Ook in de klaagmuur van "ik ben 1M slechter en ik verlies, dag 430k

Moderator: Moderator
Iedereen zijn mening. Ik ben al content dat ge mijn commentaar niet persoonlijk oppakt en mij de huid volschelt, wat veel mensen hier imho wel zouden doen. Enfin succes, en dat de besteDilibangeda wrote:Zij zit wel met de betere papieren he.armstech wrote:No offence, maar ge zou beter een voorbeeld nemen aan Claudia, die zit hier teminste niet de hele tijd te zeiken. Als ge persee de beker wilt winnen, dan zou je haar vroeg of laat toch moeten verslaan (of iemand die haar verslaan heeft), dus ik snap echt u punt niet. Wat zou ge niet allemaal gezegd hebben moest ge de aller eerste ronde tegen haar geloot hebben?
Het klopt zeker en vast met dat je zegt dat ik ze vroeg of laat toch zou moeten tegenkomen wil ik deze beker winnen, maar het is zuur, echt zuur om haar nu al te loten en dat als er nog veel zwakkere (met alls respect voor die clubs) tegenstanders in zitten. En ook, voor de loting erwas, was dit mijn grootste vrees en deze is werkelijkheid geworden, helaas.
Moest ik haar in de 1e ronde geloot hebben is het minder pijnlijk, nu zit je tenslotte in de laatste bekerweek.
Meestal nipte overwinningen voor mijn B teamXeom wrote:
S.A.T
Heb ik met mijn vorige ploeg nog mee in de competitie gezeten, en we waren altijd gewaagt
pfff waarom moest ik afkicke van SP
dan had ik nu mss ook al zo een ploeg
![]()
Idd een zware verplaatsing. Derde verplaatsing op een rij. In deze fase van de beker is dat dodelijk. Bovendien is mijn beste speler en mijn beste CM geschorst. Ik slikte slechts 3 gele kaarten vorige match. Alleen slikte de verkeerde spelers ze. Ik zie het dus somber in.Isis wrote:Denk je dat? Tegen Westel maakt hij niet veel kans imho ...Dilibangeda wrote:Als ze elkaar niet ontmoeten voor de finale, zie ik S.A.T. en Vesalius als de grootste kanshebbers.