Greatsljivovica wrote:Zo. Missie geslaagd. Eerste plaats in de A-divisie.
Ik kan neerkijken op 38.000 managers en zeggen; IK BEN DE BESTE!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

edit: Heb je nu nog wel een doel in je leven?

Moderator: Moderator
Greatsljivovica wrote:Zo. Missie geslaagd. Eerste plaats in de A-divisie.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal waarschijnlijk wel, maar hij is één van de paar managers die daar ooit heeft gestaan. Ook al zegt dat nu nog helemaal niets natuurlijk. Het is altijd mooi om 1e in A te staan, hoe vertekend dat beeld ook is. Ik denk ook dat hij 'ik ben de beste' met een dikke knipoog zegt.Raffin wrote:Ik kan dan gewoon antwoorden: sorry je bent het niet, morgen ben je alweer een vergane gloriesljivovica wrote:Zo. Missie geslaagd. Eerste plaats in de A-divisie.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik morgen nog 'gewoon' eerste sta, verwacht ik wel een rectificatie hoorRaffin wrote: Ik kan dan gewoon antwoorden: sorry je bent het niet, morgen ben je alweer een vergane glorie
knap mansljivovica wrote:I'm waitingRaffin wrote:morgen ben je alweer een vergane glorie
Ach, dat was helemaal niet nodig geweest hoorRaffin wrote:bij deze dus een rechtzetting
Bedoel je de winterstop? of echt de herfstkampioen? 10 speeldagen ofzo...Badbuffalo wrote:Geweldig toch dat Sljiv 1e staat!![]()
In seizoen 13 ben ik herfstkampioen geworden, alleen zie ik dat sindsdien niet meer te gebeuren