In de tweede wedstrijd mijn eerste overwinning in E behaalt.
Normaal gezien zou ik redelijk makkelijk in E moeten kunnen blijven. Maar als de random een beetje tegen zit dan wordt het al moeilijker want alles zit heel dicht bij elkaar.
Heb te kampen met oude spelers, maar heb me 2e overwinning vandaag tóch gemaakt
Hoop deze week alles te winnen, want de moeilijkste al zo'n beetje gehad
Maar goed, fitheid is nu groot kritiek punt...
Tweede wedstrijd een nederlaag aan mijn been, grotendeels door de zeer slechte teamspirit... Zal nog wel een dikke week duren voor die op peil zal zijn. Daarna moeten ratings tussen 130-135 iedere wedstrijd haalbaar zijn. Tot dan is het roeien met de riemen die we hebben en hopelijk is het seizoen dan al niet voorbij.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Verdiend 2-1 gewonnen, we komen op de 5de plaats, 3 punten achter op de eerste en één puntje achter op de 2de. Het foutje van dinsdag is dus niet zo erg. Morgen moeten we ook kunnen winnen.
Weer 1-0 gewonnen. Dit keer met 131 linierating met 83 ts en lage moralen (94 enzo). Niemand behaalde zijn BP.
Morgen tegen een makkelijkere, met een waarschijnlijke linierating van maximaal 123.
Ik behaal minimaal 124 linierating, dus het moet kunnen.
2-3 gewonnen, was ook 3 ratingpunten beter. Terecht dus.
Sta nu op plaats vijf met 7 uit 3. Morgen tegen een bot team, dus zal met mijn B- team spelen.
Eindig deze week met 10 uit 4, niet slecht voor een team met een TS van onder de 50.
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
Jihaa, eerste seizoenspunten behaald
Ik heb de tegenstander verrast door met 100% agressie te spelen en hierdoor hem te verslaan.
Volgende wedstrijd hierdoor 5 geschorsten waarin we dus zo goed als kansloos zijn
Het eerste puntverlies door een 0-0 gelijkspel. Allebei 127% linieratings, dus ik kan er mee leven. Morgen zal er een makkelijke overwining geboekt gaan worden tegen een team met alleen maar jeugdspelers.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523 Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!
Gewonnen met 2-1 met een linierating van 122-120.
4 punten in mijn eerste week door mijn slechte teamspirit. Nog een weekje tanden bijten en dan zou het beter moeten gaan. We gaan wel al voor 6p in tweede week...
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006