hmm lijkt het nu zo, of zijn er minder divisie E-forummers?
Ik weet nog wel dat ik de "cup van forummers van E-divissie" heb gewonnen met 16 man toen
2 seizoene terug geloof ik..
3-3 gelijkspel in mijn eerste wedstrijd (uit) waarbij beide ploegen een linierating van 126 konden neerschrijven.
De hoogste linierating die opgetekend werd was 130 in deze competitiewdstrijd... Het zal hard strijden worden voor de eerste 2 plaatsen
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
1-0 winst, goed begonnen aan de competitie. Linieratings waren 132 voor mij, 129 voor de tegenstander. Tevens de 2 hoogste ratings van alle ploegen deze competitie wedstrijd. Wij kregen rood na 73 min, mijn tegenstander na 81 min. Na de eerste wedstrijd lijk ik de topfavoriet voor de titel, maar er zijn zeker 9 ploegen die boven de 125 gaan. Het zal aan elkaar gewaagd zijn in onze reeks, allez dat is toch mijn eerste conclusie.
Zoals verwacht 1ste wedstrijd kansloos verloren.
3-2 en we staan al in de rode zone.
Hopelijk komen we er dit seizoen nog uit, wat heel moeilijk zal worden
robstje wrote:Zoals verwacht 1ste wedstrijd kansloos verloren.
3-2 en we staan al in de rode zone.
Hopelijk komen we er dit seizoen nog uit, wat heel moeilijk zal worden
Was toch even benieuwd naar mijn oude poule. Niet wanhopen: jouw tegenstander is absoluut favoriet (vorig jaar samen met Aud Pekes). Er zitten genoeg tegenstanders tussen die wat minder zijn.
1-0 gewonnen. zakelijk gespeeld.. 45% aggressie en 130 linierating. Zit 1 computer team in de competitie. Moet ik vannacht tegen dus even B/C team opstellen zodat ik morgen beker op me naam kan schrijven. Moet wel tegen een team uit de A maar die heeft toch geen teamspirit. makkie dus (als het mis gaat eet ik mijn schoen op).
we gaan dit seizoen voor niks minder dan kampioen. Zoals het er nu uit ziet, is die kans wel aanwezig. Nog paar transfers doen ondertussen en klaar voor de D.
1-0 verloren, redelijk onverwacht. We haalden vandaag slechts 123 tegen 125. We hebben onze geschorste SW toch gemist. Verder hebben we misschien met iets te weinig agressie gespeeld, mijn richtlijn van 180 is misschien iets te laag.
0-9 gewonnen. Sta nu op de positie waar ik graag wil staan en dat is eerste. Was wel het enige computer team waar ik tegen moest maar toch even lekker. Me B/C-team speelde dus zometeen weer ff een bekertje op naam proberen te schrijven.
De eerste wedstrijd gewonnen met 1-2. Mooie overwinning met een TS van 50.
De tweede wedstrijd 0-0 gespeeld, mede doordat mijn spelers maandag 3 wedstrijden hebben gespeeld (door de simulatieproblemen) en dus minder fit waren. Ik was qua linieratings wel 2 beter, maar door de TS zullen er wel meer punten worden verspeeld.
Ik ga voor een plek bij de eerste 3, hopen dat dat mogelijk is!!!
Triple-M
Team: Achilles
E.69
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!