stond op een 2e plaats na 21 speeldagen. Ondertussen is mijn team al op 1 belangrijke positie versterkt en op een 2e belangrijke plaats zal ik dat komende dagen proberen te doen.
Team FC Bruggenhof
Veg

Post by Veg »

jimman23 wrote:Ik ben mooi 10e geworden in B2. Volgend seizoen is er maar 1 doel en dat is de titel. We zijn niet tevreden met minder. De eerlijkheid bied mij wel erbij te zeggen dat ik de laatste 9 speeldagen maar 1 keer met mijn A team aantrad en alles heb gezet op de beker en Vrb's. Ik stond op een 2e plaats na 21 speeldagen. Ondertussen is mijn team al op 1 belangrijke positie versterkt en op een 2e belangrijke plaats zal ik dat komende dagen proberen te doen.
Op welke plaats zoek je dan nog iemand?
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
jimman23

Post by jimman23 »

Veg wrote:
jimman23 wrote:Ik ben mooi 10e geworden in B2. Volgend seizoen is er maar 1 doel en dat is de titel. We zijn niet tevreden met minder. De eerlijkheid bied mij wel erbij te zeggen dat ik de laatste 9 speeldagen maar 1 keer met mijn A team aantrad en alles heb gezet op de beker en Vrb's. Ik stond op een 2e plaats na 21 speeldagen. Ondertussen is mijn team al op 1 belangrijke positie versterkt en op een 2e belangrijke plaats zal ik dat komende dagen proberen te doen.
Op welke plaats zoek je dan nog iemand?
Op CM, is echt ongelooflijk. Ik ben als sinds halfweg het seizoen de lijst aan't afzoeken naar een topper en geen gevonden. Nu heb ik een redelijke op het oog...
Team FC Bruggenhof
Veg

Post by Veg »

Ah want ik heb nog een zeer degelijke LM te koop. Ik denk dat ik nu ook op die speler aan het bieden ben die jij bedoeld, maar ik had het wel al gedaan voordat ik je antwoord had gelezen, want het is niet mijn stijl op een speler te bieden waar iemand anders die erop aan het bieden is me attent maakt.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
jimman23

Post by jimman23 »

Veg wrote:Ah want ik heb nog een zeer degelijke LM te koop. Ik denk dat ik nu ook op die speler aan het bieden ben die jij bedoeld, maar ik had het wel al gedaan voordat ik je antwoord had gelezen, want het is niet mijn stijl op een speler te bieden waar iemand anders die erop aan het bieden is me attent maakt.
Geen probleem :wink: Ik ben nog steeds niet overtuigd voor die speler.
Team FC Bruggenhof
AS Bosman
Team President

Post by AS Bosman »

Volgend seizoen B.2 en ik heb nog wraak te halen op Bruggenhof (verloren CL finale)
AS Bosman gaat dan ook voor de 4e titel op rij
Winner of the SP UEFA Cup II (S13)
Winner of the SP Cup (S22)
Runner up in the SP Cup and CL (S14)
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
jimman23

Post by jimman23 »

AS Bosman wrote:Volgend seizoen B.2 en ik heb nog wraak te halen op Bruggenhof (verloren CL finale)
AS Bosman gaat dan ook voor de 4e titel op rij
Ola, een eerste concurrent voor de titel! Mooi zo, zo wordt het nog wat spannender. Veel succes in ieder geval!
Team FC Bruggenhof
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Er is dan toch weer een einde gekomen in B voor TrAnEcId... Vannacht was 1 punt niet genoeg om ons nog van behoud te verzekeren... We gingen volop voor de winst tegen charlie en speelden hierdoor met 2 - 3 minder agressieve B spelers zodat we hogere agressie konden spelen...

Uiteindelijk werd het 2 - 2... Een perfect gelijk spel al moeten we toegeven dat zonder de blessure van de LM Van charlie hij zeker de 3 punten thuis had gehouden... Mooie match, maar je trok aan het langste eind...

Zoals Bruggenhof hier openlijk gaat voor de titel in B2, zal ik ook zeker gaan voor de titel in C... Dit moet mogelijk zijn voor de 4de keer al (lol)
en om daarna ons misschien meer te gaan mengen in de hoogste regionen van B...

We hebben nog geld geneog om 3 A spelers te kopen, we hopen die alvast zo snel mogelijk te vinden om zo echt helemaal klaar te zijn in C...

We zoeken nog een goede LB, CM , LM... maar ik zoek al ongeveer een maand achter een topper op alle 3 de posities en ik vind er gewoon geen...

Alvast veel succes iedereen in B, ik ga minstens 1 seizoen in C gaan posten ;)
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
mr charlie

Post by mr charlie »

TrAnEcId wrote:Er is dan toch weer een einde gekomen in B voor TrAnEcId... Vannacht was 1 punt niet genoeg om ons nog van behoud te verzekeren... We gingen volop voor de winst tegen charlie en speelden hierdoor met 2 - 3 minder agressieve B spelers zodat we hogere agressie konden spelen...

Uiteindelijk werd het 2 - 2... Een perfect gelijk spel al moeten we toegeven dat zonder de blessure van de LM Van charlie hij zeker de 3 punten thuis had gehouden... Mooie match, maar je trok aan het langste eind...

Zoals Bruggenhof hier openlijk gaat voor de titel in B2, zal ik ook zeker gaan voor de titel in C... Dit moet mogelijk zijn voor de 4de keer al (lol)
en om daarna ons misschien meer te gaan mengen in de hoogste regionen van B...

We hebben nog geld geneog om 3 A spelers te kopen, we hopen die alvast zo snel mogelijk te vinden om zo echt helemaal klaar te zijn in C...

We zoeken nog een goede LB, CM , LM... maar ik zoek al ongeveer een maand achter een topper op alle 3 de posities en ik vind er gewoon geen...

Alvast veel succes iedereen in B, ik ga minstens 1 seizoen in C gaan posten ;)
jammer,
ik had mijn punt nodig,
was liever samen in B gebleven :wink:

véél succes hé
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
jarnovic
Team President

Post by jarnovic »

na een heel seizoen in degradatie te zitten plots de laatste week alles op alles gezet, beker is mislukt, maar de verrassende 7e plaats ineens maakt alles goed!!!
grtz jarnovic
fc jumptown/darco

S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
sljivovica

Post by sljivovica »

Promotie! Ik wilde even snel een persbericht schrijven, maar de sim loopt :-s
Noppp, bedankt voor je SMS-je, daardoor kon ik tenminste rustig slapen de afgelopen nachten :P
Volgend jaar dus A, het enige wat ik kan doen is proberen het iedereen lastig te maken. Ik zal tegen de skunks net zo goed 100% geven als tegen X-tenzo, Claudia en iedereen. Verder lijkt degradatie al bijna vast te staan, maar wie weet.... :D
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
mr charlie

Post by mr charlie »

Succes allen 't volgende seizoen
dit zal in de geschiedenis van Sparta staan als het top seizoen
ik hoop en probeer de top 5 :)
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
jarnovic
Team President

Post by jarnovic »

mr charlie wrote:Succes allen 't volgende seizoen
dit zal in de geschiedenis van Sparta staan als het top seizoen
ik hoop en probeer de top 5 :)
ik ook en ik wil revanche op u, ge zijt de enige ploeg waar ik 2x van verloren heb samen met T-gang!!!
hehe
grtz en succes!!!
fc jumptown/darco

S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
Post Reply